Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5152 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סובארו לגאסי שנת 97 גיר ידני, מנוע 1800. בהתקרבות לצומת לדוגמא, לאחר הורדת הילוכים לצורך עצירה, בזמן העצירה המנוע כבה.

מה יכולה להיות הסיבה??? אולי בעיה במחשב או באחד החישנים?

 

נתונים נוספים- קילומטרז נמוך (מאה אלף), החלפת פילטר אויר ודלק לא שינתה את המצב.

פורסם
סובארו לגאסי שנת 97 גיר ידני, מנוע 1800. בהתקרבות לצומת לדוגמא, לאחר הורדת הילוכים לצורך עצירה, בזמן העצירה המנוע כבה.

מה יכולה להיות הסיבה??? אולי בעיה במחשב או באחד החישנים?

 

נתונים נוספים- קילומטרז נמוך (מאה אלף), החלפת פילטר אויר ודלק לא שינתה את המצב.

 

יכולים להיות גורמים רבים החל מחיישנים, הצתה ,מערכת הדלק (מנוע נחנק בצניחת הזנת הדלק\אויר) ועד שסתומים לא מכוונים.

 

מציע לך להיכנס למוסך שיידע לאבחן את התקלה ביתר חדות.

 

בברכה,

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

פורסם
סובארו לגאסי שנת 97 גיר ידני, מנוע 1800. בהתקרבות לצומת לדוגמא, לאחר הורדת הילוכים לצורך עצירה, בזמן העצירה המנוע כבה.

מה יכולה להיות הסיבה??? אולי בעיה במחשב או באחד החישנים?

 

נתונים נוספים- קילומטרז נמוך (מאה אלף), החלפת פילטר אויר ודלק לא שינתה את המצב.

 

היי גל

אחרי שבדקתי את השאלה שלך, אני ממליץ שתפנה למוסך מורשה על מנת לקבל את הטיפול הטוב ביותר.

בקישור הזה: http://bit.ly/wEUJ3o תוכל למצוא את מרכז השירות הכי קרוב אליך.

 

אייל מסובארו.

×
×
  • תוכן חדש...