Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5139 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום בדקתי שמן מנוע ברכב וכנראה שלא החזרתי את הפקק שמן מנוע בחזרה - טעות איומה,

עשיתי בערך 30 קילמוטרים ככה (הלוך חזור אשדוד-יבנה)

ואיכשהו רציתי לפתוח רגע את המכסה מנוע לראות משהו והופ - אני רואה שחלק דיי גדול מכוסה שמן, והופ הפקק שמן מנוע שוכב לו בצד הרכב, ורואים שבחלק העליון של המנוע ניתז שמן.

לפי בדיקת המדיד לא נראה שהאוטו איבד הרבה שמן אבל נחכה לבדיקה על אוטו קר,

הנה תמונה של המנוע , האם יכול להיגרם נזק חמור כתוצאה מחוסר צומת הלב שלי?

nddfmmgm2xmk.jpg

 

 

ומה שרציתי לבדוק זה את הפלאג השמאלי ביותר במנוע, משום מה הוא לא בפנים כמו כולם, הוא קצת בחוץ,

אני זוכר את זה ככה מאז שקניתי את האוטו (שנתיים), ומאז האוטו עבר 2 טיפולי 10,000 שבהם הוחלפו הפלאגים

אך תמיד הפלאג הזה היה יותר בחוץ מכולם (כמו כן מסביב לצינור ההוא נראה כאילו יש טיפה שמן)

 

ntq22gmu4y3e.jpg

 

הרכב המדובר הוא אקסנט 96 1500 ידנית

פורסם

אם גובה השמן במדיד עדיין בתחום התקין, אז כל מה שקרה זה שהמנוע התלכלך קצת.

 

מלא בחזרה שמן לגובה המירבי, וסע לשלום.

 

דני

פורסם

לא מאמין שנגרם לך נזק,אם לא חסר כמות גדולה מדי.

 

גם לא נדלקה לך נורת שמן או משהו חריג.

 

לגבי הפלאג,יש מצב שההברגה שלו היא לא תקינה או מקומבנת.

 

כל עוד הוא תקין ,והרכב נוסע יפה עזוב אותך.

פורסם

לגבי הפלאג , לפעמים , לא תמיד , יש גימגום בהנעה (בעיקר קרה)

לפעמים אפילו כשאני מסובב סוויטץ' המנוע נדלק , אבל נראה כאילו הוא עולה לאט לאט מ100 סל"ד עד ל1000,

כאילו עושה לעצמו הדלקה של פלורסנט, אומנם הבעיה של ההנעה הופחתה אחרי הטיפול 10000 האחרון אך עדיין יש ואני חושד באותו פלאג שלא מוברג טוב.

פורסם

אולי זה פשוט החוט הצתה שבחוץ? בדקת?

 

גם אם לא, אפשר בקלות לקנות 4 פלאגים של NGK + מפתח פלאגים (שזה בעצם בוקסה ייעודית אבל בחנויות חלפים מוכרים את הבוקסה הספציפית לפלאגים) ולהחליף. רק לשים לב שלא סוגרים חזק מדי

 

*אם תעשה את זה , תקפיד להחליף כל פעם פלאג אחר כדי שלא תבלבל בין החוטי הצתה.

Hyundai I20 Inspire 2010

×
×
  • תוכן חדש...