Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה הטעם בכלל בפרוייקט השאפתני של שי אגסי (בטר פלייס)


joker2k

פוסטים מומלצים

וה-55 א"ח עוד כוללים התקנת עמדת טעינה וחשמל ל-20,000 ק"מ. והרכבים אמנם משומשים, אבל עם נסועה נמוכ.

אולי מאור יוכל להאיר עינינו בעניין מצב הרכבים, כפי שהכיר אותו עם פיטוריו?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 3.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

נראה לי שאתה מפנטז בסתר על סוללה כזו רק בשביל להטעין את הסמארטפונים שלך.

 

:lol:

 

בכל זאת לשים 55K על רכב כזה ניראה לי הימור לא קטן... ובאמת שראיתי את המודעה בעיתון ללא שום איזכור לBP זה הצחיק אותי, פשוט רוצים ליקבור את השם מותג הכושל הזה...

 

בכתבה צויין שהמחיר הזה כולל שנתיים חשמל חינם ומי שבוחר לוותר עליו מקבל הנחה נוספת של 10K.

הייתם קונים רכב כזה ב45K?

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי כרכב שני ובמיוחד שהמחיר כולל התקנה וחשמל המחיר סביר בהתאם לתמורה. השאלה מי יתן דין וחשבון לטיפולים, במיוחד למקרה של החלפת סוללה.

החיים הם כמו....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השימוש הברור למצברים האלו הוא בתור חלקי חילוף ל-900 המכוניות שכן נוסעות על הכבישים ובעוד 3-8 שנים יזדקקו להחלפת המצבר.

חוץ מבעיה אחת קטנה, שבעוד 3-8 שנים הסוללות הללו - גם ללא שימוש - יהיו בנות 3-8 שנים, ולכן במצב לא מזהיר.

 

דני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אם יאוחסנו בתנאים אופטימליים (40% טעינה?) הסוללות יהיו במצב רע תוך כמה שנים?

 

אגב עצם העובדה שמוכרים סוללות ללקוחות פרטיים אומרת שרעיון הפעלת תחנות ההחלפה נקבר סופית.

 

 

לדעתי ב45K ש"ח זו קניה לא רעה בתנאי ש:

1. סוללה במצב טוב יחסית.

2. סוללה בבעלות מלאה של הרוכש.

3. עמדת טעינה בבעלות מלאה של הרוכש.

4. הקונה מודע למגבלת הטווח וזה בסדר מבחינתו.

 

הרי מדובר ברכב כמעט חדש.

משפחתומטית חדשה מאבדת 45K מערכה תוך שנתיים ומשהו בקלות.

גם אם נוסעים 3-4 שנים ואז מוכרים לברזל עדיין יוצא משתלם לעומת רכב בנזין חדש (חיסכון בדלק + ריבית על ההון)

 

 

אגב - מעניין איך לוי יצחק וחברות הביטוח מתייחסות לנושא.

עד היום הרכב תומחר במחירון ללא הסוללה.

גם חברות הביטוח לא ביטחו את הסוללה (כי היא היתה בבעלות ב.פ)

האם לדעתכם הפרמיות יעלו?

ירדו?

הרכב יופיע במחירון פעמיים? עם סוללה ובלי?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בואו נזכור שהרכבים האלו גם סובלים מפחות שחיקה בגלל שרמת הוויברציות שמופעלת על הרכב היא מינימלית. המנוע לא רועד כמו ברכב רגיל בנזין.

 

אפשר לראות את ההשפעה של הרעידות ברכבים זהים שהם דיזל או בנזין, שבדרך כלל לרכבי הדיזל בני יותר משלוש שנים יש יותר קרקושים בכלליות, בגלל הוויברצייות של המנוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת נתונים על המכירה:

הייתי שם ביום רביעי. הרכבים שהוצעו למכירה הם רכבים של חברת אלבר שהוחזרו מליסינג.

הקילומטרז' אכן היה נמוך מאוד על כל המכוניות. כל הרכבים מודל 2013 ונמכרו עם אחריות מלאה (כולל הסוללה) לארבע שנים,

מיום עליית הרכב לכביש.

 

מחירים:

50K לרכב עם סוללה, עמדת טעינה ואחריות. תוספת 2000 ש"ח לדגם דינמיק המאובזר (מגנזיום, פנסי ערפל, ריפודי עור ואלמנטים עיצוביים בתוך הרכב).

60K לרכב + חבילת חשמל לשנתיים (כולל אחריות לעמדה וחשמל עד 20K קילומטר בשנה)

 

למיטב ידיעתי כל הרכבים שהוצעו למכירה נמכרו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בואו נזכור שהרכבים האלו גם סובלים מפחות שחיקה בגלל שרמת הוויברציות שמופעלת על הרכב היא מינימלית. המנוע לא רועד כמו ברכב רגיל בנזין.

 

אפשר לראות את ההשפעה של הרעידות ברכבים זהים שהם דיזל או בנזין, שבדרך כלל לרכבי הדיזל בני יותר משלוש שנים יש יותר קרקושים בכלליות, בגלל הוויברצייות של המנוע.

בשביל ויברציות יש תושבות מנוע שכמובן שונים מאוד ברכב חשמלי ורוב הקרקושים שמתפתחים מקורם מתשתית הכבישים ועופי שימוש

בלאי נמוך ברכב חשמלי יש בגלל פשטות מכללים מכניים וזה שיש מעט מהם חוסכים בבלאי ותחזוקה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי שקנה מראש "עד 20K ק"מ בשנה" ב10000 שקל הוא די אידיוט.

 

בניצול מלא (40000 ק"מ) מדובר בעלות חשמל של בסביבות 4000 שקל וגם זה פרוס על פני שנתיים.

 

ואם עושים פחות ק"מ? אז יעלה פחות.

ואם ג'ינרג'י תיעלם בעוד פחות משנתיים?

ואם מוכרים את הרכב בעוד כמה חודשים?

או שהוא נגנב?

או הולך טוטל לוס?

 

 

ובכל מקרה כל הכבוד לג'ינרג'י, קנו את המכוניות האלו ב16K ליחידה (וקיבלו עוד מלא ציוד וחלקי חילוף) ומכרו אותן תוך יומיים ב50K.

מעולה.

 

האמת היא שמוזר שאחת מחברות הליסינג הגדולות/ציי רכב לא נתנו הצעה על המלאי הזה ביותר כסף.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת היא שמוזר שאחת מחברות הליסינג הגדולות/ציי רכב לא נתנו הצעה על המלאי הזה ביותר כסף.

 

 

זה אומר משהו...

 

אני עדיין רואה ברכבים האלה כהימור, מה יהיה עם הסוללה, תמיכה, מכירה שלהם בסוף, יש יותר מדי משתנים ואני לא יודע אם מי שקנה אותם עכשיו יחסוך או ישלם ביוקר בעוד כמה שנים.

 

 

כרגע זו נראת עסקה משתלמת עבור חלק מהאוכלוסייה, אם היא באמת כך- נדע רק כשמישהו יקפיץ את השרשור הזה בעוד X שנים.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המכוניות עם אחריות לעוד איזה 3 שנים.

קרסו כבר התחייבו להביא חלפים ולטפל בכל מה שקשור לתחזוקה. (לא כולל טעינה)

אני לא יודע אם האחריות כוללת גם את הסוללה. שווה בדיקה. אני מנחש שלא.

 

הטעינה היא בעמדה ביתית פרטית שממשיכה לעבוד גם אם ג'ינרג'י תפשוט רגל מחר (ואין סיבה אמיתית שזה יקרה - הם לא כבולים להוצאות ענק כמו בטר פלייס ז"ל)

 

מכירה עוד 3 שנים?

במחיר הזה זו עסקה לא רעה (למי שיש לו חניה בטאבו וגם רכב נוסף בבית) גם אם הרכב נמכר לברזל בעוד 3 שנים.

 

ולדעתי בעוד 3 שנים, גם עם סוללה "עייפה" (טווח 70 ק"מ נניח) הרכב עדיין יוכל להימכר בקלות ב20K ש"ח ואולי יותר.

תחשבו על משפחה מבוססת שגרה בבית פרטי עם ילד מתבגר שהוציא רשיון.

הוא לא עושה נסיעות נורא ארוכות.

קונים לו ליומולדת 17 רכב ב20K ש"ח שההוצאות העיקריות עליו הן ביטוח (חובה+צד ג'. ב20K כבר אפשר לוותר על מקיף).

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי שקנה מראש "עד 20K ק"מ בשנה" ב10000 שקל הוא די אידיוט.

 

בניצול מלא (40000 ק"מ) מדובר בעלות חשמל של בסביבות 4000 שקל וגם זה פרוס על פני שנתיים.

 

ואם עושים פחות ק"מ? אז יעלה פחות.

ואם ג'ינרג'י תיעלם בעוד פחות משנתיים?

ואם מוכרים את הרכב בעוד כמה חודשים?

או שהוא נגנב?

או הולך טוטל לוס?

 

 

ובכל מקרה כל הכבוד לג'ינרג'י, קנו את המכוניות האלו ב16K ליחידה (וקיבלו עוד מלא ציוד וחלקי חילוף) ומכרו אותן תוך יומיים ב50K.

מעולה.

 

האמת היא שמוזר שאחת מחברות הליסינג הגדולות/ציי רכב לא נתנו הצעה על המלאי הזה ביותר כסף.

 

אתה קצת מתבלבל.

קרסו קנו את הרכבים ב-16,000 שטרם נמכרו.

ג'ינרג'י מכרו את הרכבים המשומשים שהוחזרו לליסינג.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו, ובכמה ג'ינרג'י קנו כל רכב?

(בוא נניח לרגע ששווי כל שאר חלקי החילוף ויתר הדברים שהם קיבלו הוא אפס)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

 

 

 

"בענף מעריכים כי הרפתקת בטר פלייס עלתה לרנו בהפסד של מאות מיליוני אירו"

 

 

זה סופו של כל בלון.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...