Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5125 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב לכולם,

 

ביום שבת הקרוב(16 ביוני), מועדון המוסטנג יוצא לטיול!

 

כול בעלי המוסטנג באשר הם, מוזמנים להצטרף עם בנות הזוג, הילדים, וחבריהם.

 

תשטפו את הרכבים, תבריקו את הניקלים, שמן מים, ואנחנו מתחילים.

 

להלן פרטי המסלול:

• 9:00 – 9:30 - נפגשים במתחם החניה של סינמה סיטי בהרצלייה

• נסיעה בשיירה על כביש החוף, עד הירידה במחלף "צומת אורן" ומשם ל"עין הוד" – סה"כ נסיעה כ 50 דקות.

• 10:30 - הגעה ל"עין הוד" , כפר אומנים קסום. הצצה מיוחדת לעולמם של אומנים ויוצרים, למעלה מ 50 גלריות פתוחות, בתי קפה ונוף עוצר נשימה.

• 13:00 - 11:30 – נסיעה לכרמל, באחד הכבישים היפים בארץ, ידוע גם כ "שוויצריה הקטנה". (כביש מספר 721). בדרך נעצור באנדרטת "אסון הכרמל", נתרשם מהנוף של מפרץ חיפה (כביש 672 וממנו לכביש 705) וממדינתנו היפה.

• בסיום הנסיעה, ננהג בכביש 75 מערבה עד למסעדת "מקסים". המסעדה נמצאת על קו החוף, מול הים.

• 13:30 - מסעדת מקסים נחשבת לאחד מסמליה של חיפה, וידועה במאכליה (בשרים, דגים, סלטים ושאר מטעמים).

כמה דברים שכדאי לדעת:

• בעל המסעדה ישמור לנו חניה סגורה, ומול המסעדה (כול הרכבים בקו ראיה!)

• בתוך המסעדה יסגרו לנו מרפסת שצופה לים, ולרכבים, ותהיה שמורה וסגורה רק לנו!

• מסעדת "מקסים" תעניק כ 15% הנחה לסועדים :lol:

• בסיום, לאלו שרוצים לרחוץ עם הילדים בים מוזמנים, במקביל למסעדה יש פארק פתוח וללא תשלום עם מדשאות צילונים וחניה חינם (מול הים. נקי ומסודר).

 

חשוב להדגיש:

לאורך כל הנסיעה (החל מהסינמה סיטי ועד מסעדת מקסים) שימרו על החוק וכללי הזהירות. זו אינה נסיעה תחרותית. זו נסיעה של כיף.

 

מועדון המוסטנג הישראלי, ישמח לראות אתכם ואת המוסטנג שלכם. בואו בהמוניכם!

 

נא לאשר הגעה

בברכה,

מאיר

 

 

מאיר 6252212 054

צביקה 5308007 050

שחר 3151719 050

מיכאל 9709669 054

 

 

402959976.jpg

פורסם
שבוע טוב לכולם,

 

ביום שבת הקרוב(16 ביוני), מועדון המוסטנג יוצא לטיול!

 

כול בעלי המוסטנג באשר הם, מוזמנים להצטרף עם בנות הזוג, הילדים, וחבריהם.

 

תשטפו את הרכבים, תבריקו את הניקלים, שמן מים, ואנחנו מתחילים.

 

להלן פרטי המסלול:

• 9:00 – 9:30 - נפגשים במתחם החניה של סינמה סיטי בהרצלייה

• נסיעה בשיירה על כביש החוף, עד הירידה במחלף "צומת אורן" ומשם ל"עין הוד" – סה"כ נסיעה כ 50 דקות.

• 10:30 - הגעה ל"עין הוד" , כפר אומנים קסום. הצצה מיוחדת לעולמם של אומנים ויוצרים, למעלה מ 50 גלריות פתוחות, בתי קפה ונוף עוצר נשימה.

• 13:00 - 11:30 – נסיעה לכרמל, באחד הכבישים היפים בארץ, ידוע גם כ "שוויצריה הקטנה". (כביש מספר 721). בדרך נעצור באנדרטת "אסון הכרמל", נתרשם מהנוף של מפרץ חיפה (כביש 672 וממנו לכביש 705) וממדינתנו היפה.

• בסיום הנסיעה, ננהג בכביש 75 מערבה עד למסעדת "מקסים". המסעדה נמצאת על קו החוף, מול הים.

• 13:30 - מסעדת מקסים נחשבת לאחד מסמליה של חיפה, וידועה במאכליה (בשרים, דגים, סלטים ושאר מטעמים).

כמה דברים שכדאי לדעת:

• בעל המסעדה ישמור לנו חניה סגורה, ומול המסעדה (כול הרכבים בקו ראיה!)

• בתוך המסעדה יסגרו לנו מרפסת שצופה לים, ולרכבים, ותהיה שמורה וסגורה רק לנו!

• מסעדת "מקסים" תעניק כ 15% הנחה לסועדים :lol:

• בסיום, לאלו שרוצים לרחוץ עם הילדים בים מוזמנים, במקביל למסעדה יש פארק פתוח וללא תשלום עם מדשאות צילונים וחניה חינם (מול הים. נקי ומסודר).

 

חשוב להדגיש:

לאורך כל הנסיעה (החל מהסינמה סיטי ועד מסעדת מקסים) שימרו על החוק וכללי הזהירות. זו אינה נסיעה תחרותית. זו נסיעה של כיף.

 

מועדון המוסטנג הישראלי, ישמח לראות אתכם ואת המוסטנג שלכם. בואו בהמוניכם!

 

נא לאשר הגעה

בברכה,

מאיר

 

 

מאיר 6252212 054

צביקה 5308007 050

שחר 3151719 050

מיכאל 9709669 054

 

 

402959976.jpg[/quote

 

 

:mm_smile:

צביקה הר-נוי

14119

"החיים הם כמו נסיעה על אופניים - אם קל לך מידיי,סימן שאתה בירידה,,," :mm_wink:

פורסם

תודה רבה על ההזמנה.

לצערי , ניווצר ממני להגיע לאיירוע מוכבד זה, פשוט נקבע מעוד מועד ערב גבינות ויין ולפני זה קריאת שירה חובבנית

עם כמה ממכרי המקורבים לאחר קורס פיסול בקרח.

סעו ותהנו לכם

הינה המספר של שגריר

 

http://www.shagrir.co.il/

:lol: :lol: :lol: :lol: :-D :-D :-D :-D :twisted: :twisted: :twisted:

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
תודה רבה על ההזמנה.

לצערי , ניווצר ממני להגיע לאיירוע מוכבד זה, פשוט נקבע מעוד מועד ערב גבינות ויין ולפני זה קריאת שירה חובבנית

עם כמה ממכרי המקורבים לאחר קורס פיסול בקרח.

סעו ותהנו לכם

הינה המספר של שגריר

 

http://www.shagrir.co.il/

:lol: :lol: :lol: :lol: :-D :-D :-D :-D :twisted: :twisted: :twisted:

 

 

גם אני לצערי לא יגיע , גם אני הייתי בחוג פיסול בקרח

 

הכי חשוב תהנו וסעו בזהירות וכחוק

mustang 67 GT, 302 engine t5

×
×
  • תוכן חדש...