Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4751 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

נתקלתי במוצר בשם הנ"ל

 

 

ישנם עוד סרטונים שמראים ציפוי של רכב שלם.

 

 

נראה חומר מעניין שנהיה כמו סוג של מדבקה כאשר הוא מתייבש, שניתן להסיר מתי שרוצים ב"קילוף" של המדבקה.

יכול להיות פיתרון מעניין לעומת הדבקת מדבקה רגילה לרכב.

 

 

למישהו יצא להשתמש בחומר?

Got To love It

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מדהים. מישהו יודע אם קיים ספריי שחור בגימור מבריק?

הציפוי השחור שרואים בסרטונים מתייבש ונהפך לגוון אפור-מט שכזה.

פורסם

מישהו מכיר איפה ניתן להזמין (בארץ או בחול) את הידית לספרי שהוא משתמש בה?

ניסיתי את איביי ולא נמצא דבר שמתאים.

 

תודה

פורסם

הוא נותן שם שם של אתר ממנה אפשר להזמין את הידית - הוא אומר את זה על ההתחלה.



B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

קיים שחור מבריק, אבל אין כרגע בארץ (לאחר שיחה עם היבואן).

 

פיליפ, מה אתה מעוניין לצפות?

 

לפי מה שנראה בסירטונים היתי מצפה את כל הרכב עם זה, אבל שוב השאלה היא כמה החומר עמיד וכ'ו ומה התגובה הכימית שהוא יכול לעשות לבצע של הרכב.

Got To love It

פורסם
מדהים. מישהו יודע אם קיים ספריי שחור בגימור מבריק?

הציפוי השחור שרואים בסרטונים מתייבש ונהפך לגוון אפור-מט שכזה.

 

החומר לא קיים בגימור מבריק... הוא נשאר מט...

פורסם
אל תטעה, הוא קיים בשחור מבריק! היבואן אמר לי שכרגע אין בארץ אבל הם בתהליך של להזמין גם במבריק.

 

באמת??? מגניב.. הוא אמר לך במקרה מה הצפי הגעה? לא קניתי בגלל שאין במבריק...

פורסם
קיים שחור מבריק, אבל אין כרגע בארץ (לאחר שיחה עם היבואן).

 

פיליפ, מה אתה מעוניין לצפות?

 

לפי מה שנראה בסירטונים היתי מצפה את כל הרכב עם זה, אבל שוב השאלה היא כמה החומר עמיד וכ'ו ומה התגובה הכימית שהוא יכול לעשות לבצע של הרכב.

 

חושב לצפות את הג'אנטים.

פורסם

אני חושב על צביעת הרכב כולו באדום מט.

 

השאלה היא, עד כמה מחזיק החומר בטמפ' הקיימת בארץ. פח הרכב יכול להגיע לטמפ' מאוד גבוהות בקיץ.

 

יתרה מזו, כמה הוא עמיד לקילופים, שריטות וכו'. האם ניתן לבצע "תיקוני צבע" בעתיד?

 

נוח לשטיפה? (גם ככה אני לא שוטף את הרכב במכונה).

 

הסיבה היחידה שאני מעוניין היא לצורך הניסוי שבדבר (הצבע הקיים במצב טוב מאוד), ייתכן וזה ישמור על הצבע הקיים מדהייה (צבע קיים אדום)

 

מה גם שלפי המידע הקיים באינטרנט ההסרה של החומר היא קלה מאוד.

 

לפי חישוב שלי צריך סה"כ 8 פחיות לכל הרכב.

 

עלות כל פחית היא 100 ש"ח. לא הוצאה גבוהה במיוחד לצביעה כוללת. ואדום מט נשמע יפה מאוד.

 

צריך לחקור עוד קצת...

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

רק ראיתי את הסרטון (ללא סאונד), לכן שאלת התם.

 

האם החומר מיועד לצביעה?

האם אפשר לצבוע איתו את הג'אנטים? (אני שוקל לצבוע את הג'אנטים בשחור מט כבר תקופה. וזה נראה כמו פתרון נוח.)

 

במידה וכן, מיהם היבואנים בארץ?

 

תודה!

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם
אל תטעה, הוא קיים בשחור מבריק! היבואן אמר לי שכרגע אין בארץ אבל הם בתהליך של להזמין גם במבריק.

 

 

לפי מה שאני יודע זה בא רק בשחור מט ויש להם עוד מוצר (שדומה ללכה) שנותן לו את הברק. זה נקרא Plasti Dip Glossifier

וזה בא בספרי נוסף.

 

http://www.plastidip.com/home_solutions/Plasti_Dip_Enhancers

פורסם

לצפות את הרכב בשכבות שכאלו אני יכול להבין - מאוד הגיוני ומאוד יפה.



 

אבל לצפות את הג'נטים - קצת יותר קשה לי להבין את זה.

 

שפשוף מדרכה אחד ואתם כבר יוצרים קילוף מאוד מכוער על הג'אנט.

 

לקחת בחשבון שבארץ הזאת ברוב הערים יש מצוקות חניה ורחובות צרים - זה כמעט בלתי נמנע.

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...