Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5008 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אפרופו צילומים, זה אני או שעוד לא ראינו סט של האישה עם האישה השניה, כזכור לי שתיהן ברונטיות. ;-)

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אההה?

 

איך תגיב עכשיו בשירשורים על המכוניות שלי ועל הצילומים של אישתי? :roll:

1. מרגע שהיא נהפכה להיות אישתך היא כבר לא מעניינת אותנו. :roll:

2. אם הבחור ירצה לצפות בצילומים של אישתך אני אמסור לו את הסיסמא לשם המשתמש שלי.

אוקיי :roll:

איזה כייף לי :)

פורסם

אתה סוגר את הבסטה לפני שכאלו שנוסעים במהירות 32 מילים בדקה מספיקים להגיב - וזה לא פייר. זה לא טיעון שיעצבן אותך?

זה שיש לך גינוני כבוד ונימוס שלא תמיד מובנים לישראלי הממוצע - זה מה ששובר אותך? קטן עליך ידידי, ממתי אתה מבין עברית, וכותב יותר יפה מהרבה ישראלים?

המצב פה (בפורום) לפעמים מייאש, מידי פעם מתסכל - בשביל זה יש כתפיים למשוך בהן ומשהו לשים..

 

קח לדרך סיפור על מה שצריך לשים אליו לב:

סטודנטים שנה א’ לרפואה קיבלו את שיעור האנטומיה הראשון שלהם, עם גופה אמיתי של אדם מת.

הסטודנטים התקבצו סביב שולחן הניתוחים, עליו הייתה מונחת הגופה המכוסה בסדין לבן.

המרצה התחיל את השיעור בהצהרה כי “ברפואה, חייב הרופא המטפל להיות בעל שתי תכונות עיקריות. הראשונה - לעולם לא להיגעל משום דבר הקשור לגוף האדם".

כדוגמה, המרצה הסיר את הכיסוי מעל גופת המת, דחף את האצבע שלו לתחת של הגופה והכניסה לפה.

"כעת אתם עשו זאת” פקד עליהם המרצה.

הסטודנטים נבהלו מהרעיון אבל אחרי מספר דקות החלו הסטודנטים עושים זאת אחד אחר השני.

דוחפים את האצבע לתחת של הגופה ואחר-כך לפה שלהם. לאחר שסיימו את התהליך המגעיל,

המשיך המרצה: “התכונה השניה הנדרשת מהרופא המטפל היא יכולת הבחנה. אני דחפתי את האצבע האמצעית שלי

לתחת של הגופה ולפה הכנסתי את האצבע המורה(השניה). מעכשיו תתחילו לשים לב לדברים.....”

 

שתהיה לך הרבה הצלחה ותקפץ לכאן מידי פעם. בקביעות...

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

רוכב בודד

 

יופי של סיפור לפתוח בו את הבוקר.

 

ומוסר ההשכל מאלף ומעלף.

 

וכן מבחינה השפה והכתיב דריש הוא הדוגמה ליוצא מהכלל שלצערינו מעיד על הכלל. ( רבים כאן כותבים בשגיאות כתיב ובעילגות ).

ומוכיח כי התירוץ של עולה חדש אכן תירוץ הוא. ( והתופעה היא לא רק נחלת העולים החדשים אלא גם של אלה שנולדו כאן)

 

תעודת עניות למערכת החינוך ולאי קריאת ספרים בעברית.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

מהיום ננווט בכבישי ספרד וצרפת לבד (בחושך). אין בעיה! נלך לאיבוד, נגיע לקצה היבשת וניפול לים. שיהיה לך על המצפון... :wink:

 

בכל מקרה, על מנת לא לחזור על טעויות אני מציע כבר היום לחוקק חוק פורום - כל מי שפורש חייב לעשות מסיבת שחרור ולהביא בורקס ושתיה לכל החברים. אין מניעה להחיל את זה גם רטרואקטיבית, כמקובל במדינתנו.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

אני יכול להבין ולהזדהות עם הרעיון של "למה אני צריך את החרא הזה?" ולהגיד את מה שיש לך להגיד לפני טריקת הדלת.

מצד שני הנסיון שלי ברשת מלמד שהכרזות כאלה הן בדרך כלל נסיון פטתי למשוך תשומת לב וגם אתה תתביש בזה כעבור זמן מה.

בכל מקרה שיהיה לך בהצלחה

פורסם

דריש,

 

לא קראתי את ההודעה, כי לא עניין אותי, אבל כן רציתי להפרד ממך.

 

אני מקווה שבחיים האמיתים, אתה לא מתנשא על אנשים אחרים ולא קורא לאנשים "אנסים", אם שכחו להגות אות מסויימת וכדומה...

 

אתה לא אדם טיפש, אבל כנראה שאתה עדיין צעיר ולא יודע להרוויח כבוד הדדי, כראוי.

 

אם אתה באמת חכם, כפי שחשבתי לפעמים, אז דע לך שאדיבות היא רק בונוס ו"לרדת לעם" ולא להשתמש במילים "גבוהות", זה לפעמים דבר מושך ולא ההפך.

 

בהצלחה.

פורסם

לא מתאים לי שאתה מתנתק :brickwall: .

 

תזכר בדיון קודם בנושא דומה - ודיונים נוספים .

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=374856&highlight=Derish

 

וראה מה כתבתי -

ואפשר לדעתי לכתוב מידע לא מלא - כי אולי אלו שאלות או דעות שאחרים חושבים , ובדיון אפשר לתת להם כיוון יותר נכון .

אבל לא בדעות מוצקות ובזלזול , לדעת לסייג - או לכתוב לדעתי כמידע חלקי וכו' .

 

אני מאמין שכולם חוטאים מידי פעם בסגנון הודעה אשר לא בדיוק אליה התכוון המשורר , אבל זה חלק מהמשחק , אנו אנושיים .

 

ומשחקי וניתוחי חברה מוכיחים זאת , כי צורת העברת מידע בחברות מסוימות שונה מחברה לחברה .

הן כמדינות והן בחברות גדולות , צבא מוסכים ואפילו במסעדות וכו' , ובמיוחד בין המינים .

 

אז זה קורה , ומקסימום , אפשר לבקש בהודעה חריגה ממנהל - לתקן הודעה , או להוסיף הבהרה .

וכן - יש שם עם מי לדבר , גם כש שמר לא בסביבה .:lol:

 

ו Derish - שוב תודה

 

אייל .

_______________

בכל מצב בהצלחה בחיים , ובכל החלטה שתקבל ,, ( רק איך נדע מה עובר עלייך :lol:)

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

  • 9 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

תחנת דריש מחדשת את שידוריה!

 

 

 

 

11949849161257289955rad.png

 

דריש, האיש והאגדה, נספחינו לענייני עולם, חידש פעילותו בפורום.

 

 

ברוכים השבים בצל קורתינו. :beerchug::mm_yeah:

 

 

לרגל שובך המשמח, אקדיש לך את "שיר התחנה המשדרת", תחנת החופש:

 

http://www.youtube.com/watch?v=LXEOESuiYcA דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

 

הקאמבק הבא - שמר. :lol:

אתה מחזיק עדיין ברכב עם מנוע TSI שנגמר לו האחריות? שמע, ביצים של שור.

תברח מהבית, תפיל הכל על אישתך.
פורסם
מה שכן, חזרתי לארץ לפני כחודש. הצעות עבודה תתקבלנה בברכה.

 

חג שמח. :mm_yeah:

 

באיזה תחום ומה ציפיות השכר?

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
תודה על תשומת הלב, אבל חוששני שלקחת את זה קצת רחוק מדי.

לא קאמבק ולא בטיח. סה"כ מיקרוגל למסירה וכמה חלקים של גולף.

 

מה שכן, חזרתי לארץ לפני כחודש. הצעות עבודה תתקבלנה בברכה.

 

חג שמח. :mm_yeah:

 

יאאלה , take it easy

כולנו אוהבים אותך :wink:


×
×
  • תוכן חדש...