Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5097 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

קרוב משפחה מעוניין להכנס לתחום ולרכוש SL 450.

 

מכיוון שנסיוני הדל גדול בקצת מנסיונו המועט הוטלה עלי המשימה לעזור לו באיתור רכב.

 

את עיננו צדה מודעה של רכב מסויים, ומשיחה שערכתי עם המוכר התברר כי:

1. הרכב יובא זה עתה לארץ

2. לא ניתן יהיה לעשות העברת בעלות בזמן הקרוב...

 

אך יחד עם זאת המוכר טען כי ניתן לבצע שיעבוד של הרכב לטובת הקונה עד למועד בו תוסר ההגבלה על האפשרות להעביר בעלות.

 

האם משהו מכיר פרוצדורה כזו? האם היא חוקית? והאם השעבוד אכן מהווה הגנה עבור הקונה מכל עניין של תביעה וכיוצ' כלפי הבעלים הרשום אם וכאשר?

 

המחיר יחסית אטרקטיבי אבל לאור הנ"ל האם כדי להתקדם איתו או לעזוב את העניין ולעבור לרכב הבא?

 

תודה אורן

פורסם

היי, הכל טוב ויפה כרגע אבל אם בתקופה עד ביצוע העברת הבעלות עיקלו משהוא לבחור שמכר לך את הרכב אתה בבעיה!!!

עיקול קודם לכול ! אז השיעבוד לא יעזור לך כל כך וגם לא נטריון או עו"ד.

השוק מוצף ברכבים כאלה במחירים שפויים נסה למצוא אחד שניתן לבצע העברת בעלות .

eran lanski

חבר מס- 14084

×
×
  • תוכן חדש...