Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5081 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

לפני שלושה ימים קבלתי בשעה טובה את הפורד פוקוס החדשה שלי.

לצערי כמה שעות אחרי שהוצאתי את האוטו מהחברה הבחנתי בכך שההגה לא מיושר כראוי ולרכב גם יש נטייה קלה לסטות לפעמים. ביקרתי במוסך מורשה ואלה שלחו אותי לכיוון פרונט. בכיוון פרונט אמרו לי כי מדובר ברכב חדש ושעדיף שאחזור אחרי 1000-2000 ק"מ. מה דעתכם?

 

בנוסף, והדבר שיותר מפריע לי כרגע: שמתי לב היום שכשאני נמצא בנקודה מסוימת של סיבובי מנוע הרכב מתחיל לרעוד. הנקודה הזו היא למעשה הספקטרום שבין 1300 ל-1500 סל"ד. הרעידות לא חזקות אך מורגשות. בנוסף, הרעידות מורגשות רק כאשר אני מחזיק את הסל"ד באופן קבוע בנקודה בה המנוע רועד (1300-1500 סל"ד) ולא כשאני נותן גז והסל"ד עולה באופן רציף.

האם זה תקין?

 

מה אני צריך לעשות הן עם ההגה והן עם המנוע (במידה ואכן מדובר בבעיה)?

 

תודה!

פורסם

האופצייה היחידה היא לגשת למורשה כי זה רכב חדש באחריות ולדאוג שיסודר כי הגה לא אמור למשוך לאף צד ולגבי הרעידות אולי זה אופייני צריך לבדוק מול בעלי פוקוסים דומים חדשים כמו שלך.

פורסם

לגב המשיכה ומרכוז ההגה, לגשת למוסך מורשה, הם יקחו את הרכב לכוון מתלה קדמי.

 

לגבי רעידות המנוע, אם אתה מרגיש את זה רק בהרמת סל"ד ללא נסיעה, זה תקין.

פורסם

היי דניאל,

 

תודה על הטיפים!

 

אני מרגיש את הרעידות רק כשאני עומד באופן קבוע על הנקודה (בין 1300 ל-1500 סל"ד). בזמן נסיעה או בהרמת סל"ד בהילוך סרק אני לא מרגיש את הרעידות הללו (ממה הן נובעות?).

 

בנוגע להגה; הייתי בכיוון פרונט והמכוון אמר לי לחזור אליו אחרי שהאוטו יעשה 1000-2000 קילומטר. אני חושב שאסע מחר שוב למוסך ואבקש שיפנו אותי למכון כיוון פרונט אחר.

 

תודה!

פורסם
היי דניאל,

 

תודה על הטיפים!

 

אני מרגיש את הרעידות רק כשאני עומד באופן קבוע על הנקודה (בין 1300 ל-1500 סל"ד). בזמן נסיעה או בהרמת סל"ד בהילוך סרק אני לא מרגיש את הרעידות הללו (ממה הן נובעות?).

 

בנוגע להגה; הייתי בכיוון פרונט והמכוון אמר לי לחזור אליו אחרי שהאוטו יעשה 1000-2000 קילומטר. אני חושב שאסע מחר שוב למוסך ואבקש שיפנו אותי למכון כיוון פרונט אחר.

 

תודה!

אני מקווה שעל כיווני הפרונט האלה המורשה דואג לשלם ולא אתה....

פורסם
אני מקווה שעל כיווני הפרונט האלה המורשה דואג לשלם ולא אתה....

 

בוודאי שהיבואן..

בינתיים הם בסדר ואני מקווה שכך זה יימשך.

מה שכרגע מדאיג אותי זה הרעידות הקלות שאני מרגיש כאמור בהודעה לעיל.

פורסם

שזה לא ידאיג אותך כי זה טבעי. לכל מנוע יש תחום סל"ד בו המנוע רועד קצת.

לגבי כוון פרונט ככל שתמהמה כך גדל הסיכוי שתאלץ לשלם על ביצוע הכוון.

פורסם

אם הבעיה החלה מרגע הוצאת הרכב מהחברה בעניין הפרונט אין שום סיבה בעולם שפותח השירשור ייצטרך לשלם ולא פייר גם שיישלם גם אם ייצטרך ללכת במשך 3 שנים לכיוון פרונט

פורסם

המשיכה אתה מרגיש בהתחלת נסיעה?

אם כן, זה torque steer,קיים גם אצלי.

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
פורסם
אם הבעיה החלה מרגע הוצאת הרכב מהחברה בעניין הפרונט אין שום סיבה בעולם שפותח השירשור ייצטרך לשלם ולא פייר גם שיישלם גם אם ייצטרך ללכת במשך 3 שנים לכיוון פרונט

יש בעיה. הרכב יכול לקבל מכה ממדרכה גבוהה שתוציא את הרכב מהכוון. תסכים איתי שהיצרן אינו אמור לשלם על כך.

לכן יש להגיע מיידית למוסך מורשה ולהציג את הבעיה אחרת..

פורסם
יש בעיה. הרכב יכול לקבל מכה ממדרכה גבוהה שתוציא את הרכב מהכוון. תסכים איתי שהיצרן אינו אמור לשלם על כך.

לכן יש להגיע מיידית למוסך מורשה ולהציג את הבעיה אחרת..

 

ברור וברור שיש להגיע מיידית אין וויכוח אבל אם יתחילו להפנות את הלקוח לכל מיני מכונים שלא פותרים את הבעיה וזה יימשך ככה שנה מה אז ?

פורסם

אין שום סיבה בעולם שזה יקרה ואין שום סיבה שמוסך ישחרר רכב ללקוח, אחרי כוון פרונט, כאשר עדיין קיימת משיכה או שגלגל ההגה אינו ממורכז.

אם זה קורה אז לא לקחת את הרכב עד תיקנו לשביעות רצון הלקוח.

פורסם

היי חברים,

 

פניתי היום למוסך מורשה ("נעמה" בחיפה).

בנוגע לרעידות הנציג אמר שלדעתו זה קורה בגלל שהרכב חדש ועם הזמן זה יעבור (בדקתי האם הרכב רועד בפוקוסים נוספים והרעידות לא היו - המכונאי אמר שיש לבדוק את נושא הרעידות מול רכב ידני [שמו שלי] ולא אוטומטי [כמו הרכבים שבדקתי]). כאמור, זה לא מפריע לנסיעה אז בינתיים אני מניח לזה (גם בהמלצת דניאל).

בנוגע להגה, המכונאי אמר לי לחזור למכון כיוון הפרונט אחרי שהאוטו יעבור 1000 ק"מ וששם יסדרו לי הכל (על חשבון החברה כמובן).

 

תודה בינתיים!

פורסם

בנוגע לרעידות- אכן יצא לי לנהוג על רכבים שיצאו מהסוכנות ובחלקם היו רעידות בסל"ד מסויים, לאחר כמה אלפי קילומטרים הרעידות עברו ולא קיימות יותר.

×
×
  • תוכן חדש...