Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5241 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נכון.

הוא היה צריך להסביר לו שהיתה תאונה ויש נפגעים,

ומה שהוא עושה כרגע משבש את הזירה,

ויותר מזה מסכן את עצמו ואת הסביבה כאשר הוא מתהלך על הכביש.

וככה להסביר לכל אחד שמגיע לשם כדי להסתכל.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

זה הסבר מקובל.

למרות שלא סיכנתי אף אחד ובטח לא את עצמי, קצת סקרנות לא הרגה אף אחד :wink:

עמדתי במרחק סביר, בצומת המקבילה ובמקרה הA3 מוכרת לי ורציתי לוודא שזה לא מישהו שאני מכיר.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

אני בעד שיתנו לאנשים להתקרב לזירה של תאונה,

אחרי שהם יראו ראש ערוף, או רגל מרוסקת כמו עיסה,

הם יתרחקו לבד ולא יתקרבו לשום זירה של תאונה.

 

אבל הבעיה כאן היא הסקרנים הגנבים,

שבאים כאשר יש מהומה כדי לגנוב כרטיסי אשראי וחפצים אישיים.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
נכון.

הוא היה צריך להסביר לו שהיתה תאונה ויש נפגעים,

ומה שהוא עושה כרגע משבש את הזירה,

ויותר מזה מסכן את עצמו ואת הסביבה כאשר הוא מתהלך על הכביש.

וככה להסביר לכל אחד שמגיע לשם כדי להסתכל.

 

 

 

 

ל'

 

שייקח את הסרט זירה שיש לו בבגאז של הניידת, יקיף את הזירה ואף אחד לא ייכנס וסגרנו עניין.

 

תגידו, מישהו ממכם היה פעם בחו"ל?! באמת?

שוטרים מדברים שמה ככה?

בארה"ב, ששמה השוטרים מפחידים ויש להם לא מעט זכויות - השוטר פונה אלייך בנימוס ודורש ממך לעשות משהו.

לא מדבר אלייך כמו זבל.

 

גם: "אדוני, תיסע בבקשה" "אל תעמוד פה" וכו' - זה מספיק טוב.

מה זה הדיבור הנגוע הזה של המתנדב הזה? זה נטו. אבל נטו, התרגשות מזה שנתנו לו מדים וקצת סמכות.

 

שאדם קטן עושה צל גדול - סימן שהשמש שוקעת :idea:

פורסם

בארה"ב שוטר צריך להיות בגובה מינימלי שגבוה בערך בשני ראשים מהילד-המחופש-לשוטר שבתמונה, ובד"כ הם גם רחבים ובריאים באופן כללי. כשאתה נראה ככה, יש לך מספיק בטחון עצמי להרתיע אנשים בדיבור מנומס. כשאתה נראה במקרה הטוב כמו דרדס (ולא בר-מוח), אתה נאלץ לדבר כמו ערס בשביל לנסות ליצור רושם על אזרחים.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם
בארה"ב שוטר צריך להיות בגובה מינימלי שגבוה בערך בשני ראשים מהילד-המחופש-לשוטר שבתמונה, ובד"כ הם גם רחבים ובריאים באופן כללי. כשאתה נראה ככה, יש לך מספיק בטחון עצמי להרתיע אנשים בדיבור מנומס. כשאתה נראה במקרה הטוב כמו דרדס (ולא בר-מוח), אתה נאלץ לדבר כמו ערס בשביל לנסות ליצור רושם על אזרחים.

 

סוג של פינצ'ר...

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
בוא, אל תלמד אותי על ההבדל בין שוטרים למתנדבים ומי עבר למדים חדשים או לא.

 

1. דרגות יש גם למתנדבים.

2. לכל השוטרים הוחלפו מיייייייייייזמן המדים.

שוטרי השטח קיבלו מדים חדשים בצבע שחור כמובן.

שוטרי שאינם שוטרי שטח קיבלו מדים חדשים בצבעים הישנים עם תג חדש על היד שיש בו את דגל ישראל.

 

זה לא שוטר. (לא שזה משנה כל כך - כי מתנדב בזמן שהוא במשמרת הוא שוטר לכל דבר וצריך להתנהג בהתאם - ולא לדבר ככה - מי שמדבר ככה, אי אפשר להבין אותו, אין לו זכות להגיד לאף אחד "סע סע מפה מהר" לא משנה אם הוא שוטר/מתנדב/מפכ"ל).

 

''בוא לא תלמד אותי'' אהבתי...

 

קודם כל המדים לא הוחלפו מזמן אלה מלפני כשמונה חודשים ואולי מעט יותר.

שוטרים שאינם שוטרי שטח אומנם קיבלו מדים חדשים מבד חדש כמו כן ועם הסמל החדש אך לא חל איסור להשתמש במדים הישנים וישנם המון שוטרים שנמצאים עם המדים הישנים (תעשה סיבוב בתחנת משטרה ואני מאמין שתראה לא מעט שוטרים עם המדים הישנים).

 

אני מאמין שזה לא מתנדב כי הדרגה שם היא לא רס''ל ולא רס''ר ככל הנראה אלה יותר בכיוון של רס''מ או רס''ב ולכן אני סבור כי האדם בתמונה הוא שותר ולא מתנדב. ולי אישית לא יצא לראות מתנדב עם דרגת רס''ב.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

טוב, אז לי יצא גם יצא. וגם אני לא מבין איך אתה רואה שזה רס"ב? (ברצינות, בהתחלה חשבתי זה רפ"ק).

ואני לא מכיר ולו שוטר אחד שמסתובב עם המדים הישנים, לא יודע באיזה תחנה אתה נמצא...

 

בוא נעשה אחד ועוד אחד,

זקן קטן, עם מדים ישנים שנשארו רק למתנדבי התנועה (אני חושב שמי שמתנדב בסיור כבר עם מדים שחורים) עם אוטו של אור-ירוק מאחורה.

אז נכון - יכול להיות שזה שוטר שלקח את המדים הישנים והגיע עם רכב אחר, אבל אתה חייב להודות שהעובדות כאן מכוונות למקום אחר. לא?

 

עכשיו, זה לא ממש משנה אם זה שוטר או מתנדב - זה גם לא צריך לעניין את האזרח איתו הוא בא במגע - שאני בא ורואה מישהו שמייצג את משטרת ישראל ולא אכפת לי אם זה שוטר/מתנדב בן 16 עם הרבה חצ'קונים, קרבין ואפוד זוהר - הוא מייצג גוף שמייצג את שלטון החוק והסדר במדינה הזאת - אז שיכניסו את זה לראש הקטן שלהם שגם ככה מתקשה להכיל יותר מדי. הם צריכים לתת שירות וביטחון ולא לשחק אותה "גברים". כי חוץ מזה שהם עושים מעצמם צחוק וגורמים לכולנו לרחם על עצמנו שיש לנו משטרה כזאת, הם לא תורמים יותר מדי.

פורסם
תן לי להבין. ראית את זה בלייב, ובמקום לספר לנו את הפרטים המעניינים כמו איך בדיוק זה קרה (אפילו שקל להבין מהתמונות) - אתה משתף אותנו בעובדה הכה-קריטית שהאודי היא 1.8T?

 

 

אתה צודק,די שכחתי לכתוב איך זה קרה.

 

מה שקרה בעצם זה שהרכב (כנראה,לפי התמונות) בא במהירות ורצה לפנות ימינה,רגע לפני הפניה הוא ראה אוטובוס שנותן זכות קדימה לרכבים שבאים מהכניסה הדרומית של אשדוד לכיוון המנהרה(למי שמכיר) אז בשניה האחרונה הוא כנראה החליט שלהיתקע באוטובוס זה יהיה יותר קריטי בשבילו ואז הוא סטה מהנתיב ועשה את מה שעשה,חשוב לציין שמי שנסע עם הנהג היה לו ריח חריף של אלכוהול וניתן היה להריח זאת בבירור,לגבי הנהג לא יודע ולא רוצה סתם להאשים,הנהג והנוסע ייצאו מהרכב בכזאת מהירות שחשבתי שהם בורחים,הם הלכו לחנות ליד לקנות משהו לשתות ולהירגע.

באמת שפחדתי להתקרב למאזדה לראות מה היה בפנים.

Scan Speak

פורסם

מזל שהיה במאזדה סיפרון של תפילת הדרך על המראה, אחרת זה היה עלול להיגמר הרבה יותר גרוע!

 

(הרמזור היה כבר עצבני שניפנפו אותו, בא להיכנס למאזדה, פתאום רואה את הסיפרון, חושב לעצמו "איכס, דת!" ובא לשנות כיוון- אבל היה כבר מאוחר מדיי...)

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...