Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו מגאן RS 250 CUP -החוויה שלי-קצת ארוך


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2877 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

כל החברה עם ה CUP בא לכם להקים איזה מועדון קטן ולעשות איזה יום מסלול עם אחד המדריכים?

נא להתפקד!

 

רק CUPים?

 

קצת לא פייר :-(

נהגים מטומטמים לא מתים, רק מתחלפים...:evil:

"יום רע במסלול עדיף על כל יום טוב במשרד" :twisted:

Megane RS265 Cup, Megane RS250, Mazda3 5D 2L

  • תגובות 168
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
תבוא תבוא , רק תזכיר לי שניתן לך פור במסלול... :?

 

אל תזלזל, דיפ׳ מוגבל החלקה לא עושה אותך נהג יותר טוב עם כל הכבוד, ויש כבוד כמובן!

נהגים מטומטמים לא מתים, רק מתחלפים...:evil:

"יום רע במסלול עדיף על כל יום טוב במשרד" :twisted:

Megane RS265 Cup, Megane RS250, Mazda3 5D 2L

פורסם

bar72, כאדם שמתיימר להבין כמו שמשתמע מהודעותיך האחרונות, איך אתה מסביר את העובדה שאתה נוהג ברכב "ספורטיבי" בעל גיר רובוטי, הDSG טוב ככל שיהיה אותו אני מכיר טוב והתנסית בו במיטב ממכוניות הקונצרן פשוט לא עולה בקנה אחד עם שאיפות ספורטיביות ויסלחו לי חברי הפורום הנכבדים. זכות הדיבור וההתבטאות ניתנת לכולם אך איני יכול להתייחס לתגובתיך והערותייך ברצינות הראויה משום שמבחינתי אדם שנוהג ברכב כזה אינו יכול להעביר ביקורת, מה גם שהביקורת שלך מהולה בדיוק באותן תופעות הלוואי שהינך מייחס לפותח השרשור.

פורסם

לפני שראיתי את התמונה הייתה לי תחושה שזאת הרנו מגאן שראיתי היום בפתח תקווה בצבע לבן ליד תחנת דלק פז.

הייתי עם חבר(חבר פורום) בלאון קופרה R שלו.

הוא לא ממש התלהב,לפי דעתי כי הוא לא ממש מבין מה זה הרכב אבל אני ידעתי במה מדובר.

אחלה רכב תהנה ותתחדש.

פורסם
bar72, כאדם שמתיימר להבין כמו שמשתמע מהודעותיך האחרונות, איך אתה מסביר את העובדה שאתה נוהג ברכב "ספורטיבי" בעל גיר רובוטי, הDSG טוב ככל שיהיה אותו אני מכיר טוב והתנסית בו במיטב ממכוניות הקונצרן פשוט לא עולה בקנה אחד עם שאיפות ספורטיביות ויסלחו לי חברי הפורום הנכבדים. זכות הדיבור וההתבטאות ניתנת לכולם אך איני יכול להתייחס לתגובתיך והערותייך ברצינות הראויה משום שמבחינתי אדם שנוהג ברכב כזה אינו יכול להעביר ביקורת, מה גם שהביקורת שלך מהולה בדיוק באותן תופעות הלוואי שהינך מייחס לפותח השרשור.

 

ה DSG שב GTI שונה מהתיבה ברוב מכוניות הקונצרן ולדעתי התיבה הזאת משלימה את החבילה של ה GTI ולא פוגעת בה בכלל. הקטילה הזאת לא ברורה לי ובכלל השרשור הוא על המגאן.

emotion of motion

פורסם
אל תזלזל, דיפ׳ מוגבל החלקה לא עושה אותך נהג יותר טוב עם כל הכבוד, ויש כבוד כמובן!

חס וחלילה ידידי.. עצם זה שהלכת והשקעת במגאן ספורט כבר הופך אותך למיוחד

הכל בצחוק..

אז אתה נרשם למועדון?

אני מנסה לארגן משהו.

פורסם
bar72, כאדם שמתיימר להבין כמו שמשתמע מהודעותיך האחרונות, איך אתה מסביר את העובדה שאתה נוהג ברכב "ספורטיבי" בעל גיר רובוטי, הDSG טוב ככל שיהיה אותו אני מכיר טוב והתנסית בו במיטב ממכוניות הקונצרן פשוט לא עולה בקנה אחד עם שאיפות ספורטיביות ויסלחו לי חברי הפורום הנכבדים. זכות הדיבור וההתבטאות ניתנת לכולם אך איני יכול להתייחס לתגובתיך והערותייך ברצינות הראויה משום שמבחינתי אדם שנוהג ברכב כזה אינו יכול להעביר ביקורת, מה גם שהביקורת שלך מהולה בדיוק באותן תופעות הלוואי שהינך מייחס לפותח השרשור.

 

חבר פורום יקר,

 

הרשה לי לומר, שמתוגבתך כנ"ל ניתן להסיק שאתה לא כל כך יודע על מה אתה מדבר...

 

ה-DSG ב-GTI הוא נהדר. יותר מהיר מכל גיר ידני ומכל נהג בהעברות ההילוכים. אין כל קשר בין יכולתיו של הנהג לבין הגיר.

 

תשמור את הדברים שלך לעצמך...

 

That being said,

אחרי שסיימתי לשמש כסנגורו של העו"ד (ולא שהוא צריך כזה...) אציין כי אני אישית מעדיף פי כמה את הגיר הידני:)

 

גיא

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם
bar72, כאדם שמתיימר להבין כמו שמשתמע מהודעותיך האחרונות, איך אתה מסביר את העובדה שאתה נוהג ברכב "ספורטיבי" בעל גיר רובוטי, הDSG טוב ככל שיהיה אותו אני מכיר טוב והתנסית בו במיטב ממכוניות הקונצרן פשוט לא עולה בקנה אחד עם שאיפות ספורטיביות ויסלחו לי חברי הפורום הנכבדים. זכות הדיבור וההתבטאות ניתנת לכולם אך איני יכול להתייחס לתגובתיך והערותייך ברצינות הראויה משום שמבחינתי אדם שנוהג ברכב כזה אינו יכול להעביר ביקורת, מה גם שהביקורת שלך מהולה בדיוק באותן תופעות הלוואי שהינך מייחס לפותח השרשור.

 

לא ברור לי מה אתה רוצה או איזו הודעה שלי העלת מן האוב, כל שכתבתי פה (למיטב זכרוני) הוא שרכב זה אינו מתאים לשינוע משפחה, בין היתר בשל נוקשות, מס' הדלתול שלו ורעש. במקום אחר כבר אמרתי, יותר מפעם אחת, שגרסת ה- RS היא לדעתי הרכב המושלם לרווק. אבל מאחר שאני לא רווק, לקחתי משהו אחר.

 

מעבר לכך, אני חושב שהאמירה שלך על DSG קצת לא מדוייקת, אבל הבה לא נפתח בנושא ויכוח. מצד שני, האמירה שלך כאילו לקונצרן VAG כולו אין רכבים ספורטיביים או שמי שנוהג (רחמנא ליצלן) ב- GTI DSG לא יכול למתוח ביקורת על רכבים, בגלל ה- DSG, היא קצת גורפת, אבל אני במצב רוח מפוייס (ותודה ל- papa_carlos) אז לא אכתוב לך את דעתי המלאה על דעתך הריקנית.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
חס וחלילה ידידי.. עצם זה שהלכת והשקעת במגאן ספורט כבר הופך אותך למיוחד

הכל בצחוק..

אז אתה נרשם למועדון?

אני מנסה לארגן משהו.

 

!!! COUNT ME IN !!!

נהגים מטומטמים לא מתים, רק מתחלפים...:evil:

"יום רע במסלול עדיף על כל יום טוב במשרד" :twisted:

Megane RS265 Cup, Megane RS250, Mazda3 5D 2L

פורסם
חבר פורום יקר,

 

הרשה לי לומר, שמתוגבתך כנ"ל ניתן להסיק שאתה לא כל כך יודע על מה אתה מדבר...

 

ה-DSG ב-GTI הוא נהדר. יותר מהיר מכל גיר ידני ומכל נהג בהעברות ההילוכים. אין כל קשר בין יכולתיו של הנהג לבין הגיר.

 

תשמור את הדברים שלך לעצמך...

 

That being said,

אחרי שסיימתי לשמש כסנגורו של העו"ד (ולא שהוא צריך כזה...) אציין כי אני אישית מעדיף פי כמה את הגיר הידני:)

 

גיא

 

לרגע לא פיקפקתי ביכולותיו של הdsg.השאלה היא מה אתה מחפש במכונית שלך. שום תיבת הילוכים טובה ככל שתהיה לא תספק את אותה חווית נהיגה ותחושת שליטה וחיבור לכביש כמו תיבה ידנית, אני אישית מאבד את כל חדוות הנהיגה ומרגיש מסורס גם בתיבה פלנטרית וגם בdag. ונסיוני בתיבה הזאת רב, בשלל מנועים וגרסאות גם בdsg6 וגם ב7. זה בהכרח תחושה סובייקטיבית ואני מניח שהרבה חברי פורום יהיו איתי בתחושה זאת.

פורסם

היום חבר טוב קיבל את הדגם המחודש, מבחינת נהיגה זה אותה חוויה של שליטה ותגובה , את תוספת ה15 כס לא יכולתי ממש להרגיש כי האוטו עוד בתול.

מה שכן הפנים של האוטו שודרג מאד עם ריפוד מזמין ואיכותי יותר כולל חגורות בטיחות אדומות ותפירה אדומה להגה ולכסאות,דיפון דמוי קרבון לדלתות וציפוי שחור מבריק לידיות ולקונסלה,גם הסטראו אחר ומשודרג .

מבחוץ מלבד הצבע בגוון לבן פנינה {חדש}הרכב הגיע עם פנסי קסנון ולדים שמוסיפים הרבה יוקרה לפרונט וגאנטים שחורים בעיצוב מרהיב.

 

טוב.....אולי צריך לחשוב על שדרוג בסוף השנה ...:|

פורסם
היום חבר טוב קיבל את הדגם המחודש, מבחינת נהיגה זה אותה חוויה של שליטה ותגובה , את תוספת ה15 כס לא יכולתי ממש להרגיש כי האוטו עוד בתול.

מה שכן הפנים של האוטו שודרג מאד עם ריפוד מזמין ואיכותי יותר כולל חגורות בטיחות אדומות ותפירה אדומה להגה ולכסאות,דיפון דמוי קרבון לדלתות וציפוי שחור מבריק לידיות ולקונסלה,גם הסטראו אחר ומשודרג .

מבחוץ מלבד הצבע בגוון לבן פנינה {חדש}הרכב הגיע עם פנסי קסנון ולדים שמוסיפים הרבה יוקרה לפרונט וגאנטים שחורים בעיצוב מרהיב.

 

טוב.....אולי צריך לחשוב על שדרוג בסוף השנה ...:|

 

15 סוסים נוספים , זה לא משהו שאי אפשר להתגבר עליו עם איזה צ'יפ קטן (אולי בהמשך לאחר שהאחריות תעבור - אם האוטו ישאר אצלי) . אבל כנראה שהאינטריור שודרג ובלשון המעטה לא נדרש יותר מדי מאמץ לעומת מה שיש עכשיו..

 

תצרף אותו למועדון..

אורון - תתפקד..

האם יש עוד משהו?


×
×
  • תוכן חדש...