Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוקוס 2011 או קורולה 2011 עם אפס ק"מ מה כדאי?


יוסי ג
שימו לב! השרשור הזה בן 4461 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

גם בפוקוס, טיפול 15K ו30K היו משמעותית יותר זולים כמו בקורולה, בין 280-450 ש"ח. הפוקוס עברה מאז עוד שני טיפולים שהוחלפו שבאחד הוחלפו רפידות ובשני איזה צינור ומפה ההתייקרות. בקורולה לא ממש מעניין אותי למה התייקר בסופו של דבר רכב חברה שהם ישברו את הראש...:wink:

היום: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ הונדה סיוויק האצ'בק 16'

הקודם: אאוטלנדר פרימיום 20' (ליסינג זמני) / קיה פורטה 15'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפוקוס נחשבת מאוד אמינה.

 

לא יודע לגבי הSUN PLUS אבל בדגם SUN החלונות האחוריים הם ידניים ?!?

 

רק בגלל הזלזול הזה לא הייתי מתקרב עם מקל ארוך, ביחוד שמדובר באופציה היקרה יותר מהשניים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקורולה רכב מצויין. מבין כל רכבי הליסינג לטעמי הוא הכי מהנה לנהיגה ומרגיש הכי איכותי. כשמתיישבים בו, יש תחושה קצת שונה לעומת כל רכב ליסינג אחר.

אבל, וזה אבל גדול מאוד, הוא לא מאובזר כלל. באופן כללי, קורולה זה רכב קצת פחות מאובזר לעומת המתחרים, ובגרסת הליסינג ההבדלים רק גדולים יותר.

הפוקוס רכב חביב, אבזור לא רע, ותחושה סה"כ איכותית. אבל, הרבה פחות מהנה לנהיגה מהטויוטה, ובאופן אישי אני לא סובל את העיצוב של הקונסולה המרכזית שלו.

 

באותו מחיר, או הפרש קטן, הייתי הולך על הקורולה בלי לחשוב הרבה. בהפרשי מחיר כאלו, כנראה שהפוקוס הוא רכישה חכמה יותר.

 

יצא לי בחודשיים האחרונים לנהוג כ-10,000 ק"מ עם פחות או יותר כל רכב ליסינג פופולרי, החל ממאזדה 2 ועד לג'טה. אני יכול לכתוב יופי של סקירת השוואה על כולם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקורולה רכב מצויין. מבין כל רכבי הליסינג לטעמי הוא הכי מהנה לנהיגה ומרגיש הכי איכותי. כשמתיישבים בו, יש תחושה קצת שונה לעומת כל רכב ליסינג אחר.

 

לפעמים נדמה לי שהגעתי מכוכב אחר:)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מצליח להבין מה כל כך מצויין בקורולה, רכב אפור בינוני ועם אבזור דל מאוד.

 

הפוקוס נוחה יותר ושקטה יותר, החיסרון היחיד שיש לפוקוס זהו המנוע היחסית חלש שלה, נהגתי באחת כזאת 3 שנים, תאמין לי שאם אתה מאוד רוצה אתה משאיר אבק לכל מזדה טויוטה למרות שיש להם כח עדיף על הפוקוס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מצליח להבין מה כל כך מצויין בקורולה, רכב אפור בינוני ועם אבזור דל מאוד.

 

הפוקוס נוחה יותר ושקטה יותר, החיסרון היחיד שיש לפוקוס זהו המנוע היחסית חלש שלה, נהגתי באחת כזאת 3 שנים, תאמין לי שאם אתה מאוד רוצה אתה משאיר אבק לכל מזדה טויוטה למרות שיש להם כח עדיף על הפוקוס.

 

מעניין, כמה כ"ס מוסיף כוח הרצון? :wink:

 

בכל אופן, מי שהיה בבעלותו רכב אחד לא ממש יכול להחוות דעת על רכבים אחרים מלבד מה שכתוב על הנייר, ונכון, על הנייר הפוקוס עשויה להראות עדיפה.

היא אכן עדיפה מבחינת אבזור.

לטעמי פחות עדיפה מבחינת נוחות, הנאה מנהיגה ותחושת איכות.

והיא באופן עובדתי פחות חזקה ומהירה מהקורולה, גם כשאתה מאוד מאוד רוצה לנסוע מהר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לי בחודשיים האחרונים לנהוג כ-10,000 ק"מ עם פחות או יותר כל רכב ליסינג פופולרי, החל ממאזדה 2 ועד לג'טה. אני יכול לכתוב יופי של סקירת השוואה על כולם.

 

נשמעת סקירה מעניינת ביותר... למה שלא תכתוב באמת. :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמעת סקירה מעניינת ביותר... למה שלא תכתוב באמת. :-D

 

זמן זה משאב מאוד יקר בימים אלו... עשיתי לעצמי כמה רשימות על כל רכב. אולי מתישהו אכתוב באמת משהו מכל זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי אמר לך שהיה לי אחד כזה, היה בבעלותי גם פוקוס 2 ליטר פרטי, ומספר פוקוסים מליסינג, היום אני עם I30CW ועוד מעט חזרה לפוקוס החדשה (עוד כשבועיים שלושה)

 

אני לא מדבר על כל הרכבים החלופיים שנסעתי עליהם במשך השנים, אין לך מה לזלזל באנשים.

 

קורולה הוא רכב נחמד מינוס, יש טובים ממנו והרבה, ואפילו הפוקוס הזקנה דור 2 עדיפה על הרכב הזה מה לעשות, נתוני הספק זה לא הכל, צריך לדעת לנהוג ולהוציא מהרכב את המקסימום, הפוקוס מעולה בהאצות אם דלק הוא לא שיקול ואתה יכול להשאיר אותה כל הזמן בסל"ד היעיל של המנוע, אמרתי שזה אפשרי אם אתה מאוד רוצה, עכשיו עם כל המצלמות בכל מקום כדאי להירגע לנהוג לאט כי אתה לא יודע מאיפה פתאום תקבל קנס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מצליח להבין מה כל כך מצויין בקורולה, רכב אפור בינוני ועם אבזור דל מאוד.

 

הפוקוס נוחה יותר ושקטה יותר, החיסרון היחיד שיש לפוקוס זהו המנוע היחסית חלש שלה, נהגתי באחת כזאת 3 שנים, תאמין לי שאם אתה מאוד רוצה אתה משאיר אבק לכל מזדה טויוטה למרות שיש להם כח עדיף על הפוקוס.

 

אני ממש לא מסכים איתך. אחרי שנסעתי בשתי הרכבים האלו הקורולה הרגישה לי יותר נוחה והרבה יותר שקטה.

אבל לא ניכנס לויכוח הזה שוב פעם :-P

A3

K04 Inside

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4461 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...