Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5187 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גל ארכובה חדש יעלה כמה אלפי שקלים וכך גם התמחור על החלפתו, אך בבקשה הסבר מדוע מחליפים גל ארכובה? לרוב כשגל ארכובה לא תקין יש נזקים רבים אחרים במנוע.

פורסם

הוא נשבר..

היו לי רעשים במנוע, שמתי את הרכב במוסך התקשרו ואמרו שהגל ארכובה נשבר..

רוצים 5200 ש"ח לתיקון (כולל עבודה)...

נשמע סביר?

דבר נוסף, הרכב הגיע בלי שמן מנוע למוסך (למרות שבדקתי לפני יומים)? יכול להיות שיש קשר בין גל ארכובה שבור לנזילת שמן (או שזו כבר בעיה אחרת...)?

 

תודה רבה

פורסם

דניאל צודק ומתנסח בעדינות רבה.

נסיעה ללא שמן שגרמה לגל הארכובה להגיע למצב של שבר. מובטח לך שנזק רב נוסף נגרם למנוע וחלקיו.

מעבר לעובדה שהשסתומים וטבעות הבוכנה עבדו ללא שימון אני יכול לשער שנגרם נזק גם לדפנות הצילינדרים.

תוסיף לכל הבלאגן הזה גם התחממות יתר וחשש לעיוותים כמו גם נסיעה עם מפלס שמן נמוך מדי קודם לקרות המקרה המצערההשערה שלי היא שאולי כדאי לשקול החלפת מנוע.

 

המנועים של היונדאי לא יקרים למיטב ידיעתי

פורסם
דניאל צודק ומתנסח בעדינות רבה.

נסיעה ללא שמן שגרמה לגל הארכובה להגיע למצב של שבר. מובטח לך שנזק רב נוסף נגרם למנוע וחלקיו.

מעבר לעובדה שהשסתומים וטבעות הבוכנה עבדו ללא שימון אני יכול לשער שנגרם נזק גם לדפנות הצילינדרים.

תוסיף לכל הבלאגן הזה גם התחממות יתר וחשש לעיוותים כמו גם נסיעה עם מפלס שמן נמוך מדי קודם לקרות המקרה המצערההשערה שלי היא שאולי כדאי לשקול החלפת מנוע.

 

המנועים של היונדאי לא יקרים למיטב ידיעתי

יש סיבה להתנסחות שלי, השבר יכול להיות במקום חיצוני למנוע, למשל בחיבור לגלגלת מנוע או לגלגל תנופה ואז באמת צריך להחליף רק גל ארכובה.

פורסם
ואז באמת צריך להחליף רק גל ארכובה.

 

ומה עם העובדה שהרכב הגיע למוסך ללא שמן?

דבר נוסף, הרכב הגיע בלי שמן מנוע למוסך...

ניתן להתעלם מנזק נוסף? אם ניתן, עולה השאלה אם זה כדאי?

פורסם

שבר כזה עלול לגרום לנזילה רצינית ממחזיר שמן של קצה גל הארכובה (קדמי או אחורי).

 

חכה לעיכונים או לתשובות לשאלותיי.

×
×
  • תוכן חדש...