Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5086 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

ביום שישי בערב נסעתי מכיווון ת''א באיילון צפון, 110 קמ''ש,

כ 300 מטרים לאחר מחלף קק''ל פתאום שמעתי מכה חזקה ועצומה ואיבדתי שליטה על הרכב, במזל לא היו מכוניות בנתיבים הימינים.

מיד עשיתי בלימת חירום לשוליים וראיתי כי 2 גלגלים מצד ימין, הן האחורי והן הקדמי היו ללא אוויר, הגאנטים היו עקומים,

אחד מהם היה עקום לגמרי, ושפשוף רציני מתחת לפנס הערפל. (פנס הערפל הימני לא עובד כעת, ומהעצמה של הבלימה

האור של פנים הרכב אינו יושב במקומו)

לא הספקתי להבין אפילו מה קרה, חטפתי מכה חזקה בצוואר ועד עכשיו ישנן מעט סחרחורות.

חבר בא לעזור לי במהירות, והיה נראה שיש בור באיזור בו עפו הטאסות של רכבי.

 

יש לציין לטובה את משטרת ישראל (2 ניידות עברו ועצרו) שעזרו והתעניינו וניסו לזרז את "שגריר" (4 שעות לקח...)

 

האם יש מה לעשות בנידון?

 

תודה לעונים

8)
פורסם
תמחוק את המהירות שציינת.

 

אני דווקא לא חושב שיש לו מה למחוק את המהירות וגם אם כן, אני לא חושב שהוא יכול

 

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9B%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%99_%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C

 

http://www.mako.co.il/news-israel/local/Article-5b51031ce169b21004.htm

 

נ.ב

 

*תמחק

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

פורסם
שלום,

 

ביום שישי בערב נסעתי מכיווון ת''א באיילון צפון, 110 קמ''ש,

כ 300 מטרים לאחר מחלף קק''ל פתאום שמעתי מכה חזקה ועצומה ואיבדתי שליטה על הרכב, במזל לא היו מכוניות בנתיבים הימינים.

מיד עשיתי בלימת חירום לשוליים וראיתי כי 2 גלגלים מצד ימין, הן האחורי והן הקדמי היו ללא אוויר, הגאנטים היו עקומים,

אחד מהם היה עקום לגמרי, ושפשוף רציני מתחת לפנס הערפל. (פנס הערפל הימני לא עובד כעת, ומהעצמה של הבלימה

האור של פנים הרכב אינו יושב במקומו)

לא הספקתי להבין אפילו מה קרה, חטפתי מכה חזקה בצוואר ועד עכשיו ישנן מעט סחרחורות.

חבר בא לעזור לי במהירות, והיה נראה שיש בור באיזור בו עפו הטאסות של רכבי.

 

יש לציין לטובה את משטרת ישראל (2 ניידות עברו ועצרו) שעזרו והתעניינו וניסו לזרז את "שגריר" (4 שעות לקח...)

 

האם יש מה לעשות בנידון?

 

תודה לעונים

 

אני חושב שיש מה לעשות בנידון,

 

תעלעל במסמך המצורף בקישור, יש מצב שזה ישפוך קצת אור על התעלומה.

 

http://www.articles.co.il/article/24886/%D7%90%D7%97%D7%A8%D7%99%D7%95%D7%AA%20%D7%A8%D7%A9%D7%95%D7%99%D7%95%D7%AA%20%D7%A6%D7%99%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%95%D7%AA%20%D7%9C%D7%A0%D7%96%D7%A7%20%D7%A9%D7%90%D7%A8%D7%A2%20%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91%20%D7%9B%D7%AA%D7%95%D7%A6%D7%90%D7%94%20%D7%9E%D7%9E%D7%A4%D7%92%D7%A2%D7%99%D7%9D%20%D7%91%D7%9B%D7%91%D7%99%D7%A9%20%D7%90%D7%A9%D7%A8%20%D7%91%D7%AA%D7%97%D7%95%D7%9E%D7%9F\

 

נ.ב.נ

 

יש להעביר את הדיון לדיני תעבורה.

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

פורסם

כשהמחוג ברכב מראה 110, הרכב נוסע בערך על 103 קמש.

גם אם הוא נסע כ13 קמש יותר אני לא חושב שזה קשור לסכנה לרשלנות או לעוצמת המכה ברכב.

אברה קדברה

פורסם

כל עובדה שיכולה לעזור לנתבע להתחמק היא מיותרת. אומנם המהירות איינה חריגה אך בהחלט יכולה להוות טענה של השפעה על הנזק, דבר שיגרום בסוף לכך שהם ישלמו רק חלק מהנזק ולא את כולו.

 

מה שצריך לעשות זה לשלוח מכתב, לציין את המקום המדוייק, לצרף תמונה, לצרף את דו"ח השמאי ואת הקריאה לגורר ואז לבדוק האם הם מוכנים לשלם את הנזק או שיש צורך בתביעה משפטית על ידי עורך דין (שתגרור הוצאות נוספות). כשלנו קרה מקרה שכזה, חברת מניב בראשון לציון שילמה לנו את הנזק.

×
×
  • תוכן חדש...