Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5189 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

LOL

במחיר כזה אפשר לקנות רכב קצת יותר חדש מקטגוריה גבוהה יותר (כגון מאזדה 6,יונדאי סונטה וכו')

או רכב הרבה יותר חדש מאותה קטגוריה (כגון קורולה רובוטית, פוקוס וכו')

V5

פורסם

סתם לידיעה : אני מכרתי את הקורולה שלי שנת 2007, 110 אלף ק״מ יד שניה, יד ראשונה ליסינג, ב-45K, גם זה בקושי רב.

אילו זה לא היה ליסינג, אולי הייתי מצליח להוציא 50. הGLI לא אמור להוסיף הרבה, זה כולה שליטה על הרדיו מההגה, 4 חלונות חשמל ומגנזיום (?), אם אני לא טועה. עוד 2-3K.

לדעתי, מחיר ריאלי לקורולה שנת 2004 הוא בסביבות 35-37K.

פורסם

לפי דעתי:

המחיר גבוהה (מחירון) ויש לזה סיבה(תמורה), זה לא סתאם! ואין ארוחות חינם! אתה יכול לשכנע את עצמך שיש אבל אין. אם אתה מכניס ליסינג למשוואה אז זה כבר סיפור אחר,קח 2 רכבים עם מודל זהה (באותו שנתון), אחת פרטית ואחת ליסינג (ק"מ דומה), אחרי סיבוב בשתיהן אתה תבין מה ההבדל. ליסינג זה ליסניג,פרטי זה פרטי,

רוצה לחסוך בקנייה= קנה ליסינג.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

50 אלף ש"ח לרכב בן 8, שסובל מבעיות חשמל ובעיות בוצה במנוע? למה?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

חלאס נו. איזה סיבה ואיזה תמורה יש פה?

 

המחיר של הקורולה מופרך והתמורה אפסית.

אפשר באותו סכום לקנות פוקוס GHIA 2.0 06-07 או מאזדה 3 2.0 05-06.ולא, לא מליסינג.

אפשר בסכום כזה לקנות מגוון רכבים מהסגמנט של הקורולה ומסגמנט גבוה יותר. כולם יהיו חדשים יותר ויתנו הרבה יותר.

 

אבל למה לקנות אחת מהנ"ל כשאפשר לקנות קורולה?

לשלם הרבה, ולקבל רכב ישן וממוצע שאין לו שום יתרון על המתחרות.

צרכנות נבונה :brickwall:

V5

פורסם

יש ביד 2 אחת בבקעת אונו עם מעט יותר ק"מ אבל יד ראשונה פרטית שמטופלת במורשה,למה לא ללכת עליה ?

גם אם אתה מאיזור הצפון תמתין,הרכב לא מציאה גדולה במחיר הזה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

צודק, נסחפו לגמרי עם המחירים של טויוטה והונדה לעומת האחרות בלי שום סיבה.

בארה"ב למשל אין הבדל בין מחירים של מאזדה 3 טויוטה קורולה או הונדה סיויק מאותו שנתון.

פורסם

אם המחיר מצדיק או לא אתה צריך להחליט, אולי לפני כדאי להתקשר למוכר ולראות את הרכב.

חפרתי את הנושא, אולי זה יעזור לך. המחירון גבוה, וכמובן לא רק בגלל מוניטין של היצרן.

לקורולה מספק יתרונות וחסרונות. נתחיל כמובן היתרונות

 

בטיחות.

אם נשווה ציון בטיחות (NCAP Adult) של קורולה, הוא מעט גבוה מחלק ממשפחתיות של אותם השנים 28.

סיוויק 27, אלמרה 26, פוקוס דור 1 25. גולף דור 4 25.

 

צריכת דלק.

כנראה בין החסכוניות, וגם כאן לא בהרבה. סביב 7.5 ליטר בממוצע

 

ביצועים.

זריזה מרוב ה- 1.6 (אולי פרט מסיוויק), מתנהגת יפה במהירות שיוט (ב-100 קמ"ש 2.5KRPM).

הגיר האוטו מתפקד מצוין, ומאוד אמין.

 

איכות החומרים טובה, נסיעה נעימה ושקטה ביחס ליפניות.

 

חסרונות.

03-04 סבלו מבוצה במנועים, חובה לבדוק את ההיסטוריה

תקלה בממיר תקליטי, הקשורה למחשב ניהול, חובה לבדוק את ההיסטוריה

 

אישית מאוד אוהב את הדגם, בתנאי שהוא שמור, ובמחיר שפוי

בהצלחה

פורסם
לפי דעתי:

המחיר גבוהה (מחירון) ויש לזה סיבה(תמורה), זה לא סתאם! ואין ארוחות חינם! אתה יכול לשכנע את עצמך שיש אבל אין. אם אתה מכניס ליסינג למשוואה אז זה כבר סיפור אחר,קח 2 רכבים עם מודל זהה (באותו שנתון), אחת פרטית ואחת ליסינג (ק"מ דומה), אחרי סיבוב בשתיהן אתה תבין מה ההבדל. ליסינג זה ליסניג,פרטי זה פרטי,

רוצה לחסוך בקנייה= קנה ליסינג.

 

 

אתה באמת מצפה שמישהו יתייחס לדבריך ברצינות שאתה מנסח אותם ככה?

על רכב בן 8 עבר כבר המון מאז שסיים את שירותו בחברת הליסינג.

גם בליסינג יש אנשים בני 60+ שלא עוברים 2500 סל"ד ולא עושים טיולי שטח וגם בידיים פרטיות יש אנשים שמאחרים בטיפולים, יש להם ילדים נהגים חדשים שמז!#ים את האוטו וכו'

 

בקיצור דבריך לא שווים את הבלאי על המקלדת.

 

הקורולה לא מכונית גרועה, היא פשוט לא טובה. ובמקרה שלך רוצים המון כסף על רכב שאמנם נתוניו טובים אבל הוא ישן.

אתה יכול לקנות באותו סכום מכוניות צעירות ב4-5 שנים מאותו סגמנט, נכון הן כנראה יהיו יוצאות ליסינג או ממותג פחות "יוקרתי".

אבל יהיו מאובזרות ובטוחות יותר, וזה מה שאני מכנה - עסקה גרועה.

פורסם

המחיר של הקורולה מופרך והתמורה אפסית.

 

אתה צודק שזה מחיר מופרך ואפשר למצוא אחרות יותר זולות אבל התמורה ממש לא אפסית.

אצלי קורולה שנת 95' ועוד לא ראיתי רכב משנה דומה או קצת יותר (97') שיכול להתחרות בקורולה שלי.

הבעיה היחידה שלה כרגע זה אכילת שמן לא מוגזמת אבל זה בעיה ידועה לשנתון הזה.

404

פורסם

אין מה לעשות יש רכבים שכן שומרים על הערך שלהם ולכל דבר יש סיבה.

ואם היא מכונית גרועה ששותה 1 ל 7.5 כמו שמשהו כתב פה(הוא בטח יודע כי יש לו או היה לו) (שזה באמת בלועה בדלק), אז שלא יקנו אותה ואז אולי המחיר יהיה ריאלי.

עד שזה יקרה, תקנו פוקוס או מגאן בני 5 שנים ולא רכב זקן בלועה בן 8.

אל תהיו פראיירים.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

×
×
  • תוכן חדש...