Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5117 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

מדובר על רכב סוזוקי בלנו 98 . המזגן התחיל לקרר חלש מאוד . היום ניגשתי בכדי למלא גז . לאחר המילוי היה קור לא חזק במיוחד אבל היה . לאחר נסעיה של כמה דקות המזגן חזר להיות חלש . נגעתי בצינור שיוצא מן המדחס והוא לא קר מספיק חזר . טכנאי המזגנים שמילא את הגז אמר שהמדחס אצלי חלש .

מה אתם אומרים ? להחליף מדחס ? כמה זה יכול לעלות ?

דרך אגב הוא מילא 600 גרם קרר בדיוק ץ

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם

האם שאתה מעלה טורים הוא מקרר קצת יותר טוב? יש מצב שאכן המדחס כבר לא מייצר לחץ דחיסה טוב מספיק. מדחס כזה מפירוק עולה בסביבות ה-300 ש"ח.

פורסם

מישהו יכול להמליץ על מקום טוב לרכוש משופץ , או בעל מקצוע מומלץ באיזור עפולה-חיפה

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם
שלום ,

מדובר על רכב סוזוקי בלנו 98 . המזגן התחיל לקרר חלש מאוד . היום ניגשתי בכדי למלא גז . לאחר המילוי היה קור לא חזק במיוחד אבל היה . לאחר נסעיה של כמה דקות המזגן חזר להיות חלש . נגעתי בצינור שיוצא מן המדחס והוא לא קר מספיק חזר . טכנאי המזגנים שמילא את הגז אמר שהמדחס אצלי חלש .

מה אתם אומרים ? להחליף מדחס ? כמה זה יכול לעלות ?

דרך אגב הוא מילא 600 גרם קרר בדיוק ץ

לחסר קירור יכולות להיות סיבות רבות ולכן חוש לאבחן במדויק ולהגיע למסקנות.

 

האם אתה יודע מה היו לחצי המערכת מיזוג בזמן פעולה?

פורסם

שלום ,

לא אני לא יודע , לא שמתי לב .

אבל היום האוטו היה אצל בעל מקצוע כל היום , בהמלצת חבר .

נעשה בדיקה ןהוחלט להחליף מדחס , מייבש , ניקוי מלא של כל המערכת כולל רדיאטור חיצוני ופנימי , ניקוי מפוח ובית מפוח .

הייתה גם סתימה באיזשהו מקום (באמת שאני לא יודע ) , כמו כן הוא התקין לי מי רליי על המאווור של המזגן ( או של האוטו ) בכדי שהוא יעבור ברגע שהמדחס בפעולה .

בקיצור , עכשיו המזגן ...מקפיא , ואני לא מגזים .

הכל עלה 1200 ש"ח כולל מע"מ

יש לציין שקיבלתי המון המלצות על בעל המקצוע הזה ואני אפילו לא ראיתי אותו , השירות עשה לי חבר קרוב ולקח את האוטו לכל היום .

טוב שיש חברים 8)

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

×
×
  • תוכן חדש...