Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5108 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

מדובר בסיטרואן C3 שנת 2003 דיזל. כאשר לוחצים על הכפתור של המזגן הקומפרסור לא נכנס לעבודה. הקומפרסור עצמו תקין, כאשר נותנים לו + מהמצבר הוא נכנס לעבודה.

כמו כן עוד תופעה שהבחנתי בה, אני לא בגור אם היא חדשה או לא, ואם היא קשורה, היא שהמאוורר של הרדיאטור עובד קבוע כל הזמו.

 

למישהו יש רעיון? אולי סכמת חשמל של הרכב? אני רוצה לתת + ברגל הרלוונטית של המחשב לראות אם הקומפרסור עובד או לא...

פורסם

תיבדוק שמנוע לא מיתחמם יותר מידי מאיזשהי סיבה ואז המחשב מנתק את המדחס כדי לא להעמיס..

יכול להיות גם שחישן טמפ מנוע לא תקין או שיש נתק ואז המאוורירם עובדים כל הזמן

פורסם

כרגע בוודאות אין גז, אבל היה קודם.

המנוע לא מתחמם בוודאות, מה שכן יכול להיות שהחיישן דפוק? ואם כן אז המחשב מנתק את המזגן?

פורסם
כרגע בוודאות אין גז, אבל היה קודם.

המנוע לא מתחמם בוודאות, מה שכן יכול להיות שהחיישן דפוק? ואם כן אז המחשב מנתק את המזגן?

 

 

מה זאת אומרת? יש גז או לא? אם אין גז אז המדחס לא אמור לעבוד!

פורסם

כרגע אין גז, כי הרדיאטור מזגן פורק כדי לבדוק נזילות...

אבל גם כשהיה גז (לפני שהוא פורק) הקומפרסור לא נגנס לעבודה. השאלה אם יש לזה קשר לזה שהמאוורר של הרדיאטור עובד כל הזמן בלי להפסיק או לא?

פורסם
כרגע אין גז, כי הרדיאטור מזגן פורק כדי לבדוק נזילות...

אבל גם כשהיה גז (לפני שהוא פורק) הקומפרסור לא נגנס לעבודה. השאלה אם יש לזה קשר לזה שהמאוורר של הרדיאטור עובד כל הזמן בלי להפסיק או לא?

 

מה זאת שיטה חדשה?לאיתור דליפות מהמעבה אין צורך לפרקו מהרכב!

פורסם
לפעם הבאה.... השאלה אם יש קשר לזה שהמאוורר עובד קבוע או לא?

 

 

יכול להיות שכן או שלא תלוי בנסיבות,אבל אתה שללת את האפשרות של התחממות המנוע.

פורסם

לפי השעונים המנוע לא מתחמם, אין לי מושג מה היוניט שולח למחשב.... השאלה היא האם תיאורטית יכול בכלל לקרות מצב שזה שהמאוורר של הרדיאטור עובד קבוע יגרום לזה שהמחשב לא יפעיל את המזגן?

פורסם
לפי השעונים המנוע לא מתחמם, אין לי מושג מה היוניט שולח למחשב.... השאלה היא האם תיאורטית יכול בכלל לקרות מצב שזה שהמאוורר של הרדיאטור עובד קבוע יגרום לזה שהמחשב לא יפעיל את המזגן?

 

אם אתה מניע את המנוע בלי שהמיזוג הופעל במצב תקין, המאוורר לא אמור לעבוד,אבל אם ניסית להפעיל את המיזוג המאוורר ימשיך לעבוד במהירות נמוכה גם אם תכבה את המזגן עד לכבוי המנוע.בדרך כלל אם יש תקלה בחיישן חום מנוע המאוורר יופעל קבוע במהירות גבוה בסגירת מתג ההצתה במצב הצתה. במצב של תקלה בחיישן חום המנוע או התחממות או לחץ גבוה מדי במ"ע מיזוג או בחיישן הלחץ או בחיווט,המזגן לא יפעל.

פורסם

החיישן הזה ספציפית חדש, לכן קשה לי להאמין שהוא זה שעושה את הבעייה.... מה עוד יכול לגרום למאוורר לעבוד ישר איך שפותחים סוויץ?

פורסם
החיישן הזה ספציפית חדש, לכן קשה לי להאמין שהוא זה שעושה את הבעייה.... מה עוד יכול לגרום למאוורר לעבוד ישר איך שפותחים סוויץ?

 

מבלי לבצע דיאגנוזה בעזרת כלי יעודי על ידי בעל מקצוע, קשה מאוד להתנבא! יש הרבה הגורמים לכשל במ"ע מיזוג.

×
×
  • תוכן חדש...