Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5184 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

אז אחרי בירורים כאלה ואחרים עולה שהבנקים בארץ לא מוכנים להעניק משכנתא לישראלי שגר בחו"ל במדינות מסויימות, כל בנק והפוליסות שלו.

 

אז בנק דיסקונט- לא נותן משכנתא לישראלים שמתגוררים בהונג קונג (פוליסת עבודה אוטומטית- אם אתה גר בהונג קונג, לא משנה ההכנסה, אין משכנתא).

 

השאלה היא- איזה בנק כן נותן משכנתא לישראלי תושב הונג קונג?

 

כמובן שיש ברשותי את כל המסמכים התומכים הדרושים לעניין- הוכחת הכנסה, תדפיסי חשבון בנק בהונג קונג, דו"ח שומת מס שנתי, מכתב ממליץ מהבנק בהונג קונג, אישור העסקה בחברה כולל הצהרת שכר וכו'.

 

אשמח לעזרת חברי הפורום שעובדים בבנק כזה או אחר, מכירים מישהו שעובד בבנק כזה או אחר (כמובן רצוי עם זיקה למחלקת תושבי חוץ או למחלקת משכנתאות) או אפילו כאלה שרק ראו פעם פרסומת שקשורה לבנק.

 

:lol:

 

תודה!

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני מנהל סניף באחד הבנקים הגדולים (לא דיסקונט), ו...כן.

נותנים משכנתא לתושבי חוץ לא ישראלים, ולישראלים תושבי חוץ.

ואם לא נותנים משכנתא מבנק למשכנאתות אפשר הלוואה אחרת. עזוב, לא ניכנס לזה כאן. עבור לפרטי אם זה מעניין אותך.

אפשרי? - בוודאי.

ועוד דבר, זה סבבה אם אתה מגיע לארץ לסגור את העסקה, אבל לא הכרחי. ארוך יותר, מסורבל יותר, מצריך סבלנות אבל בהחלט בר-יישום.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
היי,

 

אז אחרי בירורים כאלה ואחרים עולה שהבנקים בארץ לא מוכנים להעניק משכנתא לישראלי שגר בחו"ל במדינות מסויימות, כל בנק והפוליסות שלו.

 

אז בנק דיסקונט- לא נותן משכנתא לישראלים שמתגוררים בהונג קונג (פוליסת עבודה אוטומטית- אם אתה גר בהונג קונג, לא משנה ההכנסה, אין משכנתא).

 

השאלה היא- איזה בנק כן נותן משכנתא לישראלי תושב הונג קונג?

 

כמובן שיש ברשותי את כל המסמכים התומכים הדרושים לעניין- הוכחת הכנסה, תדפיסי חשבון בנק בהונג קונג, דו"ח שומת מס שנתי, מכתב ממליץ מהבנק בהונג קונג, אישור העסקה בחברה כולל הצהרת שכר וכו'.

 

אשמח לעזרת חברי הפורום שעובדים בבנק כזה או אחר, מכירים מישהו שעובד בבנק כזה או אחר (כמובן רצוי עם זיקה למחלקת תושבי חוץ או למחלקת משכנתאות) או אפילו כאלה שרק ראו פעם פרסומת שקשורה לבנק.

 

:lol:

 

תודה!

מדיניות אומרים בעברית צחה.

 

תמוה שבנק לא מוכן לתת משכנתא לתושב ישראלי השוהה בחו"ל עבור נכס בארץ כאשר זה למשל השקיע 40 עד 50% הון עצמי ויכול להראות יכולת החזר.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

מסכים איתך ישה,

 

זה בהחלט תמוה בעיניי כלקוח של הבנק מעל 12 שנה ותמיד עם יתרת זכות ומסמכים שתומכים היטב בהכנסה שלי.

 

אבל, מהצד שלהם אני יכול להבין את צורת החשיבה שלהם (גם אם היא מעט מעוותת עד גבול העתיקה)- הם טוענים שיש מדינות שקל להם יותר לתקשר שם עם הגורמים השונים (בנק מקומי, אגפים האמונים על המיסוי וכו׳) ומהם הם מקבלים אינפורמציה ״בעיניים עצומות״ ולעומת זאת יש מדינות שבקשות שמגיעות מהן נפסלות אוטומטית, לצערי הונג קונג בינהן.

 

לגבי לקחת משכנתא פה בהונג קונג כדי לרכוש בארץ- זה לא אפשרי (בדקתי גם את זה ואפילו הייתי מעדיף מסלול כזה שכן הריביות כאן טובות יותר).

 

בכל אופן, בינתיים דיברתי עם בנק פועלים שבישרו לי שאפשרי בהחלט לתת לי את המשכנתא, מעבר לזה- דיסקו קבל פרטי :wink:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

עידן

 

אתה מבין , אתה לקוח חXה נמצא בזכות , איך הבנק ירוויח עליך :lol:

 

פרט לזה שהוא לוקח את הכסף שלך בריבית זעומה ונותן אותו לאחר בריבית יקרה וחי מההפרש.

 

הונג קונג אחת הבירות הפיננסיות הגדולות בעולם ובנק דיסקונט לא סומך עליהם.

 

אחת ההזיות היותר גדולות ששמעתי.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
הונג קונג אחת הבירות הפיננסיות הגדולות בעולם ובנק דיסקונט לא סומך עליהם.

 

אחת ההזיות היותר גדולות ששמעתי.

 

זה פחות או יותר מה שאמרתי להם בעצמי,מיד לאחר מכן אמרתי להם שאני אפגוש אותם בארץ בעוד שבוע כי אם אי אפשר לסמוך עליי במתן משכנתא, אני לא יכול לסמוך עליהם בשמירה על הכסף שלי.

 

אני חייב להודות שכשבישרו לי שלא אוכל לקבל את המימון קצת "התבאסתי" כי חשבתי שאתקל באותה תגובה בבנקים אחרים אבל בינתיים 2 בנקים גדולים אחרים מראים נכונות להתקדם איתי (שזה מקומם עוד יותר בהתחשב בעובדה שמעולם לא היה לי שום חשבון בבנקים האלה,לעומת דיסקונט ששם יש חשבון כאמור לא מעט שנים אבל יש להם מדיניות מטומטמת).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

wellcome

 

באת לשיר את מה נשתנה:lol:

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אחרי שתשיג את כל הפרטים קפוץ אלי לבירה ונדבר על למה לא לקנות בשוק יורד (אלא אם כן זו מציאה מיוחדת)

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

שאל את באפט

 

הוא רק קונה בשוק יורד

 

קשה לצפות התנהגות שוק ולכן אינך יכול למצוא את הנקודה הכי נמוכה, ואז קונים במהלך הירידה רצוי כמובן כמה שיותר קרוב לנקודת ההיפוך.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אני מסכים, אבל לא כשנקודת ההיפוך הייתה לפני פחות משנה בשוק הנדל"ן שהמחזורים שלו ארוכים מאוד.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

בין חדרה לגדרה השוק פועל קצת שונה ועידן הולך לקנות בתחום הזה.

 

העליות הם ממושכות וחריפות הירידות קצרות בהרבה וממותנות .

 

ומכיוון שבחירות באופק של שנה +- הרי הממשלה תרצה להיטיב עם העם ותבצע שתי פעולות שהם מנוגדות

 

האחת שוחד לבוחרים באמצעות מענקי מקום זכות לדיור בר השגה .

וינסו לעשות כך שזה יגיע גם לצעירים החילוניים ולא רק לצעירים החרדים.

 

השניה תדפיס כסף וכך תיתן לאזרח יותר כסף שאותו הוא ירוץ להשקיע בנדל"ן.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אחרי שתשיג את כל הפרטים קפוץ אלי לבירה ונדבר על למה לא לקנות בשוק יורד (אלא אם כן זו מציאה מיוחדת)

 

אני מסכים עם הרעיון הכללי של מה שכתבת אבל יש כמה סייגים:

 

1.ירידת מחירים- למעט קונספירציות כאלה ואחרות אני לא מרגיש בשנה האחרונה איזושהי ירידת מחירים מיוחדת בשוק היד שניה.

(אצל הקבלנים אכן יש ירידת מחירים ב"מחירונים" ונכונות להוזלות נוספות,העיקר תשלם).

 

2.בהמשך לקונספירציות מסעיף 1, אני בעצמי לא בטוח שתיהיה הוזלה כה משמעותית בעתיד, אם בכלל (אלא אם אתה חרדי, ואני אישית לא,ויודע שגם אתה לא).

 

3.יש לי מידע על דירה ספציפית שבעליה כבר רכשו דירה חדשה ואיך לומר- הבנקים מתחילים לגרום לאי נוחות...

 

 

בשביל שהשוק יחזור למחירים ריאליים צריכה להיות הוזלה של 25-40% במחירי הדירות, כיוון שכולנו יודעים שזה לא יקרה, אני לא רואה סיבה ממשית לשבת על הגדר, יכול להיות שהיום המחירים כבר בתחתית, יכול להיות שבעוד שנה, יכול להיות שבעוד 3 שנים, אני מעדיף לרכוש בזמן הקרוב נכס שמתאים לי,כך שגם אם בעוד שנתיים "אבכה" שהמחירים ירדו עוד קצת, לפחות כבר אהיה עם משהו ביד.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

במקרה יש לי חשבון בנק ב-HSBC, הם יתנו לי הלוואה בלי בעייה, הם גם יתנו לי משכנתא- אך ורק לרכישת נכס בהונג קונג, לא מחוץ להונג קונג (שוב, מדיניות בנק).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk


×
×
  • תוכן חדש...