Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5079 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום למומחים ולחובבים,

 

יש לי ברכב נקודת חלודה. משום היות העניין קטנטן ונקודתי החלטתי לטפל בעניין לבד, לשם ההתנסות (אם לא יוצא טוב - לפחח תמיד אפשר ללכת :) ).

קניתי סט ניירות ליטוש וכן צבע בסיס לפי קוד ולכה, שניהם בספריי.

 

ולהלן השאלות:

1. לאחר שאני מנקה את החלודה ויש לי פח חשוף ונקי, האם צריך לבצע שכבה (שכבות?) של צבע יסוד כלשהו? או שצבע הבסיס מהווה בעצמו הגנה לפח ?

 

2. באם המשטח אינו ישר לחלוטין (אני לא יודע כמה עמוקה החלודה) - מה עלי לעשות?

פילר ועליו צבע יסוד?

צבע יסוד ועליו פילר?

רק פילר ועליו צביעה של צבע הבסיס ?

 

אשמח לכל טיפ !

51 קג"מ :shock::lol:

פורסם

אתה חייב צבע יסוד לפני כל צבע אחר אם אתה רוצה שהעבודה תהיה כמו שצריך.

 

עשיתי בעבר תיקון של כנף קידמית של אופנוע (מפלסטיק) שהיתה שבורה ויצא חבל"ז.

עבודת ההכנה מאוד חשובה לתוצאה יפה ותקפיד למסך חלקים מסביב שלא יעוף לך צבע.

גם אם תשתמש בפילר, תצטרך לשים עליו יסוד.

 

ממליץ לחפש סירטונים ביו טוב. יש מלא מדריכים.

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם

להוריד את החלודה לגמרי הכי חשוב.

אחרי זה אם יש חור שהוא לא בגובה של שאר החלק למלא בשפכטל,

לשייף בהדרגה לקבלת משטח חלק ואחיד,

על השפכטל אחרי שהוא מתייבש לצבוע צבע יסוד (יסוד הוא בדרך כלל גם פילר שממלא את השריטות הקטנות),

אחרי כך את הצבע ולבסוף לכה.

פורסם

תודה !

 

השאלה העיקרית - מעבר להסרת החלודה באופן יסודי וצביעה מייד לאחר מכן, האם יש משהו שצריך לעשות על מנת למנוע חזרה של חלודה לאותה נקודה ?

51 קג"מ :shock::lol:

×
×
  • תוכן חדש...