Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5101 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוא ואתן לך נקודת מבט קצת שונה.

במסגרת עבודתי אני מתעסק בהיבט מסוים של תקשורת באנדרואיד, ויצא לי לעבוד עם HTC ONE, גוגל nexus s, nexus prime, S3 ודומיהם.

ה HTC לא רע, רק חבל שאין לו סלוט שניתן להוסיף בו זכרון, אלא הוא בא עם זכרון של 32 ג'יגה (למיטב זכרוני) וזו החולשה הגדולה ביותר שלו. המצלמה שלו אחלה אבל היא בולטת מאוד החוצה, דבר שיכול לגרום לבעיות במידה והיא נחבטת פה ושם בשימוש שוטף.

הs3 מעולה. אין לי מילה אחת רעה להגיד עליו וזה הטלפון המועדף עליי לבדיקות.

 

תוספת של 2 ליבות לא באמת תעשה הרבה לדעתי. תהיה צריכת סוללה יותר גבוהה, אין הרבה אפליקציות לאנדרואיד שתומכות בריבוי ליבות.

 

עוד היבט שאני חושב שתצטרך לשים לב אליו-היכולת להחליף סוללה. דהיינו-שהטלפון יגיע ללא סוללה מובנית אלא עם סוללה נתיקה שאפשר יהיה להחליף אחרי שנה (וכן, סוללות אחרי שנה מתחילות לאבד מיעילותן בשימוש שוטף). זה לא נעים ללכת למעבדה ולהחליף סוללה ולשלם אקסטרה.

 

אם כבר, הייתי בוחר ב S3.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בשבוע/שבועיים הקרובים טאץ' גרופ יתחילו למכור באופן חופשי את ה One S, ולדעתי זו תהיה הבחירה שלי - גודל הגיוני, איכות טובה מאוד על פי דיווחים מחו"ל, וסנס שאומרים ששופר פלאים - בקיצור, מכשיר למי שרוצה מכשיר טוב, ולא חשוב לו להיות מסוגל להגיד "שיש לו הכי גדול".

 

אני בספק אם מישהו ירגיש את העוד ליבות...

פורסם

זו בדיוק הנקודה. בסופו של יום לא נראה שיש -כרגע- שיפור מהותי בין 2 ל4 ליבות. השאלה היא האם בעוד שנה נראה איזה שהיא פריצת דרך שתביא לשינוי הזה? כזו שתביא את היכולות של הS4 וטגרה 3 לידי ביטוי? אם כן, אני לא מוצא סיבה לרכוש מכשיר שעוד שנה לא יוכל לעבוד בטופ לעומת הONE X והS3, מה גם שההבדל מחירים בינהם לבין הS2/נקסוס/ONE S לא באמת אקוטי ועוד ירד ככל שהזמן יעבור.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

אני אחד שמאוד אוהב גאדג'טים, כבר כ 4 שנים אני משתמש במכשירים כאלו,

דרכי התחילה עם ה HTC TOUCH HD, שהיה מסך 3.8 ומגע RESISTIVE לחיצה ולא מגע רגיל.

מכשיר עמיד מאוד ואיכותי, זו הסיבה למה אני רוב הפעמים בוחר HTC.

 

איכות המכשירים שלהם יוצאת דופן, גם עכשיו אני מחזיק HTC HD2, שמגיע עם וינדוס מובייל 6.5 אבל כמובן שהעפתי אותו והתקנתי אנדרויד, החל מ 2.2 ועד ICS שאני מריץ כרגע, עובד נפלא ומדהים להפליא למכשיר בן 3 שנים שבכלל לא היה מיועד לזה (המכשיר הכי מוצלח של HTC מבחינת חומרה-יחס עלות תועלת שעובד מצויין אף יותר טוב מהגלקסי 1).

 

כרגע הזמנתי מכשיר חדש HTC ONE X וזה לאחר הרבה לבטים האם להזמין גלקסי 3, הסיבה היחידה שאני לא מזמין את הסמסונג היא כיוון שכל המכשיר עשוי פלסטיק, מספיק נפילה אחת והכל הלך.

 

יש טעם לומר כמה נפילות חוו ה HTC השונים שלי? ה HD2 שלי מסכן, נפל אינספור פעמים, גם מחלון של לנד קרוזר כשהפעלתי GPS.

ברוך השם מכמה שריטות הכל תקין.

 

על אייפון אין מה להכניס לרשימה הזו בכלל.

 

4.7 אינץ של HTC ONE X יהיה בכיס שלי בפעם הבאה, ואני בהחלט שמח מהבחירה.

אגב יש לHTC גרסה מיוחדת של ה ONE שנקראת XL, חזקה יותר כמעט כמו ה G3, לא מצדיק את המחיר אגב.

Opel Adam S 2017

פורסם

אגב יש לHTC גרסה מיוחדת של ה ONE שנקראת XL, חזקה יותר כמעט כמו ה G3, לא מצדיק את המחיר אגב.

 

זו לא גירסה מיוחדת.

זה פשוט שם אחר לדגם שאמור לתמוך ב-LTE של השוק האמריקאי.

לצורך העניין הוא מגיע עם מעבד S4 (כפול ליבה) שיש לו "מעבד" LTE מובנה, ועל כן צריכת סוללה עדיפה על ה-Tegra3 שעובד על HSPA בלבד.

 

פרט למעבד ולתדרי רדיו, מדובר באותה חומרה בדיוק.

 

http://asia.cnet.com/benchmarked-htc-one-x-vs-htc-one-xl-vs-samsung-galaxy-s-iii-62215893.htm

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם

גם אני חשבתי שהמסך של הגלקסי נקסוס יהיה גדול מדי, אבל אחרי 24 שעות שימוש הוא מרגיש נוח למדי. הדבר המעצבן היחיד הוא שהוא לא מתחבר לרשת הביתית שלי וכן מתחבר לאחרות.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם
זו לא גירסה מיוחדת.

זה פשוט שם אחר לדגם שאמור לתמוך ב-LTE של השוק האמריקאי.

לצורך העניין הוא מגיע עם מעבד S4 (כפול ליבה) שיש לו "מעבד" LTE מובנה, ועל כן צריכת סוללה עדיפה על ה-Tegra3 שעובד על HSPA בלבד.

 

פרט למעבד ולתדרי רדיו, מדובר באותה חומרה בדיוק.

 

http://asia.cnet.com/benchmarked-htc-one-x-vs-htc-one-xl-vs-samsung-galaxy-s-iii-62215893.htm

 

הכוונה שלי היא שהביצועים של ה XL עדיפים על ה X בגלל המעבד שהזכרת, חיפשתי לקנות כזה בארץ אבל ברוב החוצפה מוכרים אותו רק ב 4000 ש"ח, במחיר כזה אני קונה S3 ונשאר לי עודף לטיסה לנאפה.

Opel Adam S 2017

פורסם

אני מחכה כרגע ל GALAXY NEXUS מחו''ל שאמור להגיע לארץ עם חבר. אם זה לא היה עניין כספי כמובן שהייתי לוקח גלקסי 3.

 

כרגע עם GALAXY I9000 ורום 4.0.4 CM9

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

אני חסיד של סדרת נקסוס של גוגל.

מדובר באנדרואיד רזה ומהיר והכי חשוב הכי מעודכן מכל מכשירי האנדרואיד הקיימים, מדובר ביתרון עצום לעומת מכשירים אחרים.

והוא נמכר עכשו במחיר ממש טוב

פורסם

קניתי לאשתי עכשיו גלקסי נקסוס במקום האייפון שהיה לה.

הגודל בדיוק מצוין, הוא עובד בסטוק פשוט נפלא (מה לא מנע ממני לתחוב לו ג'לי בין בלתי רשמי).

 

החוסר היחיד - אין לו sdcard. חיי הבטריה שלו ארוכים ביותר! אני מדבר על למעלה מ 50 שעות בשימוש מתון.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

NEXUS S ו-GALAXY NEXUS זה SGS1 ו-SGS2 עם חומרה קצת פחות טובה, אבל עם מע"ה מבוססת AOSP שזה אנדרואיד נקי, והראשונים המקבלים עידכונים רשמיים, היות ונתמכים מבחינת תוכנה ע"י גוגל ישירות, ולא היצרן עצמו.

זה לא מדוייק. SGS2 ונקסוס אמנם שניהם עם מעבד קורטקס A9, אבל צ'יפסטים שונים. Exynos ב SGS2 ו TI OMAP 4460 בנקסוס.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

אני חייב שתעשו לי סדר בראש, כל הסינית הזאת שכתבתם פה (כמו ההודעה של אליבבה מעל) בכלל לא מובנת לי, אין לי מושג איזה רום ואיזה PKUYTN אני צריך להתקין.

 

זה לא עניין אותי וזה לא יעניין אותי.

 

מה כן מעניין:

 

1. גלישה בסיסית.

2. עמידות פיזית של המכשיר (אצלי זה היסטרי, אצל האשה פחות).

3. איכות תמונה טובה.

4.ממשק משתמש ידידותי.

5. אני לא הולך לשלם 4000 שקל על טלפון דבילי.

 

אין שום משמעות למשחקים (טוב נו, אולי סנייק :lol: ), עידכונים או מהירות של הרביעה השלישה של הליבה המרובעת בעת סערה בים התיכון מעניין אותי כשלג דאשתקד.

 

אישתי מתחילה לכנוס לכיוון HTC, מה אתם אומרים.

 

מה מייעצים?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני זוכר שב-HTC היו בעיות של סוללות חלשות יחסית למתחרים מה שהביא לבעיה של מחסור בסוללה באמצע היום. תבדוק אם זה המצב גם כיום

some people need a high five

in the face

with a chair


×
×
  • תוכן חדש...