Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקלה בגיר C5


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5229 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ספידסטר, יש סט של בדיקות שמתבצעות כדי לאבחן מצב גיר. אלה יכולות לכלול בדיקה ממוחשבת, בדיקת שמן על ליפט וכדומה.

 

אני מציע שתיגש למוסך מורשה, אולי אפילו אחר מזה בו אתה מטפל כרגע, ותבקש לאבחן את הבעיה.

 

תבדוק אם יש או אין לך השתתפות עצמית על הביקור במוסך.

 

וכן, תקלות נרשמות בזכרון המחשב.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

לא תמיד תקלה נשמרת בזיכרון היסטוריה קודי תקלה.

 

חוץ מזה תמיד עדיף לבוא עם התקלה בזמן אמת, זה עוזר לקבל אינדיקציות נוספות

פורסם
בכלל המגבים של השמשה האחורית גורמים לתקלה בגיר עקב ההתנגדות הגבוהה של המנוע מבגב אחורי הוא גורם לכשל בתקשורת בין הגלגל הימני לבולם השמאלי..

 

גש לבדיקה מקצועית ע"י מחשוב. לקרוא תקלות זה לא מספיק ובטח שלא להשעיר השערות.

 

זה ספאם או שזה אמיתי?

 

אם כן, הצרפתים צריכים לפטר את כל החשמלאים ולהביא חדשים.

פורסם
זה ספאם או שזה אמיתי?

 

אם כן, הצרפתים צריכים לפטר את כל החשמלאים ולהביא חדשים.

 

אתה אמיתי? נראה לך שיהיה קשר בין בולם שמאל לגלגל ימני? זה יושב על פיוז בנפרד... שמאל לבד וימין לבד.

 

:wink:

 

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
לא תמיד תקלה נשמרת בזיכרון היסטוריה קודי תקלה.

 

חוץ מזה תמיד עדיף לבוא עם התקלה בזמן אמת, זה עוזר לקבל אינדיקציות נוספות

 

אני לא רוצה לחשוד בכשרים, אבל אם יש סכנה שנותן האחריות מנסה לדחות את הטיפול הייתי מגיע לסריקה בכל זאת אחרי שהיה אינסטנס של תקלה. מנסיוני אינדיקציות לתקלות גיר נשארת במחשב (oil pressure regulation וחברותיה).

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
אופן ההתנעה שצויין למעלה נכון, ככה צריך לחכות בכל רכב, יותר בריא.

 

איפה כתוב שצריך לחכות, ולמה זה יותר בריא, אנא הסבר.

 

 

 

לגבי השאלה המקורית-האם הקודן לא מבצע ניתוק של מחשב מנוע?

 

כי אם כן-אולי זו הסיבה.

 

 

פורסם

לBUKI לא צריך ליהיות כתוב, אם יש לך מכונית משנות ב90 ו2000 המוקדמות, ברובם יהיה לך את הזמזום מהמשאבת דלק או מה שזה (כמו שמלטבשי כתב בעמוד 1).

 

יותר בריא כי אם תשים לב (לפחות אצלי ככה) בסיבוב מהיר של הסוויץ' בלי לחכות, המנוע לא יניע במכה וגם ישתעל קצת.

לעומת זאת אם תחכה הוא יניע במכה ובלי להשתעל כמעט.

 

אתה אמיתי? נראה לך שיהיה קשר בין בולם שמאל לגלגל ימני? זה יושב על פיוז בנפרד... שמאל לבד וימין לבד.

 

:wink:

 

 

אלעד

 

בצרפתיות הכל יכול ליהיות :wink:.

פורסם

זה נכון רק ברכב הספציפי שלך, בשאר הרכבים זה שטויות במיץ.

 

בקשר לבריאות - זה אולי בריא רק ליד שלך שלא תעשה שני פעולות סיבוב של הסוויץ והיא תנוח בין סיבוב אחד לשני לרכב זה ממש לא משנה

×
×
  • תוכן חדש...