Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7998 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
המממממ טוב.

 

אפשר להבין איך אצבעות שאוחזות בספרי מגיעות למגע עם השרשרת?

 

חוק מרפי ! (לא כל כך... קצת)

 

המממממ טוב.

 

אפשר להבין איך אצבעות שאוחזות בספרי מגיעות למגע עם השרשרת?

 

כל מה שיכול / אולי / במקרה / בפוקוס/ רק אם / או יש רק סיכוי קטן שייקרה, - בסופו של דבר, אכן יקרה.

וזה חוק מרפי שהתממש

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

 

תוכלו לשתף ולהסביר מה נעשה שלא קשורה?

לצערי אין לי אופנוע אלא קטנוע ומעולם לא שימנתי שרשרת.

 

אז למען הדורות הבאים, אשמח לדעת מה לא עושים ומה כן עושים.

 

תודה

 

אתה קורא אנגלית?

כתוב למעלה בדיוק...

 

ועוד משהו,

תנסה לחשוב לבד.

האופנוע מונע, השרשרת מסתובבת,

הבחור משמן את השרשרת מצידה הפנימי והיד מתקרבת יותר ויותר...

אין הרבה מקום אז מזיזים טיפה את היד פנימה או קדימה...

 

עכשיו, ראית פעם מסור חשמלי?

תנסה לחשוב מה זה לדחוף את היד לאחד כזה ולהדק עם רצועת קשירה ללהבים.

 

השרשרת תופסת את היד על גלגל השיניים ומצמידה אותה למקום כך שלא תוכל לברוח בזמן שהגלגל שיניים מנסר לך את היד ומחזיק אותה בעזרת השיניים שננעצות לך בתוך היד שנשארה עדיין.

המנוע תורם את חלקו לסיבובם המתמיד של הגלגל שיניים והשרשרת.

 

ככה זה בערך קרה.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם
הקישור מכיל תמונות קשות

 

(אמנם אצבע כרותה זה לא כזה קשה , אבל אסור לשכוח שלא רק בני 20 ומעלה מסתובבים פה בפורום :wink: )

 

יופי.

אולי זה יעזור לחפף אותם מפה סוף סוף.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם

לי יש 3 מיברשות שיניים לשימון וניקוי

הן מודבקות בצורה של "ח" ואני מסובב את הגלגל (ידנית) וככה אני מנקה ומשמן...

 

(כיום יש לי אופניים, פעם היה לי אופנוע, ומישם לקחתי את הרעיון)

 

ספריי זה טוב אבל הוא לא תמיד "ניכנס" למקומות שצריך, וגם עם מיברשת הכל "נימרח" וניכנס לכל המקומות שעושים "נעים" לשרשרת :wink:

אם תרצו תמונות אני יעלה, או הסברים...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
לי יש 3 מיברשות שיניים לשימון וניקוי

הן מודבקות בצורה של "ח" ואני מסובב את הגלגל (ידנית) וככה אני מנקה ומשמן...

 

(כיום יש לי אופניים, פעם היה לי אופנוע, ומישם לקחתי את הרעיון)

 

ספריי זה טוב אבל הוא לא תמיד "ניכנס" למקומות שצריך, וגם עם מיברשת הכל "נימרח" וניכנס לכל המקומות שעושים "נעים" לשרשרת :wink:

אם תרצו תמונות אני יעלה, או הסברים...

 

גילי

 

איך הדבקת אותם באמת?

 

אצלי הרווח לא מספיק מתאים.

תוכל לשלוח אולי תמונ והסברים בבקשה?

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם
לי יש 3 מיברשות שיניים לשימון וניקוי

הן מודבקות בצורה של "ח" ואני מסובב את הגלגל (ידנית) וככה אני מנקה ומשמן...

 

(כיום יש לי אופניים, פעם היה לי אופנוע, ומישם לקחתי את הרעיון)

 

ספריי זה טוב אבל הוא לא תמיד "ניכנס" למקומות שצריך, וגם עם מיברשת הכל "נימרח" וניכנס לכל המקומות שעושים "נעים" לשרשרת :wink:

אם תרצו תמונות אני יעלה, או הסברים...

 

גילי

 

איך הדבקת אותם באמת?

 

אצלי הרווח לא מספיק מתאים.

תוכל לשלוח אולי תמונ והסברים בבקשה?

קנה את המיברשות הכי זולות, עם הבסיס המרובע (לא כמו אורביט B וכו') אלא השקופות המרובעות, OK? דבר נוסף הן באות באריזה של 3 (מי אמר שלא חושבים על אופנוענים?!)

 

1) תחתוך את הידית של שתי מיברשות, 5 ס"מ מאיפה שניגמרות השערות של המיברשת.

2) שמור את ה"עודף" בצד.

3) קח את שתי המיברשות ה"קצוצות" ושים אותן אחת מול השניה (שערות מול שערות) במרחק של עובי השרשרת שלך פחות טיפה (2-4 מ"מ).

4) קח את ה"עודף" מסעיף 2 ותראה אם הוא ניכנס ברווח שנוצר בין שתי המיברשות מסעיף 3.

5) חבר את הכל יחד בעזרת דבק חם/אזיקונים/אפוקסי או כולם יחד :wink:

6) מעליהן חבר את המיברשת השלישית, זו השלמה. שים לב שהשערות שלה לא יהיו יותר מידי "בפנים". אם אתה צריך "לתת מרחק" תישתמש ב"עודף" (מסעיף 2).

חבר את הכל כמו בסעיף 5

7) כופף אל הידית של המיברשת השלמה כלפי מעלה (אפשר להישתמש במצית או פן)

8) אם לא דייקת במירווחים אפשר לכופף את המיברשות ע"י חום...

 

נקווה שהבנתם...

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
לי יש 3 מיברשות שיניים לשימון וניקוי

הן מודבקות בצורה של "ח" ואני מסובב את הגלגל (ידנית) וככה אני מנקה ומשמן...

 

(כיום יש לי אופניים, פעם היה לי אופנוע, ומישם לקחתי את הרעיון)

 

ספריי זה טוב אבל הוא לא תמיד "ניכנס" למקומות שצריך, וגם עם מיברשת הכל "נימרח" וניכנס לכל המקומות שעושים "נעים" לשרשרת :wink:

אם תרצו תמונות אני יעלה, או הסברים...

 

גילי

 

איך הדבקת אותם באמת?

 

אצלי הרווח לא מספיק מתאים.

תוכל לשלוח אולי תמונ והסברים בבקשה?

קנה את המיברשות הכי זולות, עם הבסיס המרובע (לא כמו אורביט B וכו') אלא השקופות המרובעות, OK? דבר נוסף הן באות באריזה של 3 (מי אמר שלא חושבים על אופנוענים?!)

 

1) תחתוך את הידית של שתי מיברשות, 5 ס"מ מאיפה שניגמרות השערות של המיברשת.

2) שמור את ה"עודף" בצד.

3) קח את שתי המיברשות ה"קצוצות" ושים אותן אחת מול השניה (שערות מול שערות) במרחק של עובי השרשרת שלך פחות טיפה (2-4 מ"מ).

4) קח את ה"עודף" מסעיף 2 ותראה אם הוא ניכנס ברווח שנוצר בין שתי המיברשות מסעיף 3.

5) חבר את הכל יחד בעזרת דבק חם/אזיקונים/אפוקסי או כולם יחד :wink:

6) מעליהן חבר את המיברשת השלישית, זו השלמה. שים לב שהשערות שלה לא יהיו יותר מידי "בפנים". אם אתה צריך "לתת מרחק" תישתמש ב"עודף" (מסעיף 2).

חבר את הכל כמו בסעיף 5

7) כופף אל הידית של המיברשת השלמה כלפי מעלה (אפשר להישתמש במצית או פן)

8) אם לא דייקת במירווחים אפשר לכופף את המיברשות ע"י חום...

 

נקווה שהבנתם...

גילי

 

נשמע מעולה.

 

אני אנסה תודה.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם

סליחה, למה להכניס לשם את היד?

 

אם הבנאדם ממש מפגר, אז לא משנה מה הוא יעשה - הוא ינזק.

 

אני לא רואה שום סיבה לדחוף לשם את היד, הרי בדיוק בשביל לא להזיז את היד עושים את השטות הזו.לא?

רגע, אולי אני לא מבין בגלל שלי אין את הפלסטיק מעל השרשרת?

את רוב תהליך השימון אני עושה מהצד החיצוני.

 

8)

עם מנוף אי אפשר לסרוג סוודר { C }

פורסם
לי יש 3 מיברשות שיניים לשימון וניקוי

הן מודבקות בצורה של "ח" ואני מסובב את הגלגל (ידנית) וככה אני מנקה ומשמן...

 

(כיום יש לי אופניים, פעם היה לי אופנוע, ומישם לקחתי את הרעיון)

 

ספריי זה טוב אבל הוא לא תמיד "ניכנס" למקומות שצריך, וגם עם מיברשת הכל "נימרח" וניכנס לכל המקומות שעושים "נעים" לשרשרת :wink:

אם תרצו תמונות אני יעלה, או הסברים...

 

גילי

 

איך הדבקת אותם באמת?

 

אצלי הרווח לא מספיק מתאים.

תוכל לשלוח אולי תמונ והסברים בבקשה?

איך הדבקתי? אזיקונים...

את המיתקן שלי השאלתי/זרקתי/הגיע הזמן לבנות חדש....

תמונות בקרוב....

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

הוא יצא ממש בזול יחסית

הוא נשאר עם כל האצבעות רט לכמה גרמים של בשר .

הוא לא יעשה את ז עוד פעם זה מה שבטוח

גם לי קרה כזה דבר פעם רק שלי זה קרה מחומר נפץ והייתי ככה קרוב לאבד אצבע או שתיים התוצאות היו דומות ויחסית החלימו מהר

ים long time no

פורסם
והפטנט שלי:

(העלתי כבר אלף פעם, אז עוד אחת לא תזיק).

 

אמנם כבר לא ברשותי(מישהוא לא מוצא אותה :? )

אבל יש מברשות כאלו לקניה.

שערות חזקות, ידית פלסטיק איתנה, ואפשר להגיע איתם לכל מחבר בשרשרת.

גם הפטנטים הביתיים מגניבים. 8)

יעילים?

"when u don't know where ur going, any road will take u there"

פורסם
והפטנט שלי:

(העלתי כבר אלף פעם, אז עוד אחת לא תזיק).

 

אבל יש מברשות כאלו לקניה.

שערות חזקות, ידית פלסטיק איתנה, ואפשר להגיע איתם לכל מחבר בשרשרת.

גם הפטנטים הביתיים מגניבים. 8)

יעילים?

 

יעיל, יעיל.

והכי זול שאפשר.

בג??ל?ב??ה כבר ביקרת?

www.gleba.co.il

פורסם
והפטנט שלי:

(העלתי כבר אלף פעם, אז עוד אחת לא תזיק).

 

אמנם כבר לא ברשותי(מישהוא לא מוצא אותה :? )

אבל יש מברשות כאלו לקניה.

שערות חזקות, ידית פלסטיק איתנה, ואפשר להגיע איתם לכל מחבר בשרשרת.

גם הפטנטים הביתיים מגניבים. 8)

יעילים?

 

תשמע, אני נשבע לך שאני לא מוצא את המברשת הזאת :oops:

 

הקטע שאפילו לא השתמשתי בה אף פעם!!

 

אני אומר לך, זה אבו גלום דפק לי אותה כשהיינו שותפים. דבר איתו! 8)

 

:lol:

פורסם
והפטנט שלי:

(העלתי כבר אלף פעם, אז עוד אחת לא תזיק).

 

אמנם כבר לא ברשותי(מישהוא לא מוצא אותה :? )

אבל יש מברשות כאלו לקניה.

שערות חזקות, ידית פלסטיק איתנה, ואפשר להגיע איתם לכל מחבר בשרשרת.

גם הפטנטים הביתיים מגניבים. 8)

יעילים?

 

תשמע, אני נשבע לך שאני לא מוצא את המברשת הזאת :oops:

 

הקטע שאפילו לא השתמשתי בה אף פעם!!

 

אני אומר לך, זה אבו גלום דפק לי אותה כשהיינו שותפים. דבר איתו! 8)

 

:lol:

 

:lol::lol::lol:

אפרופו אבו גלום, תתעניין אצלו לגבי קטע עם הקטנוע - ענק!!!

"when u don't know where ur going, any road will take u there"


×
×
  • תוכן חדש...