Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כתבתי פקס אפילו למערכת.. מעניין אם תיהיה תגובה :) השארתי טל' שלי לתגובה. נראה מה יגידו.

 

מה רשמת שם?

אתה יכול לרשום לנו פה תקציר מקוצר? :lol:

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

אז נסעת על 141, Respect!

- כמה זמן נסעת על המהירות הזו? מספר שניות/דקות מועטות בלבד - זה לא מספיק למרדף.

- לגבי הנייטרוס - לא ידעתי שיש נייטרוס בארץ, לפחות למדתי משהו חדש :wink: . אך האם הוא נוסה כבר? יש עדים לכך?

- אין שום עוררין על מכוניות שמגיעות ל220, למה לא יותר?

- המרדפים שיש בארץ הם מרדפים לייט - כמה זמן תוכל לברוח מן המשטרה כשיש לך כל 4 מטר צומת. ואם תשים לב - לפעמים כותבים עליהם בעיתון. כי הנהג נעצר בדרך זו או אחרת זמן קצר לאחר תחילת המדרף. או שהשוטרים פשוט הגיבו מאוחר מדי והוא ברח להם מן הידיים עוד לפני שהם התעשתו בכלל.

- לגבי הפשיטה בדרום - אמרתי שאני לא סגור על זה.

הייתה כתבה גדולה על הפשיטה הזו בידיעות אחרונות ואם אני לא טועה זה גם פורסם בחדשות. החרימו כמה אימפרזות. יכול להיות רגבה? (בכל אופן, זה לא היה ראלי). מפגשים זה לא הצד החזק שלי. לפחות עד ש...(אתם יודעים כבר)

 

- בוא נסכים על דבר אחד? הכתבה הזו היא מוגזמת וחסרת כל פרופורציות. סתם עוד כתב שממציא כתבה (וקרו דברים מעולם) על מנת לזכות בחשיפה כלשהי. אני מת לראות אותו מגיע לתוכנית כמו "משעל חם" ומביא הוכחות למה שהוא אמר.

אולי אפשר לבקש ממנו הוכחות לכך, אולי...

 

יום טוב,

עידן.

 

חשבתי להתחיל להתווכח איתך, אבל אז קראתי שאתה עדיין מחכה לרישיון נהיגה.

 

אז אתה מוכן להסביר לי בבקשה, מאיפה לך הידע המופלג על מה ניתן ומה לא ניתן לעשות?

 

מאיפה לך מה מספיק ומה לא מספיק למרדף? באמת חסרות מכוניות חזקות בארץ שיכולות להגיע ל-200 קמ"ש מעמידה בפחות מחצי דקה ולברוח ממכוניות משטרה בקלות?

בנוגע ל-NOS - קיים, נוסה, עובד. מה עוד אתה רוצה?

כל 4 מטר צומת? נו באמת...

 

זה שהכתבה מופרכת ומוגזמת, לא אומר שזה בסדר לקשקש שטויות על דברים שאתה לא מבין.

 

ולצורך העניין (כדי שמזדה626 לא יתעצבן) - מעולם לא ברחתי ממשטרה, אבל אני לא חסר הגיון, אני יודע שדברים כאלו קורים, ונכון - צריך להפסיק אותם.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

"לפעמים מתערבים על כסף,לפעמים סתם על כבוד , לפעמים מתערבים אפילו על הרכב עצמו" :lol:

מישהו ראה קצת יותר מדי פעמים את מהיר ועצבני.

 

פשוט בושה לעיתון גדול כמו מעריב להוציא כתבה כל כך רחוקה מהמציאות , אני לא חושב שהם אפילו בדקו את כל הדברים שניכתבו .

פורסם
"לפעמים מתערבים על כסף,לפעמים סתם על כבוד , לפעמים מתערבים אפילו על הרכב עצמו" :lol:

מישהו ראה קצת יותר מדי פעמים את מהיר ועצבני.

 

פשוט בושה לעיתון גדול כמו מעריב להוציא כתבה כל כך רחוקה מהמציאות , אני לא חושב שהם אפילו בדקו את כל הדברים שניכתבו .

 

ד"א, מחר מבוטל המנוי שלי למעריב, ואם הם יירצו לדעת למה הם גם יקבלו סיבה מצויינת.

 

הם שמים על הקוראים זין? right back at them.

פורסם
מרדף ב220 קמ"ש? איפה הוא חי? בארץ אין אפשרות להגיע ל140 קמ"ש בכלל.

תגיד לי, אתה נוהג בכבישי הארץ בכלל? :shock:

ואז ראיתי את זה:

חשבתי להתחיל להתווכח איתך, אבל אז קראתי שאתה עדיין מחכה לרישיון נהיגה.

:roll:

חבל שכותב הכתבה בחר להתמקד ב"קומץ" הלא-נכון, לצערנו.

MCS 2008

פורסם

:lol:

 

עוד לא קלטתם ????

 

מאיר סוויסה הוא בכלל בדרן !!!!!!

 

היה לו מופע פעם עם אלי יצפאן !!!

 

 

בכל מקרה לילד שהחליט שאי אפשר להגיע מעל 140 קמ"ש ,

 

נכון , אבל רק בהילוך ראשון !

 

בהילוך שלישי דווקא אפשר להגיע ל 155.5 קמ"ש !

 

מעל 200 אפשר להשאר די הרבה זמן ( אבל זה אוכל הרבה דלק ו 99 זה די יקר לצערי... )

 

מרדפים , תתפלא , יש גם יש . ( והיו גם היו ויהיו גם יהיו , פעל , הפעיל , הופעל , בגד כפת בראש מילה )

 

נייטרו יש , קיט יבש אתה יכול להביא ב 4 אלף בשקט... קיט רטוב ב 5.5 בערך .

 

רמזורים כל 4 מ' ?

 

וואלה , בשעה 8 בבוקר יצאתי ממחלף אולגה לכביש החוף ועד לצומת גלילות לא ראיתי שום רמזור... ( או שאני באמת עייף.... )

 

הקיצר , לפי כמות השטויות שרשמת אתה יכול להיות בשקט כתב במעריב :wink:

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
וואלה , בשעה 8 בבוקר יצאתי ממחלף אולגה לכביש החוף ועד לצומת גלילות לא ראיתי שום רמזור... ( או שאני באמת עייף.... )

אזהרה!

כל אור ברקס שדופקת כל יפנומטית בנתיב השמאלי עלול להיראות כרמזור

אדום לכאלו שלא יודעים רשיון מהו.

ראו הוזהרתם. :wink:

MCS 2008

פורסם

הרגתם אותי שניכם :lol::lol:

 

ד"א זה באמת הבדרן אלי סוויסה? :shock: אם כן ממתי הוא בכלל מבין משהו במכוניות?

 

 

אורבן DK, אתה בהחלט צודק, אבל חשוב שתבהיר להם את הסיבה למה אתה מבטל את המנוי, ואל תגיד להם סתם ככה אני מבטל. אני אישית גם כן לא אקנה יותר מעריב (בד"כ מקבלים את זה חינם בסופר, אני אישית יותר לא אקח שום עיתון שלהם).

 

פליקס.

ROOONEEYY

פורסם
אורבן DK, אתה בהחלט צודק, אבל חשוב שתבהיר להם את הסיבה למה אתה מבטל את המנוי, ואל תגיד להם סתם ככה אני מבטל.

 

אל תדאג.

פורסם

טוב, המנוי בוטל.

 

סיבות (כפי שאמרתי לנציג האידיוט שלהם):

 

א. כתבה מגמתית וחד-צדדית.

ב. כתבת "תחקיר" ללא קשר למציאות ועם עובדות שגויות, ללא אימות של שום דבר.

ג. זילזול באינטלגנציה של הקוראים בכלל ושלי בפרט.

ד. אוסף שלם של כתבות מפגרות (כמו שיש בכל עיתון) - שלא שוות את הכסף שלי.

 

תשובות הנציג:

 

א. אתה יכול לכתוב מכתב תגובה ("אני לא הכתב. אתם לא משלמים לי כדי לעשות את העבודה בשבילכם").

ב. לקבל הטבות והנחות - נשים (!) מעריב לנוער (!!) מעריב לילדים (!!!). לא תודה.

 

בסופו של דבר פשוט ניתקתי לו. כשהוא חזר אליי ואמר לי שיש לו אלטרנטיבה בשבילי ("מה, ידיעות?"), כבר נמאס לי ואמרתי לו שאני אחשוב על זה יום יומיים (אבל בינתיים שיבטל).

 

תשובת הנציג: "אבל למה יומיים?!"

אני: "כי אני חושב לאט".

 

זהו, אני איתם גמרתי.

 

רק חבל שזה לקח לי חצי שעה מהחיים.

 

 

נ.ב

אריאל, אם אתה קורא את זה - צור קשר. זה חשוב.

פורסם
טוב, המנוי בוטל.

 

אתה באמת יכול לכתוב מכתב תגובה, זה דבר ראשון. דבר שני - אלטרנטיבה למעריב? בוודאי שלא ידיעות, זה אותו הדבר. שמעת על "הארץ"? (עיתון לאנשים שחושבים את עצמם :wink: )

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...