Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מונית חתולית


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5134 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע שעבר חיפשתי מונית במרכז ירושלים . פתאום ראיתי מונית מדהימה כך שמייד הרמתי יד ונסעתי בה.

 

לנסוע במונית יגואר XF חדשה לעומת הרגלי לחוויית נסיעה באוקטביות חבוטות הייתה התנסות בלתי רגילה. הנהג אמר שזו דיזל -

 

בכלל לא מרגישים , נסיעה חרישית ונוחה להפליא. לדברי הנהג לא שילם יותר ממרצדס E-CLASS , ולדבריו הרבה יותר נוח ומרווח וגם

 

נוסע יותר טוב.

jagcab.jpg

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זאת xj והיא הרבה יותר מדהימה מה-xf.

תא הנוסעים שלה הוא פשוט יצירה לעומת המתחרות והעיצוב החיצוני פשוט מדהים לדעתי.

פורסם

לא יאומן.

 

1. אני לא מאמין שהרכב עלה כמו E קלאס. הרכב כפרטי עולה פי 2 לפחות. אולי הוא התכוון ל-S קלאס?

 

2. מעניין מה מצדיק רכישת ואחזקת מונית כזו. לפי מה שידוע לי, לנהגים המחזיקים ברכבי יוקרה יש בד"כ בנק לקוחות (פרטיים, משרדים וחברות) והם לא מתבססים על אנשים שמחפשים מונית ברחוב.

פורסם

אין שום דבר בעולם שמצדיק רכישה של מרצדס E כמונית...

יש כמובן הנחה משמעותית במסים בהשוואה לצרכן המצוי,

אבל עדיין, אין לזה שום הצדקה כלכלית.

 

אנשים קונים כי הם רוצים/יכולים, זה הכול. אותו דבר עם היגואר.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
אין שום דבר בעולם שמצדיק רכישה של מרצדס E כמונית...

יש הרבה סיבות שמצדיקות רכישה כזאת ואם היו תקנים נורמאליים לרכבי מונית אז רוב המוניות היו כאלה, הנה רק ספורות מהן:

1. אם לנהג מונית יש סידור הסעות אורחים רבות לנמל תעופה מטעם חברה כלשהי זה מצדיק כי החברה דורשת מרצדס. יש כאלה שאפילו רוכשים S קלאס לצרכים האלו.

2. נהג מונית שהוא בעל התחנה רוצה לנסוע על רכב קצת יותר מפואר מרכבים של העובדים שלו.

3. לנהג ו/או לנוסעים הקבועים שלו חשובה נוחות ויש הרבה נהגים שכל היום עושים נסיעות קבועות.

4. נהג עושה הרבה נסיעות בין עירוניות ארוכות.

5. נהג מונית רוצה רכב אוטומטי שישרוד יותר ממיליון קילומטר ויכול להרשות לעצמו אחד כזה.

6. נהג מונית רוצה רכב נוח ושקט לנסיעות ארוכות.

 

בארצות נורמאליות יש תקנים לרכבי מוניות, רכב מונית חייב להיות מרווח ונוח לנוסעים. בארץ נוסעים על כל דבר עם דיזל שזז וצורך מאט דלק, למשל עם כל הכבוד לסיאט קורדובה או רכבים בסדר גודל האלו - הם לא מתאימים בתור מונית כי מאוד צפופים מאחור (לנסוע 3 מבוגרים על המושב האחורי ברכב כזה זה קצת בעייה ובנסיעה ארוכה זה סיוט, מקסימום 2 אנשים מבוגרים לנסיעות לא ארוכות במיוחד).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אנשים קונים כי הם רוצים/יכולים, זה הכול. אותו דבר עם היגואר.

 

זה נכון אולי למוצר צריכה, אך המונית היא כלי עבודה. לא הגיוני להשתמש בכלי עבודה שפעילות העסק לא מכסה את העלות שלו.

פורסם

ETAA, כניראה עבור אותו נהג מונית העסק מכסה את העלות. לא כל המוניות עובדות בעיר וב10ש"ח מסעים אנשים ממקום למקום, יש כאלה שעושים סכומים יפים עדיין (מאטים מאוד, לכן יש מאט רכבי יוקרה במוניות).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

היא מצטרפת למספר מצומצם של מוניות יוקרה שכבר נוסעות בארץ כמו S-קלאס ולקסוס LS.

אני מתפלא איך נהג כזה עוצר לנוסע מזדמן, בד"כ לנהגי מוניות כאלה יש הסדרים עם מקומות.

פורסם

נהג מסודר יכול להביא גם S קלאס כמונית.

 

הכל תלוי בסידור עבודה שלו.

 

יש נהגים שמ5 וחצי בבוקר עד 9 בערב, יש להם סידור, נסיעות קבועות, וזה קבוע למשך כמה שנים, אז הוא יכול להרשות לעצמו לקנות רכב שמרגיש כמו בית.

(למרות שאני לא רואה למה צריך יותר מE קלאס, אחלה רכב למי שרוצה לבלות בו הרבה זמן.)

פורסם
היא מצטרפת למספר מצומצם של מוניות יוקרה שכבר נוסעות בארץ כמו S-קלאס ולקסוס LS.

אני מתפלא איך נהג כזה עוצר לנוסע מזדמן, בד"כ לנהגי מוניות כאלה יש הסדרים עם מקומות.

 

מותר לנהג מונית לא לעצור ללקוח מזדמן?

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
מותר לנהג מונית לא לעצור ללקוח מזדמן?

 

אני מאמין שזה אסור באופן כללי, אבל אתה לא באמת יכול לדעת אם הוא לא עצר לך סתם כי בא לו, או שהוא מוזמן ליעד כלשהו או שהוא כבר בנסיעה (יש נהגי מוניות שמשמשים כסוג של שליחים).


×
×
  • תוכן חדש...