Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4752 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה טוב בזה ? יש לך צבע ואתה לא יכול להנות ממנו ? אז אתה נוסע עם כיסוי ?

זה כמו ללכת עם קונדום באופן קבוע רק בגלל החשש שבכל פינה אורבת לך בחורה נגועה.

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מה טוב בזה ? יש לך צבע ואתה לא יכול להנות ממנו ? אז אתה נוסע עם כיסוי ?

זה כמו ללכת עם קונדום באופן קבוע רק בגלל החשש שבכל פינה אורבת לך בחורה נגועה.

 

דימוי מעניין .... :)

Honda Civic 1997

פורסם

זה נחמד אם בא למישהו לצבוע לשחור מט אבל לא רוצה צבע "קבוע".

אפשר מתי שרוצים לקלף.

 

 

לגבי עמידות, יש סרטון שמראה על שטיפת ג'נטים שעברו ציפוי בשחור מט עם מכשיר שטיפה בלחץ ואין קילופים.

 

אני גם מעוניין לצפות את הג'נטים, אבל בשחור מבריק ולא מט.

 

גם פעולת ההשמה יותר קלה מאשר לבצע הדבקה של פילם.

Got To love It

פורסם

אחרי הכל מדובר פה בסך הכל ב100 שקלים לפחית. סכום מצחיק לעומת החלפת ג'נטים או צביעה מקצועית.

 

שלחתי גם אני מייל ליבואן לגבי שחור מבריק.

 

אגב, פחית אחת תספיק ל4 ג'נטים?

פורסם

האם שווה להשקיע ולצבוע את היונדאי גטס שלי בשחור?

תמיד חלמתי על רכב שחור אני כ"כ שונא לבן

 

איך לדעתכם צבע שחור מט יראה על גטס?

אתם חושבים שבחודש הקרוב הוא יקבל ספריי מבריק גם?

 

ואני פשוט מרסס את כל האוטו ונוסע למכון טסטים ושם מאשרים לי את הצבע?

 

זה נשמע כמו רעיון מעולה למי שרוצה בעתיד לשחזר את הצבע המקורי בלי בעיות

פורסם

קיבלתי תשובה חזרה למייל,

 

לדבריו, כל הצבעים של פלסטידיפ הם בעל גימור מט, והפתרון לגוון מבריק הוא ספריי יעודי של החברה כשכבה נוספת על השחור.

הספריי עדיין לא נמכר בארץ, אך הוא ציין שניתן להשתמש בלכה בהתזה מתחום הרכב לקבלת גימור מבריק.

פורסם

צריך לבדוק עם היעוץ הטכני של היבואן אם כאשר מתיזים לקה על החומר הוא מאבד מהתכונות שלו.

 

ניתן לראות שהוא מאוד גמיש בעת ההסרה, השאלה אם לאחר לקה הוא מאבד מהגמישות שלו והוא נהיה קשה ולא אלסטי.

Got To love It

פורסם

גלון אחרי מע"מ עולה כ720 שקלים, תוסיפו מדלל יוצא סביבות ה840 שקלים

גלון צבע אחרי דילול יוצא כ6 ליטרים ואמור להספיק לרכב קומפלט. כמובן שהשימוש בפיסטולט

כמו שצוין יש לפלסטידיפ לכה שמבריקה את הצבע אבל היא עוד לא הגיעה לארץ (בארה"ב שם הנושא יותר מפותח יש גם צבעי מטאליים כמו זהב וכסף) אבל ניתן להשתמש בלכה רגילה לרכב (ליטר לכה עולה בסביבות ה150 שקלים).

 

צריך להגיע לי גלון מחר ואז נראה מתי אני מתפנה לצביעה והאם הצבע באמת שווה משהו (על פניו נראה שכן ויש לי ציפיות גבוהות)

 

בדיקה באתר של פלסטידיפ מראה בדיקות ותו תקן לעמידות גבוהה בתנאי חומצה, מלח לחץ מים וכד' למעוניינים:http://www.plastidip.co.il/

פורסם

במידה ואני צובע את הג'נט אני מפרק את הגלגל מהרכב אבל את הצמיג אין לי איך להוריד יש בעיה עם זה?

Seat Ibiza "FR" 1.2TSI 2012


×
×
  • תוכן חדש...