Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4887 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אהבתי אבל לדוד שלי היו 2 קורטינות אחת כחולה mk4 שנת 79

והשניה בצבע זהב שמפניה mk5 שנת 80 .:-)

ולדוד שלי הייתה בצבע ירוק מטאלי, עם קוביות תלויות על המראה, ריפודים של פלייבוי, ופנסי ערפל מקוריים של פורד תלויים על הטמבון מקדימה.

מיותר לציין שהאוטו הזה בשנת 79 באשדוד נראה מינימום כמו אסטון מרטין ירוקה חח

W202 C240

פורסם
היי

 

יש לי קורטינה 1982 במצב מצויין,אתה מוזמן ליצור איתי קשר 054-7999045

הי,

 

ראיתי את האוטו שלך ביד-2.

כרגע העדיפות לחיפושים היא ל-MK4.

 

בברכה,

W202 C240

פורסם

טוב... העסק לא זז.

אולי הדרישות מוגזמות?? MK4 + מזגן +אוטומט + אוטו שנוסע?

בגדול אני רוצה לקנות את האוטו הזה "ולמות איתו" כלומר אין לי סכום כסף גדול כרגע אבל עם השנים אני אגיע לתוצאה הרצויה.

למען האמת מצאתי MK4 ללא מזגן, אך האם מבחינה טכנית זה עניין פשוט "להעתיק" מזגן מקורטינה ממוזגת לאחת שלא? (ושזה יעבוד כמובן?).

 

אשמח להתייחסותכם.

בברכה,

W202 C240

פורסם

קורטינה דור 4 ודור 2 היו מכוערות לדעת רבים וחסרות קווי מתאר שייחדו אותה ולכן לא שרדו הרבה.

אם הרכב שראית במצב משביע רצון אבל ללא מזגן הייתי הולך על זה,הריי אם הרכב לא דורש טלאים לדוגמא הפחחות תהיה זולה משמעותית ובהפרש אתה מתקין מזגן!

 

בהצלחה!

פורסם
קורטינה דור 4 ודור 2 היו מכוערות לדעת רבים וחסרות קווי מתאר שייחדו אותה ולכן לא שרדו הרבה.

אם הרכב שראית במצב משביע רצון אבל ללא מזגן הייתי הולך על זה,הריי אם הרכב לא דורש טלאים לדוגמא הפחחות תהיה זולה משמעותית ובהפרש אתה מתקין מזגן!

 

בהצלחה!

שתי שאלות :

1. מישהו מכיר פחח טוב שיהיה מוכן לעשות לי החלפת צבע (לירוק מטאלי) בסכום הגיוני (4 ספרתי...).

השאיפה לצבוע את כל החלקים שרואים (פנים וחוץ, כל מה שנסתר שישאר בצבע הקודם).

2. סתם שאלה היפוטתית :)

נגיד ויצאתי בשש בבוקר ונתקעתי בפקק. וגלשתי לאיזור ה7-9 בבוקר עם מכונית אספנות. ובדיוק עצר אותי שוטר, מה הוא יעשה לי?

 

בברכה,

W202 C240

פורסם

אם אין לך בעיה לנסוע לכפר קאסם אז יש לי פחח בשבילך במחיר שפוי.

לגבי השוטר, כמתנדב מתמי"ד הרבה שנים, אני יכול לומר לך שזה מאוד תלוי על איזה שוטר נפלת. בגדול זה ממש לא יעניין אותו שיצאת קודם ונתקעת בפקק, מה גם שבשבע ההוקר זו לא שעת השיא של התנועה.

פורסם
אם אין לך בעיה לנסוע לכפר קאסם אז יש לי פחח בשבילך במחיר שפוי.

לגבי השוטר, כמתנדב מתמי"ד הרבה שנים, אני יכול לומר לך שזה מאוד תלוי על איזה שוטר נפלת. בגדול זה ממש לא יעניין אותו שיצאת קודם ונתקעת בפקק, מה גם שבשבע ההוקר זו לא שעת השיא של התנועה.

קודם שאני אמצא אחת. אני מחפש כבר חודש ומצאתי רק רכב אחד בקושי.

המצב קשה...

אני לא רוצה להתפשר לMK5 כי יש הבדלים קטנים ומהותיים בשבילי.

קיצר אני אמשיך לחפש עוד קצת ואם תוך חודש אני לא אמצא אני ארד מהעניין, כי כנראה פשוט אין רכבים כאלה יותר היום וברור לי גם למה.

W202 C240

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שלום לכולם!

מרענן את השרשור....

עדיין אותה שאלה/בקשה:

מחפש קורטינה אוטומטית שנת 78-79 (mk4)

כן... אני מנסה לא להתייאש חחח

W202 C240

פורסם

יש עכשיו ביד 2 שתי קורטינות MK4 שניהם אוטומטיות ללא מזגן, שווה לך להציץ

רכב טיולים ופאן : 1989 Volkswagen T3 Caravelle GL

רכב יום-יום : Mitsubishi Lancer Executive 2006

פורסם
יש עכשיו ביד 2 שתי קורטינות MK4 שניהם אוטומטיות ללא מזגן, שווה לך להציץ

 

תודה רבה. אבל הבז׳ גמורה והכחולה רוצה מחיר מופקע. עדיין זאת קורטינה לא מרצדס קבריו...

W202 C240

×
×
  • תוכן חדש...