Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5166 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מזמן רכשתי רכב חדש/ישן מסוג שברולט אופטרה 2005 תצורת 5 דלתות.

כמובן שהרכבתי(אצל בעל מקצוע) מערכת ומאז לדעתי התחילו הצרות.

 

כדי להתקין ברכב הזה מערכת צריך לפרק את אמצע הדאשבורד(הלוח המרכזי שבתחתיתו נמצאת בקרת האקלים).

כמובן שהפאנל הזה יצא,יצא איתה גם כל הלוח של בקרת האקלים כולל כולו..(אני מתכוון שלא רק הפאנל שלו אלא כל הבית שלו(כמו פאנל של רדיו דיסק והבית שלו האפור הגדול מאחורה).

 

אני רוצה להפעיל את המזגן ביום שטוף שמש ונחשו מה?

 

המזגן עובד או על מקסימום או לא עובד בכלל.

כל ה-6 רמות של המאווור עד האחרונה לא מגיבות בכלל.

האחרון מגיב,ועובד מצוין.

 

הגלגלת של הטמפרטורות עובדת כרגיל.

 

מישהו יודע מה יכולה להיות הבעיה??

 

אשמח לעזרה:)

פורסם

אני מאיזור המרכז..ראשון לציון חולון והסביבה..

אני מחפש שימצאו מה התקלה קודם כל(לדעתי משהו בחוטים כי הכל עבד כמו שצריך עד שהרכיבו את המערכת).

 

במידה ועלות התיקון תהיה יקרה אני אשאיר את זה ככה,במידה והעלות היא מינורית אני אסדר.

 

מה יש לך להציע לי?

  • ספונסר פורום
פורסם

אם כך פנה אל אורן שירותי רכב שנמצא בחולון ובקש את עזרתו. אורן הוא מכונאי רכב ותיק, מקצועי ומיומן והוא יוכל לאתר את התקלה בצורה מהירה ומקצועית אך לא פחות חשוב מכך במחיר סביר.

×
×
  • תוכן חדש...