Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5198 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

יש לי הונדה אקורד 2011

 

מישהו הציע לי להשים מסך מולטימדיה עם גי פי אס דיוידי וכל הדברים האלה

 

זה עולה 5000

 

הוא אומר שזה הורגינל כמו שקונים מהחברה בגלל זה ככה יקר

 

וגם כל החניות של איתורן וכל אלה אותו מחיר

 

מה אתם אומרים שווה להשים את זה ואיך אני יודע שזה מקורי

 

ואיזה עוד תוספות אני יכול לשים ברכב

 

תודה על כל מידע שהוא

פורסם

אתה לא מציין מה הדגם של המסך אז לא ניתן לתת ביקורת באופן ענייני

5000 שח זה לא מחיר גבוהה למערכת מולטימדיה

ממערכות שמציגים כ-"מקוריות" הם בדרך כלל פחות טובות ממערכות אפטר מרקט

אתה יכול לרכוש בסכום הזה Pioneer AVHP4350DVD עם GPS של IGO8 ועם מתאם BT

או BT פארוט חיצוני אם זה נידרש במחיר של 5000 שח

לא כולל עבודת התקנה ומסגרת רדיו.

פורסם

אם אתה שואל שאלות לגבי אם זה מקורי כניראה שאתה לא ממש סומך על המתקין ואם לא אל תתקין במקום שאתה לא סומך עליו.

שנית אני לא בטוח שזה מקורי אלא מכשיר אפטר מרקט תואם מקור. בכל אופן אי אפשר להבין מההודעה שלך יותר מידי.

פורסם

כן אבל בהונדה אקורד אי אפשר פאיוניר וכל זה כי זה נכנס במקום המסך הסטנדרט של המזגן ועוד חלק של כניסה של דיסקים

פורסם

זו שנתתי קישור תואמת לרכב אחד לאחד ("Plug & Play") כולל החיבורים וכל התאימות המלאה, ז"א לא צריך לחפש מסגרות תואמות וכו'.. המערכת פשוט מתלבשת בול לפאנל המקורי של הרכב.

 

אגב, הקישור שנתתי הפאנל מתאים לרכב שברשותך?

TOYOTA RAV4 2.5 HYBRID LIMITED

×
×
  • תוכן חדש...