Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5090 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האבארת' 500 היא צעצוע למבוגרים. מאוד כייפית, אבל לא הייתי ממליץ למי שנוסע המון.

מהפונטו אבארת' דווקא לא התלהבתי ולעבור משירוקו לאחת כזאת, יש לי הרגשה שזה לא יקרה.

emotion of motion

  • תגובות 107
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קראתי חלק מהתגובות...

 

אני מבין את הנפח וההספק שאתה מחפש.

 

השאלה היא מה מבחינת נוסעים נוספים/ תא מטען.

 

כי באותה מידה אתה יכול לייבא פונטיק סולסטייט, והיא תעלה לך בדגם הכי מאובזר 210 ותספק 260 כ"ס.

 

אבל... אם אני לא טועה, היא עם מנוע אטמוספרי בלבד, ועם הנעה והנאה... אחורית.

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

פורסם

בן, מקבל את מה שאתה אומר. על טעם ועל ריח אין מה להתווכח.

 

אני אמנם לא נוסע הרבה, כ-10K בשנה. אבל ממש לא מפריע לי לשבת בתא הנוסעים. עם הדאבל דין שלי אני מרוצה :wink:

שוב - על טעם ועל ריח...

 

אין ספק שגם אתה לא נהגת בה.

 

אני מעדיף אבארט 500 שעושה 0-100 ב7.8

מקופרה עם התנהגות גרועה שלא יודעת לפנות עם הגה חסר תקשורת לחלוטין שעושה 0-100 ב6.4

וכל זה לפני שהגעתי לעיצוב (שלא נדבר על הפנימי)

 

אני לא נהגתי על ה-500 וגם לא בפונטו איבו או אבארת' או איך שלא קוראים לה...

 

יחד עם זאת, אתייחס ללאון -

אני לא מסכים שהיא לא יודעת לפנות.

 

היא לא RS250 אבל היא גם לא איביזה דור קודם.

 

נכון שהגה לא מספיק כבד ואין פידבק.

ואם תיכנס לפנייה מהר מדי ובלי רגל על הברקס או לפחות עזיבת גז להעברת משקל קדימה יהיה לך תת היגוי. אבל באיזה אוטו לא?

אני חושב שמדובר במכונית נהיגה טובה מאוד למחיר וליומרות שהיא שהיא מציעה.

 

גיא

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם
האבארת' 500 היא צעצוע למבוגרים. מאוד כייפית, אבל לא הייתי ממליץ למי שנוסע המון.

מהפונטו אבארת' דווקא לא התלהבתי ולעבור משירוקו לאחת כזאת, יש לי הרגשה שזה לא יקרה.

 

אלכס, ה-500 מיועדת למי שמחפש הרבה פאן, תוך כדי ויתורים על נוחות ופרקטיות כל שהיא.

 

הפונטו מרגישה טוב יותר מאשר מיטו QV (דעתי היא שאם כבר מיטו, רק 155 - מרגישה טוב מכולן) וזולה ממנה בפער לא קטן. בנוסף לכך, גם בסעיפי עיצוב החוץ ותא הנוסעים - הפונטו מרגישה מפוקסת יותר. קרבית למראה ותא הנוסעים שלה מצוייד במושבים טובים ותומכים מהותית.

 

אבל אלה כבר סעיפי טעם ונוחות. משתנה מאדם לאדם מן הסתם...

 

שירוקו 1.4TSI160 או פונטו איוו אבארת'? שתיהן טובות. שתיהן נחמדות מאוד לנהיגה.

 

לא הייתי פוסל את הפונטו - בן, תעשה סיבוב. יתכן ותופתע לטובה ביחס לשירוקו (לדעתי - כן).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אוראל, בין הפונטו והשירוקו, מבחינת הנאה מנהיגה אני מסכים, אבל מבחינת תא נוסעים שזה מה שבן מחפש, הוא לא ימצא את מבוקשו. לי נשמע שהגולף GTI תפורה על הבן אדם. רכב שמאוד קל לחיות איתו. אני הייתי בודק דווקא את הג'ולייטה 170.

emotion of motion

פורסם

הGTI נראה לי זה הרכב המשך הכי טוב בשבילך.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם
קודם נבדוק שיש מרחק הגיוני בין המושב לדוושות. אם לא, היא יורדת מהפרק :lol:

 

אתה תהנה ממנה,

אני 196 ואין לי בעיות עם מרחק הדוושות.

קובי

:-)

פורסם
באמת אפשר להשוות את הפונטו אבארת לגולף GTI?

 

נכון, אי אפשר להשוות, אברת' הרבה יותר ספורטיבית וחוויתית מהמשפחתית הזו.

 

אולי בDrag race הGTI לוקחת את האברת' וגם בזה אני לא בטוח, אבל on the track האברת' מלמדת אותה אבהות מהיא.

בוא לא ניהיה ערבים ונצעק "Horsepower!!!" כי זה אמנם נתון חשוב, אבל ממש לא קובע.

היגוי, אחיזה, מתלים, הנאה מנהיגה, אלו הנתונים שקובעים ברכבי ספורט. תוסיף את העובדה שבאברת' אתה תקבל רמת גימור ואבזור הרבה יותר גבוהה ואפילו הגה שתפור ידנית :) וכל זה בפחות מחיר...

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

פורסם

אני מדבר על איבו אברת' ולא על 500

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

פורסם
נכון, אי אפשר להשוות, אברת' הרבה יותר ספורטיבית וחוויתית מהמשפחתית הזו.

 

אולי בDrag race הGTI לוקחת את האברת' וגם בזה אני לא בטוח, אבל on the track האברת' מלמדת אותה אבהות מהיא.

בוא לא ניהיה ערבים ונצעק "Horsepower!!!" כי זה אמנם נתון חשוב, אבל ממש לא קובע.

היגוי, אחיזה, מתלים, הנאה מנהיגה, אלו הנתונים שקובעים ברכבי ספורט. תוסיף את העובדה שבאברת' אתה תקבל רמת גימור ואבזור הרבה יותר גבוהה ואפילו הגה שתפור ידנית :) וכל זה בפחות מחיר...

 

 

אתה שוכח שרובנו ב99.9 אחוז מהזמן נוסעים על כבישים רגילים ולא עולים על הנורינברג.

ככה שההבדל בניהם זניח.

 

לפונטו יש מנוע 1.4, דומה לזה שבשירוקו.

אני מעוניין להתקדם גם בכוח ולא רק בהתנהגות.

Got To love It

פורסם
אתה שוכח שרובנו ב99.9 אחוז מהזמן נוסעים על כבישים רגילים ולא עולים על הנורינברג.

איפה שאני גר הנורינברג הוא בהחלט כביש שיוט :-D

 

קח אותה לנסיעה, גם אם תחליט שהיא לא מתאימה, לפחות בילית כמה שעות :wink:

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

פורסם
נכון, אי אפשר להשוות, אברת' הרבה יותר ספורטיבית וחוויתית מהמשפחתית הזו.

 

אולי בDrag race הGTI לוקחת את האברת' וגם בזה אני לא בטוח, אבל on the track האברת' מלמדת אותה אבהות מהיא.

בוא לא ניהיה ערבים ונצעק "Horsepower!!!" כי זה אמנם נתון חשוב, אבל ממש לא קובע.

היגוי, אחיזה, מתלים, הנאה מנהיגה, אלו הנתונים שקובעים ברכבי ספורט. תוסיף את העובדה שבאברת' אתה תקבל רמת גימור ואבזור הרבה יותר גבוהה ואפילו הגה שתפור ידנית :) וכל זה בפחות מחיר...

 

כנראה שבחיים לא ישבת בתא נוסעים של גולף GTI.......:oops:

רמת גימור והרכבה בין הטובות שיש,גם מבחינת היגוי מתלים ה-GTI לא מאכזבת

יש רגעים שאתה פשוט מודה לבורא שאתה חי (אברהם פורת ז"ל)


×
×
  • תוכן חדש...