Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתבלט בין I10 לסוזוקי אלטו - שניהן [או שתיהם] 2012


רזיאל חורב
שימו לב! השרשור הזה בן 4535 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כמי שיצא לו לנהוג על האלטו האוטומטית - לא, לא ועוד פעם - לא.

בין הרכבים הכי פחות טובים שנהגתי עליהם.

הרכב ספרטני, זול, מתרסק על בורות ומהמורות, לא נוח, תנוחת ישיבה נוראית, יושבים מאוד נמוך, בקושי סוחב (כדי לקבל ביצועים סבירים צריך להדביק את הדוושה לרצפה, לא מבין מה חסכוני בזה), בקושי אפשר לעשות עקיפות עם הדבר הזה, ב70-80 קמ"ש עם קצת רוח כל האוטו מתנדנד, תא המטען הוא יותר בגודל של תא כפפות, הרכב צפוף מאוד מאחור, אין אבזור כמעט, הבטיחות לא משהו (3/5 כוכבים במבחני הריסוק, לא משהו במונחים של היום), מנוע 3 צילנדרים שמפיק רעש מוזר מאוד בתאוצה (לא מעניין) אבל רועד ברמזורים (מרגיז).

 

מצד שני, יצא לי לנהוג על i10 ידנית ודווקא רוב הדברים שאמרתי הם לטובתה, המנוע אמנם חלש יחסית, אבל סוחב יותר טוב מזה של האלטו, למרות שלא יודע איך היא תתנהג עם גיר אוטומטי, אבל מצד שני נוחות הנסיעה עדיפה בהרבה, תנוחת ישיבה טובה הרבה יותר בשבילי, הרבה יותר מרווחת (אבא שלי ישב מאחור והיה לו די נוח) תא מטען הרבה יותר גדול, לא מתנדנד במהירויות כאלו, הרכב לא רועד ברמזור, יש הרבה יותא אבזור, הבטיחות יותר טובה (4/5 כוכבים במבחני הריסוק).

 

 

ללא ספק אם הייתה לי התלבטות בין המועמדות הנ"ל הייתי בוחר בi10 בלי לחשוב פעמיים.

ובכללי, יכול להיות שהייתי מעדיף לקחת סופר מיני יד שניה בת שנתיים, אפילו יוצאת ליסינג או השכרה, לטובת ביצועים הרבה הרבה יותר טובים, נוחות נסיעה עדיפה, מרחב פנים עדיף, בטיחות עדיפה וכו'.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מסכים עם הכל, ה-I10 היא באמת מכונית עדיפה ברוב התחומים אבל ממש הגזמת עם האלטו.

היא לא כזאת מתרסקת, תא הנוסעים אמנם פשוט אבל לא מרגיש עלוב, הביצועים בתוך העיר בסדר גמור והרעש לא כל כך מפריע, לגבי תא המטען הפצפון והרעידות אני מסכים.

נהגתי באלטו בערך שעה וחצי, מאיזור המרכז לצפון עם 4 נוסעים ומעט מטען. בתוך העיר היא מרגישה טוב, זריזה יחסית ומשתחלת לכל חניה ומקום ברמזורים הצפופים. מחוץ לעיר לא הייתה בעיה גדולה לשמור על קצב התנועה אבל יש לציין שזה היה ביום חמישי בשעות אחר הצהריים העמוסות יחסית כך שלא ממש נתקלתי בכביש פתוח שאפשר עקיפה עם דוושה דבוקה לרצפה, אף אחד מהנוסעים לא התלונן שצפוף לא או לא נוח במיוחד וציפיתי להרבה יותר רעש בכביש המהיר, לא היה נורא בכלל.

יש לציין שנהגתי בדגם האוטומטי ובאמת שהופתעתי, ציפיתי לקבל את כל מה שכתב dorsht בתיאור של האלטו אבל הופתעתי ובגדול עד כדי כך ששקלתי לצרף אחת לחניון המשפחתי, בנתיים זה נדחה עקב שיקולים כלכליים אבל אני חושב שאם מקבלים הצעה טובה על אחת כזאת (והבנתי שמדיניות ההנחות על האלטו מטיבה עם הרוכשים) אז אפשר לשקול אותה במיוחד אחרי ההתייקרות של הפיג'ו 107, המחיר שבו נמכרת הספארק וההמתנה שנדרשת לפיקנטו. למעשה היא וה-I10 נותרות דיי בודדות במערכה של מיני ידנית עד 65 אלף שקלים. לא לקחתי את הפנדה בחשבון כי מי שמתלבט לגביה כדאי שימתין ויראה מה יהיה התמחור של הדגם החדש שלה.

 

שבוע טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע, זה נראה כאילו ניסו לחסוך בכל מקום,

ראבק, מה היה כל כך קשה להתקין עוד כפתור לנהג שישלוט על החלון של הנוסע? מה הרעיון של תא הכפפות המצחיק הזה שבקושי אפשר לדחוף שם משהו? זה לא תא אפילו, זה סתם פתח.

זה מרגיש זול, זה נוסע זול, זה מריח זול...

וההפרש מפיקנטו הוא כולה 2000₪ בידני ו4000₪ באוטומט ואתה מקבל רכב ברמה הרבה יותר גבוהה.

ההפרש בi10 באוטומט לא קיים (אלא אם לוקחים את ה1.25, לא משתלם) עד כמה שזכור לי,

וללא ספק הi10 ראוי להקרא רכב סביר מבחינתי, בעוד האלטו לא ממש...

 

אם אתנסח בעדינות, האלטו היה הרכב הפחות טוב שנהגתי עליו מכל הרכבים שנהגתי עליהם עד היום (ולמרות גילי נהגתי על מספר גדול יחסית של רכבים)

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמי שנהג בפיקנטו באלטו, ב-i10 ובפיאט 500 (למרות שהיא לא רלוונטית לנושא) אני יכול לומר בבירור:

-מבחינת צריכת דלק האלטו היא החסכונית מבין המכוניות. בהפרש גדול, לגבי הפיקנטו, מרכבה סימן 4 צמאה פחות מהרכב הארור הזה, וזה עוד בנהיגה סבירה.

- מבחינת אבזור הסוזוקי מפסידה בפרמטר זה, הפיקנטו ואאל"ט גם ה-i10 מאובזרות בחיבורי USB ו-AUXכסטנדרט, חלונות חשמל ועוד כמה פריטים שוליים כמו תאי אחסון טובים מקדימה וכ'.

- מבחינת איכות ההרכבה - כולן זהות. זולות ועמידות.

- מבחינת המנוע, מנסיעה על הפיקנטו האוטומטית והאלטו האוטומטית לא הרגשתי שינוי גדול, הפיקנטו מרגישה טיפה יותר זריזה, ובמהירויות גבוהות דווקא התרשמתי שהאלטו סובלת פחות מרעשי רוח מעצבנים.

- מבחינת היבואן - מכשירי תנועה היו אדיבים יותר, לדעתי.

הבוז לך.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במבחן צריכת דלק של כל הקטנות, האלטו הוכתרה

כמכונית הכי חסכונית.

 

בטח שהיא הכי חסכונית- אין שום דבר ב-"רכב" ,בערך כמו קטנוע (סליחה מראש לכל בעלי הקטנועים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ברור לי, אך האם אופציה של גיר ידני באה בחשבון?

אם כן לא הייתי חושב הרבה ואולי הולך על הרנו קליאו,

היום עשיתי נסיעת מבחן, זה רכב!

כיסאות נוחים, תנוחת ישיבה מעולה, גיר חלק כמו חמאה, נוחות נסיעה מעולה, טיפולים לא יקרים, התחייבות לטרייד אין ועוד.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמי שיצא לו לנהוג על האלטו האוטומטית - לא, לא ועוד פעם - לא.

בין הרכבים הכי פחות טובים שנהגתי עליהם.

הרכב ספרטני, זול, מתרסק על בורות ומהמורות, לא נוח, תנוחת ישיבה נוראית, יושבים מאוד נמוך, בקושי סוחב (כדי לקבל ביצועים סבירים צריך להדביק את הדוושה לרצפה, לא מבין מה חסכוני בזה), בקושי אפשר לעשות עקיפות עם הדבר הזה, ב70-80 קמ"ש עם קצת רוח כל האוטו מתנדנד, תא המטען הוא יותר בגודל של תא כפפות, הרכב צפוף מאוד מאחור, אין אבזור כמעט, הבטיחות לא משהו (3/5 כוכבים במבחני הריסוק, לא משהו במונחים של היום), מנוע 3 צילנדרים שמפיק רעש מוזר מאוד בתאוצה (לא מעניין) אבל רועד ברמזורים (מרגיז).

 

מצד שני, יצא לי לנהוג על i10 ידנית ודווקא רוב הדברים שאמרתי הם לטובתה, המנוע אמנם חלש יחסית, אבל סוחב יותר טוב מזה של האלטו, למרות שלא יודע איך היא תתנהג עם גיר אוטומטי, אבל מצד שני נוחות הנסיעה עדיפה בהרבה, תנוחת ישיבה טובה הרבה יותר בשבילי, הרבה יותר מרווחת (אבא שלי ישב מאחור והיה לו די נוח) תא מטען הרבה יותר גדול, לא מתנדנד במהירויות כאלו, הרכב לא רועד ברמזור, יש הרבה יותא אבזור, הבטיחות יותר טובה (4/5 כוכבים במבחני הריסוק).

 

 

ללא ספק אם הייתה לי התלבטות בין המועמדות הנ"ל הייתי בוחר בi10 בלי לחשוב פעמיים.

ובכללי, יכול להיות שהייתי מעדיף לקחת סופר מיני יד שניה בת שנתיים, אפילו יוצאת ליסינג או השכרה, לטובת ביצועים הרבה הרבה יותר טובים, נוחות נסיעה עדיפה, מרחב פנים עדיף, בטיחות עדיפה וכו'.

 

לפני פחות משנה עמדנו לפני אותה הסוגיה...I10 או כל השאר שהוזכרו בהודעתך ונוספות לרבות הC1 בזמנו, הספארק וכדומה.

בסוף בחרנו ביונדאי שאכן נראתה יותר "אוטו" מכל השאר ולא השאירה תחושה של נסיעה בקופסת נעלים.

אצלנו יש את ה1100 סמ"ק עם גיר ידני ואמא שלי היא הנהגת העיקרית שלו.

כמה וכמה פעמים יצא לי לנסוע ברכב הזה, גם בעירוני אך בעיקר בבינעירוני....בעיר היא נוחה, קטנה, זריזה מספיק, מזגן טוב מאוד למרות מנוע 1100....תא מטען חביב והאוטו מרגיש איכותי בפנים לעומת המתחרות....הספארק למשל הרגיש כמו פחית מבפנים, הC1 וה107 (אותה הגברת בשינוי אדרת) היא בסה"כ 4 מקומות שזה עניין מגביל.

 

בבינעירוני הI10 תתמודד בגבורה עם 5 מבוגרים, גם בכביש 6 עם מזגן ומהירות של 120-130 קמ"ש ובנוחות.

בעליות היא קצת תתקשה אך תעשה את העבודה.

אצלנו הI10 הייתה המנצחת בזמנו ונשארה כזו.

ממליצים מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

אני בעלים של I10 אוטומטית מנוע 1100.

 

הרכב ברשותי אומנם שבועיים אך אני לא מתחרט שקניתי אותו, מבין המיני היא מרגישה הכי "מכונית" וגם העיצוב שלה הכי יפה בעיני, כמו כן יש לשקול גם את הפיקנטו אומנם לה יש זמן המתנה ארוך..

 

צריכת הדלק לא רעה בכלל (1-14 במשולב לא יודע איך הגעתם ל1-11) וזה גם עם נהיגה לא ממש חסכונית שלי, אולי זה לא נחשב הכי חסכוני אבל לעומת מאזדה ספיריט 3 של אמא שלי שאני נוסע עליה ואוכלת לי 1-8 1-7 זה משנה.

 

בקשר לאיבזור, אתם די מטעים חברים... בדגמים של 2011 ומעלה ירד חלק ניכר מהאבזור בשביל להתחרות במיני האחרות, הרדיו טייפ המובנה ירד, יש 2 חלונות חשמל מקדימה, סה"כ רמת האיבזור כרגע לא ממש גבוהה אך סבירה ומספקת לדעתי.

 

אם הייתי חושב על ידני הייתי פוזל לכיוון המבצעים של האיביזה והפאביה.. בתחום המיני אוטמט הייתי נשאר עם הI10.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4535 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...