Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5238 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תן לי להבין. ראית את זה בלייב, ובמקום לספר לנו את הפרטים המעניינים כמו איך בדיוק זה קרה (אפילו שקל להבין מהתמונות) - אתה משתף אותנו בעובדה הכה-קריטית שהאודי היא 1.8T?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

זה נראה כאילו האודי נכנסה ברמזור והעיפה אותו כמו חרב לתוך המאזדה שהיתה מאחור. נהג המאזדה צריך לרוץ למלא לוטו :)

פורסם

אני חושב שראוי לציין לטובה את משטרת ישראל שמהדקת חגורות ובעקבות צמצומי תקציב מצמצמת גם את השוטרים שלה. ;-)

1045939840_1163661662.jpg

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

שוטר נעל זה, עברתי שם בדרך הבית אז נעצרתי לראות מה לעזאזל קרה שם, כל בן אדם סקרן היה נוהג כמוני, השוטר בתמונה מסתובב אליי ושואל אותי ''כן מר אופנוע, אתה רוצה להשתתף בחגיגה, סע סע מפה מהר''.

כל כך רציתי לענות לו משהו משפיל שיתאים לצורה שלו, אבל התאפקתי ונסעתי משם.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

לדעתי הוא לא שוטר אלא מתנדב.

שוטרים מזמן עברו למדים שחורים או כחול-תכלת עם סמל אחר.

 

גם האוטו ברקע (פורד קוקוס) זה רכב שהוא של אור-ירוק ורק מתנדבים נוסעים בו.

גם צורת הדיבור מאוד מתאימה למתנדב.

 

פעם הבאה תן לו סטירה ותמשיך לנסוע. הוא קיבל הרבה כאלו שהיה ילד קטן ועכשיו שהוא מבוגר קטן הוא מתגעגע לזה. 8)

פורסם

לפי הדרגה זה שוטר ולא מתנדב, מי שעבר למדים החדשים הם סיירים וסיירי תנועה בלבד.

 

כמו כן בד''כ הסקרנים הם אלו שגורמים לפקקים ליד התאונות דרכים כמובן שזה לא מצדיק את הדיבור הלא כ''כ סימפטי אבל אם אתה העוצר ה 100 שם אז גם את זה אולי אפשר להבין.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

אממ לא אי אפשר להבין, לאור העובדה שהחנתי בצד והתקרבתי ברגל,לא כל יום רואים רכב עם רמזור בתוך מושב הנהג, זה סיפור שמספרים לנכדים, הייתי צריך את כל הפרטים :-)

אבל זה בסדר, אחרי הכל זה שוטר, אני מבין את התסכול וצורת ההתבטאות שלהם.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם
שוטר נעל זה, עברתי שם בדרך הבית אז נעצרתי לראות מה לעזאזל קרה שם, כל בן אדם סקרן היה נוהג כמוני, השוטר בתמונה מסתובב אליי ושואל אותי ''כן מר אופנוע, אתה רוצה להשתתף בחגיגה, סע סע מפה מהר''.

כל כך רציתי לענות לו משהו משפיל שיתאים לצורה שלו, אבל התאפקתי ונסעתי משם.

 

אם כבר נעצרת, למא לא הוצאת מצלמה וצלמת?

*אתה בן אדם כנראה עם יכולת ספיגה עצומה, כי בכל זאת לגשת לתאונה מתוך סקרנות,

ובמקרה הזה יכלת לראות ראש ערוף או גוף משופד.

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

לא חשבתי על זה את יודעת :mm_eek:

בכל מקרה, ניסית פעם להתעסק באייפון עם כפפות רכיבה?

זה בלתי אפשרי, להוציא את הפלאפון מהתיק, להוריד כפפות, ובטח אם הייתי מצלם, שוטר אזולאי הזה היה חופר לי.

system - כן הספקתי לראות, ולא היו 100 איש מסביב, זה כבר היה לקראת הסוף שהגיעו הגררים. :-)

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

זה מה שרואים בתאונות דרכים,

רוב אתרי חדשות האינטרנט מכבדים את ההרוגים מטשטשים

את הגופות, ומעדנים בכתיבה את מה שמתרחש,

בפועל זה מה שיש שם.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
לפי הדרגה זה שוטר ולא מתנדב, מי שעבר למדים החדשים הם סיירים וסיירי תנועה בלבד.

 

כמו כן בד''כ הסקרנים הם אלו שגורמים לפקקים ליד התאונות דרכים כמובן שזה לא מצדיק את הדיבור הלא כ''כ סימפטי אבל אם אתה העוצר ה 100 שם אז גם את זה אולי אפשר להבין.

 

בוא, אל תלמד אותי על ההבדל בין שוטרים למתנדבים ומי עבר למדים חדשים או לא.

 

1. דרגות יש גם למתנדבים.

2. לכל השוטרים הוחלפו מיייייייייייזמן המדים.

שוטרי השטח קיבלו מדים חדשים בצבע שחור כמובן.

שוטרי שאינם שוטרי שטח קיבלו מדים חדשים בצבעים הישנים עם תג חדש על היד שיש בו את דגל ישראל.

 

זה לא שוטר. (לא שזה משנה כל כך - כי מתנדב בזמן שהוא במשמרת הוא שוטר לכל דבר וצריך להתנהג בהתאם - ולא לדבר ככה - מי שמדבר ככה, אי אפשר להבין אותו, אין לו זכות להגיד לאף אחד "סע סע מפה מהר" לא משנה אם הוא שוטר/מתנדב/מפכ"ל).

490257-18.jpg

×
×
  • תוכן חדש...