Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה נסגר עם סלקום?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5199 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היה לי טלפון של העבודה במקום הקודם, שדרכו דיברתי-ולכן חשבון הפלאפון שלי היה מינימלי.

הגעתי למקום החדש ובו אין לי פלאפון מהעבודה, והשיחות התחילו להצטבר.

איפה האבסורד?

רכשתי 100 דק'+100 אסאמאסים ב115 ש"ח. אתמול במקרה אמא שלי ציינה במקרה (כמה שעות אחרי שרכשתי את התוכנית) שהיא קיבלה מסלקום תוכנית של 100 דקות ב45 שקלים.

בשיחה עם שירות הלקוחות (ועם נציגה שלטענתה היא עובדת בשימור) הם ציינו בפניי שהם לא יכולים לתת לי את התוכנית הנ"ל כי "זה משהו שהמחשב נותן ויש תוכניות ומבצעים שצצים כל הזמן" וסירבו לתת לי את התוכנית הזו, למרות שאמא שלי ואני תחת אותה חשבונית.

לקחתי חבילה הכי זולה עם דמי מנוי נמוכים אך מחיר שערורייתי של 55 אג' לדקת שיחה-כי אני אנסה עכשיו לעבוד עם viber+whatsapp רק כדי שלא אשלם להם יותר מדי.

 

סלקום ה(לא) יקרים, נראה לי שאחרי 15 שנה הגיע הזמן להגיד שלום ולא להתראות :evil:

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה מה שמביאים בארץ למי שלקוח ותיק - חשובנית עם תשלום גבוה משל כולם. אין להם בושה, לא בסלקום, לא בהוט לא בבזק ועוד חברות ששכחתי כבר שאנחנו מנויים שלהם מאז שהם רק הקימו את החברות. מנסיון מר.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

סלקום 400:

400 דקות שיחה + 400 הודעות טקסט + גלישה סלולרית לא מוגבלת + מכשיר SGS2

הכל ביחד 145 ש"ח בחודש.

קח בחשבון שאתה צריך להכין הרבה עצבים עד שיאשרו לך את זה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אני גם מכין הרבה עצבים. שימו לב (לגניבה הבאה):

סלקום - 1200 דקות+1200 SMS (מי צריך בכלל) + גלישה ללא הגבלה במהירות הכי גבוהה + SGS2 ב-(תחזיקו חזק) 360 ש"ח כולל מע"מ.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
סלקום 400:

400 דקות שיחה + 400 הודעות טקסט + גלישה סלולרית לא מוגבלת + מכשיר SGS2

הכל ביחד 145 ש"ח בחודש.

קח בחשבון שאתה צריך להכין הרבה עצבים עד שיאשרו לך את זה.

שים לב,שהזיכוים שמביאים אותך למחיר הנל,אתה צריך להגיע לX של שיחות מסוים שהם יכנסו לתוקף,זה מנסיוני המר עם החברוה הזאת.(ושים לב ש"הדיל" לא לתקופה מסוימת ואחרי זה המחיר קופץ)

פורסם
סלקום 400:

400 דקות שיחה + 400 הודעות טקסט + גלישה סלולרית לא מוגבלת + מכשיר SGS2

הכל ביחד 145 ש"ח בחודש.

קח בחשבון שאתה צריך להכין הרבה עצבים עד שיאשרו לך את זה.

 

ואללה? לי הבטיחו את אותו הדיל ב90 שח אחרי זיכוי על סמארטפון שכבר לא בבעלותי אבל מוצמד לקו (galaxy Vibrant).

נראה בחשבונית הבאה אם הם קיימו. אם לא -----> רמי לוי

Kawasaki Versys !!!

פורסם

סלקום- 1200 דקות+ 1200 אסמסים + חבילת גלישה ללא הגבלה + אייפון 4= 209 ש"ח.

עוד קצת ויכוחים וקיבלנו עבור כל קו זיכוי של 30 ש"ח בחודש, שורה תחתונה-179 שקל.

ישמתי את את זה לארבעת הקוים שלנו בחשבונית והוזלתי את החשבון ביותר מחצי.

אנחנו לקוחות של 17 שנים.

והאבסורד שהייתי צריך לשנות את הקוים שלנו מעסקיים לפרטיים כדי לקבל את המחיר הזה, זה מה שהם ביקשו וקיבלו.

אין הנאה גדולה מלקבל פעם בשבועיים שיחת טלפון מפלאפון בטענה שיש להם את האפשרות להוזיל לי את החשבונית ב 40 אחוז, לספר להם על התוכנית שלי, ולשמוע אותם אומרים " וואוו אוקיי, תשאר שם, אנחנו לא יכולים להתחרות בזה".

אני צריך לציין שלא היה קל לקבל את זה, ונלחמתי איתם בעבור זה, כולל כמה נציגים שביקרו אצלי בבית.

פורסם

אני לא מבין משהו, כל החבילות של: X הודעות SMS וX דקות בחודש + סמארטפון כלשהו = תשלום חודשי, זה לא מקנה בעצם בנק של דקות והודעות SMS ולא מחויבים בחשבון בשקל יותר ממה שנקבע שיהיה התשלום החודשי גם אם לא השתמשת בכל הבנק שהוקצה לך?

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

פורסם
אני גם מכין הרבה עצבים. שימו לב (לגניבה הבאה):

סלקום - 1200 דקות+1200 SMS (מי צריך בכלל) + גלישה ללא הגבלה במהירות הכי גבוהה + SGS2 ב-(תחזיקו חזק) 360 ש"ח כולל מע"מ.

 

שרשור שופוני? :p

 

אני משלם על חבילת 500 (250דקות+סמסים) 189ש"ח (משום מה נגמרה ההתחייבות והם העבירו אותי אוטומטית למסלול הזה,ככה כתוב בחשבונית לפחות) + 27ש"ח על מכשיר שלא בשימוש - 235ש"ח (כולל מע"מ) כל חודש לנוכלים.

 

כרגע אני צובר עצבים למרכז שירות כשיזדמן לי ללכת :) (אין סבלנות לנציגים אהבלים בטלפון).

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
סלקום 400:

400 דקות שיחה + 400 הודעות טקסט + גלישה סלולרית לא מוגבלת + מכשיר SGS2

הכל ביחד 145 ש"ח בחודש.

קח בחשבון שאתה צריך להכין הרבה עצבים עד שיאשרו לך את זה.

 

וואו, נשמעת תוכנית ממש ממש טובה!

אצלי זה מסלול חיילים, שעכשיו שאני רואה את החבילה שלך אני מבין שגונבים ממני :|

250 דק' + 450 סמס + אין גלישה + אין מכשיר = 145 ש"ח.

איך השגת את התוכנית? יש אפשרות לקבל אותה גם? אם כן, כבר מחר אני עובר אליה!

פורסם

הם לא ששים להציע את התוכנית הזאת. במקור הייתי אמור לשלם 165 ש"ח, אבל הם ניהלו איתי מו"מ מייאש וכל הזמן נסוגו מדברים שכבר הוסכם עליהם. בסוף אמרתי שאני מסרב לדבר עם עוד נציג שימור לקוחות ושאני דורש לדבר רק עם מנהל.

אותו מנהל ששוחחתי איתו הסכים לתת לי את החבילה הזאת כפיצוי.

זה המחיר הסופי, אין לי מינימום של שיחות שאני חייב לדבר כדי לקבל אותו. אני בכל מקרה משלם את הסכום הזה, בין אם דיברתי ובין אם לאו.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
למה לא רמי לוי?

אני באמת לא מבין מה הבעיה שלכם להצביע ברגליים ולעבור לחברה אחרת/רמי לוי/השטן מהגיהנום, אם לא טוב לכם.

 

ככה הם מבינים, וזאת הדרך לעשות.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

וואלה מסתבר שה"שטן" מביא לי את התנאים הכי טובים ואשכרה גם עומד בהם(כרגע בכול אופן... תמיד עם היד על הדופק).

 

350 דקות + 350 הודעות + גלישה ללא הגבלה , אחרי כול הזיכויים והשטויות - 30 שקל בחודש. רשת פלאפון.

 

לסלקום אני משלם 80 שקל על המכשיר.


×
×
  • תוכן חדש...