Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5255 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

מדובר באביזה החדשה, (פחות מחודש)

היום כשהגעתי הביתה שמתי לב שיש שפשוף על 2 דלתות ועד הטמבון הקדמי.

כנראה שזה קרה בחניה של העבודה ולא שמתי לב כשנכנסתי כי השפשוף לא בצד של הנהג.

צרפתי תמונות למרות שהנזק נראה יותר גדול בתמונות.

יש מעיכות פח ממש קטנות בעיקר באיזור החיבור של הדלת הקדמית והאחרות.

רוב הנזק זה שפשוף.

אני מבועס עד השמים!

כמה לדעתכם יכול לעלות התיקון והאם שווה לעשות אותו במורשה?

4.jpg

5.jpg

6.jpg

פורסם

קרה לי בדיוק אותו דבר בחניה של העבודה. תנסה למצוא מי האשם. במקרה שלי למזלי התברר שיש מצלמות בקיר של הבנין שמצלמות כל הזמן את החניה, בדקו וראו שזה הנהג שלוקח רכבים לשטיפה, דפק, יצא, ראה את הנזק ויצא.

הנזק היה דומה מאד למה שיש אצלך, הוא תוקן על חשבון תחנת הרחיצה, אז אין לי מושג כמה עלה. מנסיון זה משהו בין 400 ל-700 ש"ח במקום שלא שוחט.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
שלום לכולם

מדובר באביזה החדשה, (פחות מחודש)

היום כשהגעתי הביתה שמתי לב שיש שפשוף על 2 דלתות ועד הטמבון הקדמי.

יש מעיכות פח ממש קטנות בעיקר באיזור החיבור של הדלת הקדמית והאחרות.

כמה לדעתכם יכול לעלות התיקון והאם שווה לעשות אותו במורשה?

אני יכול להרגיע אותך, אני קיבלתי את אותם שריטות/מעיכות, 12 ימים מיום העליה לכביש, אצלי אפילו יש פחות שפשופים, עד שקשה לזהות אותם (רכב שחור), ועד היום,עבר חודש ועוד לא תיקנתי..תעדכן מה אתה הולך לעשות ..אולי גם אני אתקן בימים הקרובים ואעדכן בשרשור שלי חח..

קרה לי בדיוק אותו דבר בחניה של העבודה. תנסה למצוא מי האשם. במקרה שלי למזלי התברר שיש מצלמות בקיר של הבנין שמצלמות כל הזמן את החניה, בדקו וראו שזה הנהג שלוקח רכבים לשטיפה, דפק, יצא, ראה את הנזק ויצא.

הנזק היה דומה מאד למה שיש אצלך, הוא תוקן על חשבון תחנת הרחיצה, אז אין לי מושג כמה עלה. מנסיון זה משהו בין 400 ל-700 ש"ח במקום שלא שוחט.

מצטער, אך ההצעה הכי פחותה שקיבלתי במוסכים טובים, הייתה מעל 1000 ולהזכירך הנזק אצלי פחות בהרבה..

מה יהיה עם האיביזות האלה?! כמעט כל שרשור של ''דפקו לי את האוטו'', מדובר באיביזה. :shock::?

גמני יש לי איביזה חדשה, האמת זה מאוד באס אותי ורציתי לשרוף מישהו :evil: אחרי שראיתי את השפשוף, אך עם הזמן נרגעים, ומתחילים לחשוב אחרת :roll:

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

בתמונה זה נראה כאילו יש מעיכות פח בדלתות. זה לא מעיכות והפח לא נכנס בפנים (חוץ מהחיבורים של הדלת הקדמית והאחורית וגם שם זה ממש בקטנה)

פורסם

אני משתגע מהעובדה שבן אדם שפוגע ברכוש של אחר,פשוט ממשיך בדרכו כיאלו לא קרה שום דבר,לא משאיר פתק ולא נעליים.

אנשים חלאות.

פורסם
אני משתגע מהעובדה שבן אדם שפוגע ברכוש של אחר,פשוט ממשיך בדרכו כיאלו לא קרה שום דבר,לא משאיר פתק ולא נעליים.

אנשים חלאות.

 

+1.:mm_yeah:

אני מאחל לו את אותן ברכות שקיבל ממני זה שבשבוע שעבר מרח לי את כל הצד האחורי שמאלי של המאזדה בחניון של DC.

 

 

לדעתי פעל בשלבים הבאים:

1. בקש ממישהו שיעמוד עם סרט מדידה ("מטר") שנוגע בריצפה ומראה את גובה השפשוף וצלם כמה תמונות.

זה יותר בשביל עזרה פסיכולוגית, אם יקרה נס ותמצא את הנבל, תוכל להוכיח שהפגוש של הג'יפון שלו (כן, זה ג'יפון לפי הגובה של השפשוף. משהו כמו RAV4 או ג'מיני) הוא באותו גובה בדיוק

2. שטיפה טובה של הרכב.

3. סמרטוט לח עם פוליש עדין בתנועות מעגליות על האזור+ווקס.

 

אחרי זה תראה מה נשאר.

במקרה שלך, נראה שיש נזק פח קל. נראה בתמונות יותר חמור מבאיביזה של עומרי שהגיב לך פה, ושאתה יכול לראות את השרשור שלו דף או שניים אחורה.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

באמת מעצבן אך רב הנזק יורד עם סמרטוט וקצת פוליש עדין.

אני במקומך מסדר את מה שאני יכול ידנית ואת השאר משאיר לידי שמיים.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

חבל לתקן, כמו שאמרו כבר לפני, תעשה פוליש +וקס ותראה מה יוצא.

רוב הסיכויים שזה יספק אותך ואם יש כיפוף הוא זניח ותמשיך לחיות עם זה.

אני לא הייתי מתקן נזק כזה זניח, מאחר והתיקון הוא צביעת שתי הדלתות, מה שיקשה למכור את הרכב בעתיד ויוריד את המחירון.

פורסם

ישנו מוצר שנקרא "ספוג פלא" (ניקול , סנו וכו') מוכרים אותו בכל סופר במחלקה של חומרי ניקויי - כרית אחת + קצת מים מוריד שיפשופים כאלה - מניסיון (אצלי תמיד באוטו).

ישארו רק מעיכות ..

משתתף בצערך

פורסם
חבל לתקן, כמו שאמרו כבר לפני, תעשה פוליש +וקס ותראה מה יוצא.

רוב הסיכויים שזה יספק אותך ואם יש כיפוף הוא זניח ותמשיך לחיות עם זה.

אני לא הייתי מתקן נזק כזה זניח, מאחר והתיקון הוא צביעת שתי הדלתות, מה שיקשה למכור את הרכב בעתיד ויוריד את המחירון.

זה באמת מה שאמרו לי במוסך, שצריך לצבוע את שתי הדלתות, אי אפשר לצבוע חלק מהדלת?

איך תיקון כזה מופיע בבדיקת קניה?הרי אין מעיכות רציניות האם זה באמת מוריד מהמחירון?

 

שאלה נוספת: שפשפתי וקס בעזרת צמר גפן ובאמת רוב ה"שחור" יורד. האם יש חומר טוב יותר להוריד את זה?

 

תודה

פורסם
זה באמת מה שאמרו לי במוסך, שצריך לצבוע את שתי הדלתות, אי אפשר לצבוע חלק מהדלת?

איך תיקון כזה מופיע בבדיקת קניה?הרי אין מעיכות רציניות האם זה באמת מוריד מהמחירון?

 

שאלה נוספת: שפשפתי וקס בעזרת צמר גפן ובאמת רוב ה"שחור" יורד. האם יש חומר טוב יותר להוריד את זה?

 

תודה

 

שגיא - תנסה ספוג פלא - עולה כ 10 ש"ח חבילה - לא צריך חומר

לפי תמונות הצבע באוטו לא נפגע באופן שמצריך צביע

פורסם
שגיא - תנסה ספוג פלא - עולה כ 10 ש"ח חבילה - לא צריך חומר

לפי תמונות הצבע באוטו לא נפגע באופן שמצריך צביע

בחיבור של הדלתות זה קילף את הצבע והגיע לפח (נראה פח מגולוון) האם יש סיכוי שיתפתח שם חלודה אם לא אתקן?

פורסם

כן, אם הפח נחשף רצוי מאד לבצע תיקון צבע, אחרת זה יחליד.

אל תנסה עם ווקס, אלא עם פוליש עדין. ווקס אח"כ, כדי להחזיר את ההגנה שהפוליש הסיר.

אם הקילופים קטנים צבעי טוב יוכל לעשות תיקון עם מכחול. זה לא יהיה מושלם, אבל עדיף על צביעה מלאה, לדעתי.

 

מוזר,אבל זה מרגיז אותי, למרות שזה לא רכב שלי.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

האם אפשר לעשות פחחות ואז לצבוע רק את החלק הפגוע או שחייבים לצבוע את כל הדלת?

מכירים פחח טוב שיכול לעשות זאת באיזור פתח תקוה?

×
×
  • תוכן חדש...