Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5108 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי התלבטות בין 2 הקומפוננטים אני על סף רכישה מערכת spl יקרה מאוד

אז אני מעוניין לקבל חוות דעת על 2 קומפוננטים החוות דעתכם יכול לסייע לי בבחירת קומפוננט

הרבה תודות לעוזרים

פורסם

השרשור החדש שלך נמחק.

וממה שזכור לי הרכב המדובר הוא רנו מגאן 5 דלתות מודל 2002 דור 1

אם אני לא טועה מדובר ברמקולים מקוריים 5.25 בדלתות שאפשר להסב ל -6.5 אינצ

הבעיה היא בעומק ההתקנה ,הוא אינו עמוק.

המורל הייבירד הוא בעל עומק התקנה של 61 ממ ולדעתי יכנס שם

ה-XL הוא בעל עומק התקנה של 75 ממ ואני חושב שאינו יכול להכנס במיקום הנל {תבדוק טוב לפני רכישה}.

העניין הוא שכול קשר בין מורל הייבירד ל-SPL הוא מקרי בהחלט

בנוסף אם אני לא טועה

יש לך מיקום מובנה לטוויטרים על הדשבורד

נדרש לבדוק עומק התקנה גם של המקום הנל

טוויטרים SPL הם בעלי עומק התקנה גדול בהרבה מהרגיל.

פורסם

בקשר למה שזה שמעלי AUDIO KING אמר לך, בקשר לעומק אפשר לשים טבעות עץ ואז זה בעצם מוציא לך את הרמקול יותר החוצה ומעניק לדלת עוד עומק, אך קח בחשבון שיכול להיות שהמכסה המקורי לא יסגר ובקשר לטווטרים תמיד אפשר להדביק עם סיליקון על הדאש בורד, כמו שאני עשיתי.

×
×
  • תוכן חדש...