Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקלה בגיר C5


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5229 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר התנעה בC5 נדלקות כל הנורות של הגיר ומיד נכבות והגיר עובר לסייף מוד.

התקלה לא עקבית וקורית פעם כן פעם לא ופעם למה לא.

קראתי את השרשורים הרבים בעניין אבל התשובות שניתנות שם לא מסתדרות לי.

הגיר ברכב הוחלף וטופל לא מזמן (10,000 ק"מ) לגיר מייבוא ע"י מי שמכר לי את הרכב לפני כחודש.

בבדיקה הגיר נמצא במצב טוב מאוד. אין לו התנהגויות מוזרות כמו נקישות, משיכה או הקפצה של הילוכים וכד'.

 

למישהו יש רעיון מה יכולה להיות הבעיה?

 

נ.ב. חשוב לציין שאני סומך על מי שמכר לי את הרכב לגבי הפרטים (היכרות אישית רבת שנים)

פורסם

יש לגשת למוסך או למכון גירים ולהתחבר לסורק תקלות לקרוא את התקלות הרשומות בזכרון. רק אחר כך אפשר לדבר מה, מי ,כמה ולמה.

פורסם

כנ"ל כמו שאמרו קודמיי - ומוסיף:

 

נתקלתי פעם אחת במקרה זהה לשלך ב C5. הבעיה, לאחר אין-ספור ניסיונות ודרכי פתרון, היתה באספקת המתח למחשב הגיר של הרכב (תיבת הנתיכים שסיפקה את המתח למחשב היתה תקולה). מדובר בתקלה נדירה (לא משהו שכיח או סדרתי) לכן כדאי לבדוק בראש ובראשונה ש: המצבר המצבר תקין לחלוטין והקטבים נקיים ומהודקים היטב. לראות האם ישנם סימנים נוספים המעידים על בעיה משותפת על רכיבים אחרים (נניח: כאשר התקלה בגיר מתרחשת, קורה גם כך וכך...).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

תודה רבה על התשובות

 

דיברתי גם עם המוכר והוא אמר שנתקל בהודעות תקלה בזמן ההתנעה אם לא חיכה כמה שניות מרגע נטרול האימובילייזר ועד ההנעה.

הוא המליץ על התנעה באופן הבא:

נטרול אימובילייזר (הקשת קוד)

פתיחת סוויץ'

המתנה של 2-3 שניות

הנעה.

 

בינתיים זה עבד לי, מאחר שהבעיה לא עקבית לא יודע אם זה נפתר לתמיד.

האם זה מתחבר למישהו?

נתקלתם בתופעה דומה?

פורסם

אני לא חושב שיש קשר בין שתי התקלות. ספידסטר, אצלך זה נשמע כמו לחצי שמן לא תקינים בגיר (שסתומים?). בכל מקרה כדאי לגשת ולסרוק את מחשב הרכב לתקלות.

 

אני ממליץ בחום להתקשר ולגשת לספי ממכון הגירים בסגולה. הוא יוכל לאבחן ולכוון אתכם באשר לטיפול הרצוי.

 

לעניין המצבר, אני ממליץ לבעלי C5 להשתמש במצבר החזק ביותר שנכנס לקוביה, אצלי זה וורטה 74 אמפר.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

אופן ההתנעה שצויין למעלה נכון, ככה צריך לחכות בכל רכב, יותר בריא.

 

אצלי בשתי המכוניות יש כמו זמזום כזה שנמשך 2 שניות (לפני הקפיץ בסוויץ'), צריך לחכות שהוא יפסק ואז הרכב מניע במכה.

(אצלי ב406 אם מניעים בסיבוב אחד בלי עצירות ובלי לחכות, הוא לא מניע במכה אחת. אם מחכים והכל מניע חלק.)

 

יש לי פטנט, אני מסובב את הסוויץ', לפני הקפיץ אני עוצר ושם חגורה, ואז מסובב ומניע חלק.

פורסם

הזמזום שאתה מדבר עליו קיין בהרבה רכבים.

אין לי מושג במה בדיוק מדובר, אבל אני תמיד הנחתי שמדובר במשאבת דלק או משהו.

Aprilia Shiver 750

פורסם

ברכבים החדשים של היום, כבר בפתיחת הדלת המערכת בונה לחץ בקו הדלק כך שאפשר להניע את הרכב מהר.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

נהג מתחיל, תודה אבל אצלנו זה באחריות של לובינסקי טרייד לעוד שנה וחצי אז אנחנו מכוסים..

רק צריך לתפוס מתי שזה קורה ולגשת אליהם עם הקוד תקלה, אחרת הוא נמחק מהזיכרון.

רציתי לדעת לגבי המצבר אם זה שייך, כי היה לי ויכוח איתם על זה שהמצבר לא מתאים לרכב עקב זה שאני יודע שהרכב רגיש לאספקת מתח לקויה.

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

פורסם

נשמע לי נמוך מדי, אני משתמש ב 74 אמפר. בכל מקרה אני לא יודע אם יש קשר בין זה לגיר.

 

אם אתה באחריות זה בסדר, רק שלא ימסמסו אותך עד לפקיעתה - קודי התקלה נשמרים במחשב גם אחרי שהתקלה נעלמת, שלא יעכבו אותך בהגעה סתם...

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

בכלל המגבים של השמשה האחורית גורמים לתקלה בגיר עקב ההתנגדות הגבוהה של המנוע מבגב אחורי הוא גורם לכשל בתקשורת בין הגלגל הימני לבולם השמאלי..

 

גש לבדיקה מקצועית ע"י מחשוב. לקרוא תקלות זה לא מספיק ובטח שלא להשעיר השערות.

פורסם

הם כן סוג של מעכבים אותי כי התקלה באה והולכת פעם בחודש אם לא יותר, ולנסות לתפוס את זה זה סיפור כי אין מה לעשות כשזה קורה בשבת..

אז אתה אומר שזה לא נמחק וכן אפשר לקרוא את התקלה? מוזר..מישהו עוד יודע על זה? אני לא רוצה ללכת להתווכח איתם סתם

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

×
×
  • תוכן חדש...