Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5101 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בגירה, במקרה כזה זה לא ממש משנה - לדעתי הגלאקסי נקסוס נותן תמורה מעולה למחירו, אבל כולם טובים.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

איפה בארה"ב ניתן לקנות גלקסי נקסוס ב400$? יש חנויות מומלצות או שזה המחיר הרשמי?

ניתן לקבל החזר מס או שזה המחיר ללא מיסים?

פשוט, אני טס עוד חודש וחושב לקנות אחד.

תודה

פורסם
אני חייב שתעשו לי סדר בראש, כל הסינית הזאת שכתבתם פה (כמו ההודעה של אליבבה מעל) בכלל לא מובנת לי, אין לי מושג איזה רום ואיזה PKUYTN אני צריך להתקין.

 

זה לא עניין אותי וזה לא יעניין אותי.

 

מה כן מעניין:

 

1. גלישה בסיסית.

2. עמידות פיזית של המכשיר (אצלי זה היסטרי, אצל האשה פחות).

3. איכות תמונה טובה.

4.ממשק משתמש ידידותי.

5. אני לא הולך לשלם 4000 שקל על טלפון דבילי.

 

אין שום משמעות למשחקים (טוב נו, אולי סנייק :lol: ), עידכונים או מהירות של הרביעה השלישה של הליבה המרובעת בעת סערה בים התיכון מעניין אותי כשלג דאשתקד.

 

אישתי מתחילה לכנוס לכיוון HTC, מה אתם אומרים.

 

מה מייעצים?

 

הבחירה שלך היא מהפלאפונים בפתיחת השרשור או באופן כללי מכול מלאי הסמארטפונים?

 

כי אם כן מה התקציב? ועד כמה העמידות חשובה לך? (כי פלאפונים עמידים יש מספיק. פלאפונים עמידים-אחו שרמוטה, אין הרבה :) )

פורסם
איפה בארה"ב ניתן לקנות גלקסי נקסוס ב400$? יש חנויות מומלצות או שזה המחיר הרשמי?

ניתן לקבל החזר מס או שזה המחיר ללא מיסים?

פשוט, אני טס עוד חודש וחושב לקנות אחד.

תודה

 

במחיר הזה זה רק דרך החנות אונליין של גוגל עם כרטיס אשראי אמריקאי (על זה תוסיף בערך 40 דולר משלוח ומיסים) בחנויות הוא עולה דרך מפעילות 650 דולר לפני מיסים (בוודאות כן? קניתי לפני שלושה שבועות)

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
הבחירה שלך היא מהפלאפונים בפתיחת השרשור או באופן כללי מכול מלאי הסמארטפונים?

 

כי אם כן מה התקציב? ועד כמה העמידות חשובה לך? (כי פלאפונים עמידים יש מספיק. פלאפונים עמידים-אחו שרמוטה, אין הרבה :) )

 

לא רק מפתיחת השרשור, כל סמארטפון טוב יתקבל בברכה.

 

אישתי לא ממש מתעניינת בעמידות, המכשיר שלי צריך להיות הרבה מעבר ל"עמיד אחושרמוטה"

 

תקציב?

 

נראה לי דבילי לחלוטין להשקיע מעל 2000-2300 ש"ח בטלפון.

העזר שכנגד לא רואה שום בעיה לשרוף על השטות הזאת סכומים של 4-5 אלף.

לא רוצה יהלומים אז אני אעצור אותה מלתכשט את עצמה בסמארטפון?

 

קניית המכשיר תתבצע בארץ, אני לא הולך להביא מכשיר מחו"ל, לפרוץ, להתקין עיברית או כל קשקוש אחר שצריך להשקיע בדבר המיותר הזה שגורם לכל אהבל למצוא אותי בכל מקום שלא אהיה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
לא רק מפתיחת השרשור, כל סמארטפון טוב יתקבל בברכה.

 

אישתי לא ממש מתעניינת בעמידות, המכשיר שלי צריך להיות הרבה מעבר ל"עמיד אחושרמוטה"

 

תקציב?

 

נראה לי דבילי לחלוטין להשקיע מעל 2000-2300 ש"ח בטלפון.

העזר שכנגד לא רואה שום בעיה לשרוף על השטות הזאת סכומים של 4-5 אלף.

לא רוצה יהלומים אז אני אעצור אותה מלתכשט את עצמה בסמארטפון?

 

קניית המכשיר תתבצע בארץ, אני לא הולך להביא מכשיר מחו"ל, לפרוץ, להתקין עיברית או כל קשקוש אחר שצריך להשקיע בדבר המיותר הזה שגורם לכל אהבל למצוא אותי בכל מקום שלא אהיה.

 

הטלפון הכי עמיד שראיתי(יחסית לסמארטפון עם מסך מגע) זה המוטורולה דפיי, שעולה היום חדש 1300 שקל ובסה"כ הוא לא רע למי שלא מחפש את הטופ מבחינת ביצועים.

מבחינת עמידות: אני הייתי עד לאונס קבוצתי של המכשיר עד לרמות שהמסך נשבר(וניתן להחלפה) אבל המכשיר עדיין המשיך לעבוד.

להמחשה ממה שמצאתי ביו טיוב :

פורסם
הטלפון הכי עמיד שראיתי(יחסית לסמארטפון עם מסך מגע) זה המוטורולה דפיי, שעולה היום חדש 1300 שקל ובסה"כ הוא לא רע למי שלא מחפש את הטופ מבחינת ביצועים.

מבחינת עמידות: אני הייתי עד לאונס קבוצתי של המכשיר עד לרמות שהמסך נשבר(וניתן להחלפה) אבל המכשיר עדיין המשיך לעבוד.

להמחשה ממה שמצאתי ביו טיוב :

 

פפפפפפ הוא נשבר.. איזה חלש.

טלפון עמיד זה Sony Ericsson Xperia Active (בלי קשר, טלפון מצוין זה Sony Xperia S, אני מזכיר את זה בפעם השנייה בשרשור הזה, אבל תמשיכו להתעלם יא @#$!@# :evil: )

 

הנה מבחן עמידות ל active:

 

F92CvRflk18 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

הוא גם עמיד למים ולגלגלי ג'יפ של שני טון שעולים עליו כשהמכשיר מצלם וידאו

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

פורסם

אני מקווה שאפילו בצחוק אתה לא באמת חושב שהסוני יותר חזק מהDEFY + מבחינת קשיחות כן?

הDEFY הוא אחד המכשירים הקשיחים בשוק (לא שהייתי קונה אותו כבר היום - מיושן יותר מדי , גם בגירסאת ה+)

 

בכלליות , HTC לרוב יחסית חדשנים אבל (לפחות בשוק האמריקאי) לא נחשבים למכשירים האמינים ביותר שיש.

הסוני נחשבים ד"א לדי גרועים (כאשר חובת ההוכחה היא למכשיר הנוכחי שחתכו את השיתוף פעולה עם אריקסון ד"א - זה המכשיר סוני הראשון לבד).

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
אני מקווה שאפילו בצחוק אתה לא באמת חושב שהסוני יותר חזק מהDEFY + מבחינת קשיחות כן?

הDEFY הוא אחד המכשירים הקשיחים בשוק (לא שהייתי קונה אותו כבר היום - מיושן יותר מדי , גם בגירסאת ה+)

גם ה active הוא אחד המכשירים הקשיחים בשוק.

אני לא יודע מי יותר עמיד משניהם, וגם אתה לא. אלא אם עשית בדיקה מקיפה עד שאחד מהם הפסיק לפעול ואז בבקשה שתף אותי..

 

הסוני נחשבים ד"א לדי גרועים (כאשר חובת ההוכחה היא למכשיר הנוכחי שחתכו את השיתוף פעולה עם אריקסון ד"א - זה המכשיר סוני הראשון לבד).

סוני הוציאה 5 מכשירים עד עכשיו. חמשתם, ובמיוחד מכשיר הדגל, מקבלים ביקורות טובות מאוד מכל הבוחנים שבדקו אותם.

ז"א סוני נחשבים למכשירים מאוד טובים.

סוני לא חתכה את שיתוף הפעולה עם אריקסון, היא 'השתלטה' עליהם.

 

ליביו

ליב יו טו

 

.....

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

פורסם
במחיר הזה זה רק דרך החנות אונליין של גוגל עם כרטיס אשראי אמריקאי (על זה תוסיף בערך 40 דולר משלוח ומיסים) בחנויות הוא עולה דרך מפעילות 650 דולר לפני מיסים (בוודאות כן? קניתי לפני שלושה שבועות)

 

תודה רבה.

מזל ששאלתי, זה חתיכת הבדל.

עכשיו רק נשאר להתארגן על מישהו עם כרטיס אשראי אמריקאי.

פורסם

צודק - אני לא , אבל בשביל זה יש הודים לא?

 

:)

 

קראתי כמה השוואות - הDEFY יצא יותר קשיח בכולן.

התלונות ד"א על הסוני מתמקדות בהנדסת המכשירים והפלייבורים של מערכת ההפעלה.

טכנית - הם יפיפיים ועם מסכים מעולים.

 

לא צריך לקחת ללב - לא לי ולא לך יש מניות בסוני או בישפאר כנראה.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

בהשוואה אחד לאחד של אקספריה S מול הגלקסי II, בסופו של יום אמרו שאין הבדל מהותי עם יתרון במסך סופר אמולד של ה SII ויתרון רזולוציה לאספריה עם 720P. הם לא אומרים חד משמעית מי עדיף. אני באמת מניח שזה עניין של טעם, עד שאני לא אחזיק את הכשירים ביד אני חושב שיהיה קשה לי להחליט, כאשר כרגע הONE S בעמדת נחיתות יחסית בגלל הבטריה. אני זוכר לרעה את הנקסוס אל מול הS2, אני ממש שואף להשאר בגודל היחסי של הS2 (שגם הוא גדול). אם היה מכשיר שני ליבות בגודל מסך 4" כנראה שהוא היה הבחירה שלי.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

הייתי חייב לעשות לעצמי השוואה. לקחתי מידות מאחד האתרים ורנדרתי קוביות בגדלים של כמה טלפונים

אדום - גלקסי S

ירוק - ONE S

שלושת האחרים הם ONEX, S3, ו galaxy nexus

עדיין קשה לי לעבור למשהו בסדר הגודל של שלושת האחרונים. פשוט נראה לי מיותר ולא נוח...

 

attachment.php?attachmentid=295252&stc=1&d=1341668072

attachment.php?attachmentid=295253&stc=1&d=1341668072

attachment.php?attachmentid=295254&stc=1&d=1341668072

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

אני חושב שאתה קצת מגזים.

בסופו של דבר ההבדל בין הגלקסי S ל-S3 עומד על 1.2 ס"מ בגובה ו-6 מילימטר ברוחב... זה לא הבדל כזה שאחד הוא פלאפון סטנדרטי והשני הוא בלוק ציור שאתה צריך להכניס לכיס. סה"כ עוד סנטימטר, שגם אם הוא ירגיש גדול מתרגלים אליו בשניה.


×
×
  • תוכן חדש...