Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5118 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום וברכה,

אני מעוניין להוציא רשיון לאופנוע 500 סמ"ק.

אני לא יודע איך זה עובד היום,לפי כ"ס ,לפי נפח ?

האם צריך לעשות תיאוריה ?

האם צריך טסט?

ראיתי הרבה פירסומים על רשיון תוך שבוע ?

 

אני עם רשיון נהיגה על רכב 6 שנים .

כל מידע יכול לעזור .

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בעקרון אתה צריך להוציא רישיון A1, זה עד 33 כ"ס, זה ה-500 "החדש".

כן, אתה צריך.

כן, אתה צריך.

אפשר גם תוך שלושה ימים, תלוי כמה שיעורים תעשה. (אני הוצאתי תוך פחות זמן,התחלתי ברביעי ניגשתי לטסט בשני, אבל היה לי ניסיון קודם.)

 

למען הסר הספק, על TMAX לא תוכל לרכוב.

פורסם

אז ככה:

הדרגות עכשיו הם לפי כ"ס, לפי מה שהבנתי אתה רוצה רשיון A1 33כ"ס (מה שהיה בעבר 500 סמ"ק)

תאוריה אתה לא צריך (רשיון מעל 3 שנים), רק בדיקת ראיה ואת הטופס שך הרופא

טסט אתה עושה גם במגרש וגם בכביש

 

לגבי רשיון בשבוע, זה כבר תלוי כמה שיעורים אתה עושה ביום :-D

 

בהצלחה!

 

עריכה: עכשיו ראיתי את התגובה של HEYHEY

"גם בעיטה בתחת נגמרת בצעד קדימה"
פורסם

אתה מוציא טופס ירוק לרישיון A1, בדיקת עיניים ומחתים את הרופא על הטופס.

אתה ניגש עם הטופס למשדר הרישוי ושם הם חותמים עליו ופוטרים אותך מתאוריה.

אתה צריך לקחת 10 שיעורים מינימום אם אני זוכר נכון, עלות שיעור היום כ100 ש''ח.

אתה יכול לרכב על כל כלי שהוא עד 33 כוח סוס.

לצורך העניין אתה תוכל לרכב על ג'קסר 600 ומונסטר 696 אם הם מוגבלים ל33 כוח סוס.

גם על טימקס מוגבל אתה תוכל לרכב, אם אתה בענייני עולם תחתון.

 

זאת כל התורה.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם
אז ככה:

הדרגות עכשיו הם לפי כ"ס, לפי מה שהבנתי אתה רוצה רשיון A1 33כ"ס (מה שהיה בעבר 500 סמ"ק)

תאוריה אתה לא צריך (רשיון מעל 3 שנים), רק בדיקת ראיה ואת הטופס שך הרופא

טסט אתה עושה גם במגרש וגם בכביש

 

לגבי רשיון בשבוע, זה כבר תלוי כמה שיעורים אתה עושה ביום :-D

 

בהצלחה!

 

עריכה: עכשיו ראיתי את התגובה של HEYHEY

 

אתה מוציא טופס ירוק לרישיון A1, בדיקת עיניים ומחתים את הרופא על הטופס.

אתה ניגש עם הטופס למשדר הרישוי ושם הם חותמים עליו ופוטרים אותך מתאוריה.

אתה צריך לקחת 10 שיעורים מינימום אם אני זוכר נכון, עלות שיעור היום כ100 ש''ח.

אתה יכול לרכב על כל כלי שהוא עד 33 כוח סוס.

לצורך העניין אתה תוכל לרכב על ג'קסר 600 ומונסטר 696 אם הם מוגבלים ל33 כוח סוס.

גם על טימקס מוגבל אתה תוכל לרכב, אם אתה בענייני עולם תחתון.

 

זאת כל התורה.

אני כמעט בטוח שאתם טועים, אלא אם השתנה משהו בשנתיים האחרונות. כשאני הוצאתי רישיון A1, אחרי שהיה לי רישיון לרכב פרטי וA2, נדרשתי לגשת לתאוריה מחדש.

פורסם

ואני די בטוח שאני לא טועה 8)

 

אני הוצאתי את הרישיון לפני שנה ולא נדרשתי בשום תאוריה.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם
אני כמעט בטוח שאתם טועים, אלא אם השתנה משהו בשנתיים האחרונות. כשאני הוצאתי רישיון A1, אחרי שהיה לי רישיון לרכב פרטי וA2, נדרשתי לגשת לתאוריה מחדש.

כמה זמן היה לך רשיון לרכב פרטי?

עד שנה וחצי בערך - התאוריה שעשית לרכב עוד אמורה להיות בתוקף - לא צריך לעשות שוב

מ-3 שנים ומעלה - אתה נחשב נהג עם נסיון בכביש, כלומר מכיר את חוקי התנועה - לא צריך לעשות שוב

 

כנראה שאתה בתווך בינהם ולכן היית צריך לעשות

"גם בעיטה בתחת נגמרת בצעד קדימה"
פורסם

דברים השתנו, הייתה תקופה קצרה שהיה צריך תאוריה גם לבעלי רשיון לרכב, נכון להיום אין צורך בתאוריה ורק תלך להחתים את משרד הרישוי על הטופס ירוק!

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

מתעלק

 

אז, אם יש לי רישיון על רכב מעל שלוש שנים (ביולי ימלאו לי 3).

אז אני לא צריך לעבור תיאוריה, אלא רק טופס ירוק, רופא, מינימום שיעורים וטסט?

אני גם מעוניין לעשות על 33 כ"ס.

To Drive, Or not to Drive. That is the question.

 

Hell with it, Drive 'till you Die :twisted:

פורסם

תודה רבה על הפרטים .

נעשה סדר:

1.טופס ירוק

2.להתחיל ללמוד

3.טסט

4. יש רשיון ביד.

הסכום הממוצע לשיעור הוא 100 ש״ח .

יש המלצה באזור מרכז? ראיתי כמה כאלה של שבוע מול מרכז הירידים?

נתי

פורסם
...

אני בעקרון רוצה ללכת לעולם הכבדים .

לא קופצים ישר לכבדים.

השמיניות במגרש חניה לא מכינות אותך למכוניות שחותכות אותך באיילון במהירויות לא חוקיות.

תקנה 250 סמ"ק תתאמן קצת או אם אתה ממש רוצה יש אופנועים מוגבלי הספק ל 33 כ"ס של דוקאטי או סוזוקי.

אחרי שתבין את הרעיון תעשה עוד טסט ותתחיל להנות.

אייל


×
×
  • תוכן חדש...