Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5150 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי הייפוניקס טיטן TXi 6406

ואני רוצה לחבר אותו לשימוש בבית, קניתי שנאי שממיר מ AC220v ל DC12v שמוציא כנראה 1A.

איך אני יכול לדעת כמה אמפר מומלץ לספק לו?

אני יודע שמצבר בטעינה מוציא בערך 13-14A, ושבפיוז של המגבר כתוב 70A שזה בעצם המקסימום אמפר שהוא יכול לקבל (תקנו אותי אם אני טועה)

אז איך אני יכול לדעת כמה אמפר מומלץ לספק לו?, או שזה בכלל לא משנה?

שבת שלום, עדיאל. :-)

HU - Pioneer DEHP5950IB

Amp - HIFONICS Titan TX6406

Comp - ))) Morel Dotech Ovation 6

פורסם

אתה צריך חתיכת ספק בשביל להפעיל מגבר של רכב בבית. מגבר ממוצע צורך בין 25-40 אמפר, אך בפיקים (כגון מכות באס) הוא יכול למשוך גם כפול מהממוצע.

אתה יכול להשתמש בכמה ספקי כח של מחשב במקביל, אך תצטרך הרבה מהם.

פורסם

1A בטוח לא יספיק, אתה צריך משהו כמו 10-40 A אבל זה מאוד תלוי באיזה רמקולים תשתמש. לכל רמקול יש צריכה משלו.

פורסם

עם כזה ספק הייתי מקבל פה ושם ניתוקים על סאנדאון 1500 בבית

אני מניח שעד 800 וואט זה יהיה בסדר גמור

 

http://www.amperel.co.il/products/160019

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אני מתכוון להשתמש בסאב של פוקאל 10', וקומפוננט דוטק אוביישן 6' של מורל.

הספק הזה יעשה את העבודה?

יש לו יציאה של 12V, עד 30A.

וכמובן שהוא נתמך במתחים של הארץ.

HU - Pioneer DEHP5950IB

Amp - HIFONICS Titan TX6406

Comp - ))) Morel Dotech Ovation 6

פורסם

קח שתיים אפילו ותחבר אותם במקביל, ככה במכות באסים לא תשמע דיסטורשן מכל הרמקולים.

אצל סאנדאון במפעל יש להם בערך 12 ספקים דיגיטלים שמספקים משהו כמו 500 אמפר ב12 וולט כדי לבדוק ולמדוד את המגברים שלהם.

פורסם

יהיה לך יותר אסתטי וזול למכור את המגבר ביד 2 ולהביא הביתה רסיבר, פשוט יהיה לך הרבה יותר נוח -חיבור של כמה מקורות שמע חיבור לטלוויזיה ,מלהתחיל לחבר לו 2 או יותר ספקי כוח

SCANSPEAK

פורסם

אל תיסתבך אצלי עובד קיקר ZX750.1 על חצי גיין,

ומרים בלי בעיה גם בפיקים חזקים זוג סאבים של 400 RMS,

וכל מה שנותן להם כח זה שני ספקי מחשב 500 ואט שמחוברים ביחד,

העולות של שנייהם 300 שקל,עם תיצטרך עזרה אשמח לעזור.

בשיפוצים..

פורסם

סיויק, איך אני מחבר אותו דרך 2 ספקי מחשב?

HU - Pioneer DEHP5950IB

Amp - HIFONICS Titan TX6406

Comp - ))) Morel Dotech Ovation 6

×
×
  • תוכן חדש...