Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5124 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, בוקר טוב,

לפני זמן מה אחד הטוויטרים של הסט שלי נשרף (הטוויטר שייך לסט- Hertz Hi-Energy XL),

לאחר מכן אחד הוופרים החל לקרטע. החלטתי להחליף סט.

יש לציין שהסט מחובר באופן אקטיבי למגבר JL Audio 300/4.

 

אשמח לקבל המלצה לסט קומפוננט 2 חלקים שיוכל להוות חלופה טובה לסט שלי (גם אציין שאשמח לרכוש יד שניה).

 

בנוגע לתקציב, פחות או יותר נע בין 1000 ש"ח ל1500 ש"ח ואוכל לחרוג בכמה שקלים אם ממש יהיה צורך.

 

אני די אוהב את הצליל של הHertz אך בעבר היה לי סט של דוטק שגם אהבתי.

 

אשמח להמלצתכם בעניין.

אביעד.

Aviad Vaizman

Fujitsu TEN Eclipse 7100 color

Hertz Hi-Energy HSK165 + ML 28 @ JL Audio 300/4

Ascendant Audio Havoc 12 @ Sundown Audio SAZ-1500D

פורסם

מורל והרץ לא כ"כ דומים בסאונד, והשוני הזה בא לידי ביטוי היטב באילייט ובהיי אנרג'י.

שני הסטים שונים כמעט בכל פרמטר. הוופר של האילייט הרבה יותר קשה להגברה, מצריך השקעה רבה באקוסטיקה, הטוויטר רך ועדין יחסית. לעומתו, ההרץ XL סט מאוד נציל, עובד נחמד גם על הגברה ממוצעת, מסתדר יפה מאוד עם אקוסטיקה ברמה נמוכה, טוויטר מאוד חד, מאוד דומיננטי.

מעבר לכך שלדעתי אישית גדולתו של האילייט מתבטאת ב- 3 חלקים ולא ב- 2.

יש חבר פורום בשם רועי (עם אקורד כחולה), היה לו אילייט 2 חלקים והוא לא היה מרוצה, הוא החליף להרץ היי אנרג'י XL והוא מאוד מרוצה.

ד"א, אני לא אומר שההרץ ברמה יותר גבוהה, אני רק אומר שהסטים שונים, ופונים לקהל שמחפש דברים שונים.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

היי ישראל, מה שלומך?

תוכל להמליץ לי על סט מתאים?

Aviad Vaizman

Fujitsu TEN Eclipse 7100 color

Hertz Hi-Energy HSK165 + ML 28 @ JL Audio 300/4

Ascendant Audio Havoc 12 @ Sundown Audio SAZ-1500D

פורסם

במידה ואהבת את ההיי אנרג'י, אז היי אנרג'י XL יהיה טוב וגם ייכנס לך בתקציב בתור משומש.

אם תה מעוניין בשדרוג האיכות על פני העוצמה, יש טוויטרים של סקאנספיק ביד שניה, שלב אותם עם מידבאס איכותי ל- 2 חלקים והרי לך סטאפ משובח בעבודה אקטיבית.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אין מה להשוות בין שני הסטים.



 

האילייט היא סדרה גבוהה של מוראל.

 

היי אנרג'י היא סדרת ביניים נושקת לסדרת כניסה של הרץ.

 

אתה רוצה לעשות השוואה הוגנת בין השניים? אתה צריך ליפול איפשהו בין הדוטק (ווירטוס בקרוב) לבין ההייבריד אוביישן.

 

היתרונות של האילייט - בהינתן התקנה נכונה והגברה ראוייה, זה סט נפלא עם סאונד חם ונעים לאוזן שגם נותן באס ראוי ורמת פירוט גבוהה.

 

אני מסכים מאוד לגבי כך שהאילייט נותן את התוצאה שלו כאשר מוסיפים לו מידריינג' CDM54 או 88

 

הוופרים של מוראל לא מצטיינים בתחום המיד הגבוה ולתת לטוויטר לרדת נמוך מידי - ברור שישנה כאן בעיה מסויימת.

 

אני במקרה הזה הייתי אומר לך לנסות דוטק מול הרץ XL

 

 

אבל - אם היה לך הי אנרג' ואהבת אותו, אין שום סיבה שלא תמשיך לXL.

 

אלא אם כן מתחשק לך שינוי גוון.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אדי- מניסיון אישי- הדוטק נופל מה XL בכל פרמטר.

בלי שום קשר לאיזו רמה הרמקול או איפה כל חברה ממתגת את הדגם שלה.

ההשוואה הנכונה היא להייבריד אוביישן, וגם שם- רק אוהבי הגוון הרך יבחרו בהייבריד על פני ה XL.

יש לקחת בחשבון שהבחור עובד עם סאב חזק מאוד, להרץ יהיה הרבה יותר קל לעמוד עם הסאב בעוצמות גבוהות משום שהוא מאוד נציל.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

האלייט נחשב ברמה יותר גבוהה אבל כמו שסרול ואדי ציינו פה הוא מצריך השקעה הרבה יותר גדולה.

ה-XL הוא סט יותר חד וחזק {אם אתה מחפש להגיע לעוצמה} הטויטר שלו יותר חד לעומת ה-MT23 אם אתה הולך לכיוון 2WAY אז אישית לא הייתי ממליץ לך ללכת על האלייט.

אם אהבת את ההרץ שלך הייתי ממליץ לך ללכת על ה-XL או עוד אופצייה ללכת על קלארוס של הייבריד אודיו.

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

סרול



 

יש לי בעיה מאוד קשה עם פרמטר מאוד מסויים - טעם אישי.

 

אני מעולם לא הייתי נלהב גדול במיוחד של הרץ עד ליום ששמעתי בו את סדרת המילה שלהם ועדיין - נוט מיי קופ אוף טי.

 

אני באופן טבעי אוהד יותר את הגוון החם בסאונד מה שיגרום לי ב99% מהמקרים לבחור בסטים של מוראל למעט שני דברים -

 

1. דיסטורשן

2. פאנצ'

 

בדיסטורשן קשה מאוד להוציא מטוויטרים של מוראל הפרדה מספיק טובה בין הכלים.

בפאנצ' - למורל תמיד יהיה מחסור ב"אגרסיות" לעומת מתחרים.

 

אפשר להוסיף לזה סעיף שלישי - חוסר מיד - אבל הבעיה הזו נפטרת לחלוטין ברגע שמתווסף לשם CDM כמו שכבר ציינתי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הוא מדבר על 2 חלקים אקטיבי, תוסיף לזה את העובדה שהמידבאס לא בדיוק ירקוד על 75 וואט.

בנושא הפרדת הצלילים- המידבאסים האלו חזקים למדי, אבל על אף שבכללי הצליל של הרץ יותר בהיר משל מורל, לא הייתי אומר שהמידבאסים האלו מעולים בהפרדת צלילים (שוב, המידבאס של האילייט כמעט ולא נותן פייט בתחום המיד, ועדיין, הייתי בחור באלמנטים אחרים אם זו היתה מטרתי, אך כנראה שזו לא מטרתו הנעלה של פותח השרשור).

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

ב75 וואט אילייט רק מתחיל להשמע טוב, זה אחד המקרים היחידים בהם, באמת, כמה שתיתן לרמקול הוא רק יחזיר לך יותר אהבה.



 

באילייט זה מאוד שמיע.

 

לא, זו לא תהיה הבחירה הנכונה במקרה שכזה, לפחות זה מה שאני חושב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לא יאמן

:-D

 

בסוף עוד נגיע לעמוד חדש.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לא הייתי ממליץ להחליף סט של היי אנרג׳י בסט אלייט לפני שתשמע את האלייט

מהסיבה הברורה שהם כלכך רחוקים באופי הסאונד.

לשם השוואה כמעט ואפשר להגיד שהדוטק שהיה לך הוא משהו ביניהם.

BMW E36 328------Pioneer p90rs

Eton PA800.4 + PA 560.2 + ECC 1200.1

Audio Development Double W600 + Double VIPERA F8

Audio Development MM4 +MM1

 

פורסם

גם אני חושב שמי שאהב את הסאונד של ההיי אנרג'י לא יהנה מהאילייט.

ההיי אנרג'י הוא וופר מצויין, חזק מאוד, מהיר, קר ומדוייק. האילייט לעומתו הרבה יותר רך, רגוע ו"מלא".

אני לא מסכים לגבי ההספקים שהאילייט דורש, גם מגבר של 50RMS עושה עליו עבודה מצויינת. צריך לזכור שהאילייט לא נועד למי שמחפש להפעיל אזעקות.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

האילייט עבד אצלי גם על מגבר שמוציא 37 וואט לערוץ (רק נראה לי שזה חתיכת צ'יטר) אין ספק - אבל בכל פעם שהושבתי את הוופר הזה על מגבר חזק יותר, המצב הקודם היה נשמע לי כמו בדיחה עגומה.



 

הוא ישב אצלי על JBL GTQ200 - שדווקא באופן מאוד מפתיע הצליח להזיז אותם - אבל הרגשתי שזה לא זה.

 

ואז גישרתי אותם על הערוצים וזה היה נשמע עולם אחר.

 

אח"כ ניסיתי להושיב אותו על קרליון שאמור היה להפיק 60 וואט לערוץ - הוא בקושי הצליח להזיז אותם.

 

אח"כ הם ישבו על קיקר KX600.4 והם נשמעו פשוט נפלא. המגבר מוצהר 90 אבל מוציא יותר לקירוב ה120

 

ולבסוף הם ישבו על קיקר ZX650.4 שמוצהר 125 וואט לערוץ אבל הוציא בפועל 185 וואט לערוץ והם פשוט המיסו אותי.

 

ולא - לא בגלל החוזק שלהם, הם ירדו נמוך כמו איזה שני סאב וופרים אמנם - אבל הם פשוט היו נעימים עד כדי טירוף לאוזן והם היו נקיים מאוד על הקיקר הזה.

 

 

מעניין איך הם היו נשמעים על הלוויתן - בטח היה מעיף אותם עם כל הכוח הזה, מצד שני - לא בטוח שהייתי מתחבר לאילייטים "קרירים יותר" בגלל מגבר עם נטיה להיות "שקוף". אני זוכר שיצא לי לשמוע אותם על פייז אופוס ופשוט לא אהבתי את התוצאה.

 

לצערי - עם כל האהבה שלי למוראל ורצון קצת לראות אותם מככבים בחזרה בפורום, הבחירה בהרץ נשמעת לי כאן הרבה יותר נכונה.

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...