Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זה נוסע! VW TYPE4 411LE


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5252 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באוגוסט 2005 רכשתי

פולקסוואגן TYPE4 , 411 LE

שנת 71, מנוע 1679 סמ"ק, בהזרקת דלק. גיר ידני 4 הילוכים, מצבר ממוקם מתחת למושב הנהג וכ"ו...

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=84555&highlight=TYPE4

לאחר מאמצים ועיכובים, נסע היום הרכב לראשונה מאז 1997, מד"ר באג (בני הגדול שאני חייב לו הרבה על הנכונות והסבלנות)

ועד לביתי בלב ת"א

עכשיו צמיגים וטסט

קוסמטיקה - לא בוער בינתיים

חדי העין שבינכן ישימו לב שהרכב התדרדר מעט בשנים הללו

גם נעלמו לי הסמלים מאחור

אבל 411 נוסעת כמו שום דבר אחר

תמונות של הרכב אצל בני, בתחתנת דלק, בת"א ומבפנים, כולל עבדכם הנאמן עם חלקו האחורי של האוטו

 

ותודה לזוגתי שתחייה שעברה על הגעת הרכב היום הביתה בשקט ופירגון למרות הזדעזעותה...

DSC_0161.jpg

DSC_0162.jpg

DSC_0163.jpg

DSC_0165.jpg

DSC_0166.jpg

DSC_0167.jpg

DSC_0168.jpg

DSC_0164.jpg

אצא לי השוקה / להקת "ברוז"

פורסם

אם כך, אז יש תקווה בנוגע ללוטוס :-P.

בהצלחה וסע בדרכים טובות, בכיף

הייתה לך גם 412 כתומה. מה איתה?

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

יובל הנבל.

 

אתה ענק איזה יופי !!! מזל טוב איזה רכב מדהים ומיוחד.

מי שלא נסע ברכב כזה לא יבין בחיים את הנוחות והרכות שיש לרכב הזה.

תתענג!!!

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

איזה כיף! שיהיה המון בהצלחה! :-P

 

 

מזכיר לי כמה אני מתגעגע לברזיליה שלי שתקועה בשיפוץ...

יום אחד גם לי תהיה אוסטין אלגרו 1.3 שנת 78,

עם תא נוסעים אפוף עשן ומאורר שחותך אצבעות... :roflmao:

ורדה הוריאנט *כבר לא* מחכה לחלקים מברזיל... (הגיעו בשלום)

פורסם

תודה לכולם

כרגע הרכב נוסע, זה כבר הישג לא מבוטל:?

עדיין ללא טסט, מטונף מאוד, אין צמיגים

אבל נראה לי שבקרוב נאפשר לו לנסוע על הכבישים קצת

אני

יש לי נטייה לנסוע עם הרכב

לא בהכרח לשפץ אותו

אבל אני מניח ששיפוץ ברמה שיהיה פשוט נעים יותר לנסוע בו הוא יעבור

 

ולגבי ירושלים... אלוהים גדול

 

תמונות נוספות יהיו בשבת

אצא לי השוקה / להקת "ברוז"

פורסם
תודה לכולם

כרגע הרכב נוסע, זה כבר הישג לא מבוטל:?

עדיין ללא טסט, מטונף מאוד, אין צמיגים

אבל נראה לי שבקרוב נאפשר לו לנסוע על הכבישים קצת

אני

יש לי נטייה לנסוע עם הרכב

לא בהכרח לשפץ אותו

אבל אני מניח ששיפוץ ברמה שיהיה פשוט נעים יותר לנסוע בו הוא יעבור

 

ולגבי ירושלים... אלוהים גדול

 

תמונות נוספות יהיו בשבת

 

אז למה אתה כזה רציני בנהיגה?

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

עוד כמה תמונות מהיום

עשיתי עליה סיבוב בשכונה

ישר הערתי את השכנים עם הרעש המטרטר של המנוע והאגזוז בשלבי סיום שלי...

מישהי גם צעקה שאני מזהם את האוויר...

חווית הנהיגה ברכב הזה לא דומה לשום דבר אחר, כבד, נח, הגה רך מאוד (משקל מאחור כזכור לכם)

את המנוע שומעים חזק מאוד בתוך המרכב

 

תמונות - הבן שלי ליד ההגה

תא המטען הקדמי הענק - מסתבר שהגלגל הרזרבי עדיין שם...

החלון עם הקימור המיוחד בזכוכית למעלה

תא המטען האחורי

המנוע כמובטח

לוחית הרכב מהמפעל בגרמניה

אגב, המושבים המקוריים נמצאים מתחת לכיסויים שיש כרגע והם במצב לא רע בכלל

 

הגעתי למסקנה, שגם אם הרכב הזה לא ישמש אותי לעולם לנסיעות ארוכות

וגם אם כל מה שאסע עליו אי פעם יהיה סביב הבלוק שלי

זה פשוט שווה את זה

 

:lol: LONG LIVE THE VW TYPE4 411 LE:lol:

DSC_0174.jpg

DSC_0175.jpg

DSC_0176.jpg

DSC_0177.jpg

DSC_0178.jpg

DSC_0179.jpg

DSC_0180.jpg

DSC_0181.jpg

אצא לי השוקה / להקת "ברוז"

×
×
  • תוכן חדש...