Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5007 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום
פורסם

חבל, נתת פה קונטרה מעניינת.

תישאר זמין במייל.

 

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

דריש ידידי,

אפתח ואומר, שאני לא נוהג לקרוא לאדם בשמו כל עוד הכינוי שלו הוא שונה. הפעם אחרוג מכך, ואדים.

אתה תחסר לי.

היו גם לי הרבה התנצחויות עם מנהלים לאורך 6 השנים שאני פה. חלקם מוצדקות, חלקם אידיוטיות לחלוטין. הייתה תקופה שמיעטתי להיכנס לפורום בגלל זה. עד שהבנתי, "אז Fאקינג מה?!".

 

קשה לי לראות אותך עוזב. סגנון הכתיבה שלך הוא ישיר, לעניין, אמיתי. אין הרבה אנשים כאלה, לא רק פה, אלא באופן כללי. מי שנפגע מכך (וגם אני הרמתי גבה או שניים בהתחלה, כשקראתי את ההודעות הראשונות שלך :wink: ), לא בוגר מספיק כפי הנראה... ואני כבר לא מדבר על אדם שיודע מספר שפות וכותב ללא שגיאות כתיב, שזה גם דבר הראוי להערכה בפני עצמו, ומעיד על משהו באישיות.

 

אדם חכם אמר לי פעם פה בפורום, " כשאתה במצב מצוקה, כל החברים האמיתיים שלך קופצים מכל החורים ובאים לעזור, בלי לצפות לתמורה, רק כי הם יכולים" (או משהו בסגנון).

אני לא הולך לבקש ממך לא לעזוב, רצונו של אדם כבודו. אני כן הולך לבקש ממך לשקול, האם כל החברים שרכשת והידע שקיבלת ואתה יכול לתת, שווים לך ניתוק מהפורום בגלל זוטות.

 

בהצלחה בכל מקרה! תחסר לי.:arrow:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אני אכתוב לך פה את מה שכתבתי לך כבר לפני כמה שבועות בהודעה פרטית כשהרהרת בעזיבת הפורום בעקבות אותו דיון סוער על עזיבת הארץ, אני חושב שאתה לא צריך לקחת את הדברים קשה מדי, בו זמנית אתה צריך לדעת שלפעמים יש דברים שתכתוב ובאופן טבעי יתפרשו כמו ״הרמה להנחתה״ (למשל זה שכתבת אז שהישראלים בארץ צריכים להודות לישראלים בחו״ל או השרשור האחרון שפתחת על הוזלת המחירים בכבישי אגרה בספרד).

 

לטעמי זה לא משהו שנובע מצורך לצנזר אלא יותר מבחינת טאקט, בדיוק כמו שאם אבוא ואכתוב פה ״השואה היהודית היא המצאה״ אצפה לכך שיקטלו אותי וזה אפילו יהיה די לגיטימי (וכדי למנוע ספקות, כמובן שהיתה שואה ואני נכד לניצולי שואה).

 

באותה מידה אתה עלול לכתוב ״פאביה זה חרא אוטו לא אמין״ והעונש על כך יהיה סקילה באבנים בפורום הכללי...:wink:

 

אני באמת לא חושב שאתה צריך לעזוב את הפורום כי בסה״כ רוב האנשים כן נהנים לקרוא את הזווית שלך לנושאים שונים ואני בטוח שאתה נהנית לקרוא את דיעותיהם של אחרים כך שכולם מפסידים מכך.

 

אני שוב אגיד לך שבמקום לעזוב פשוט תבין שיש כאן המון משתתפים בדיונים, לכל אחד דעה מנוגדת לאחר, לאחד פתיל ארוך ולשני קצר במיוחד, אחד כותב מנסיון והשני מהתאוריה, השילוב של כל זה מוביל לעיתים לחיכוכים אז צריך לדעת מתי לעשות קאט ולחתוך.

 

אם בכל זאת החלטת שמיצית אתה יותר ממוזמן להיות בקשר, אני שמח על מה שיכולתי לעזור ולסייע ויותר מאשמח לעשות את זה שוב.

הפיסבוק שלי idan sheynhaft

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

ואדים,

 

למרות שלא תמיד הסכמנו ולמרות שלפעמים גם התוכחנו תמיד שמחתי לקרוא אותך כי כתבת את מה שחשבת ולא את מה שחשבת שנכון לכתוב. אתה היית בעמדת האנדרדוג ועמדה כזו מושכת גם אש.

 

מאחל לך הצלחה ואושר ותזכור שהדרך חזרה תמיד פתוחה בלי שאף אחד ישפוט אותך על זה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

קשה לי לראות אותך עוזב. סגנון הכתיבה שלך הוא ישיר, לעניין, אמיתי. אין הרבה אנשים כאלה, לא רק פה, אלא באופן כללי.

 

נכון מאד. הפורום יהיה קצת פחות מעניין בלעדיך.

 

חבל.

 

דני

פורסם

דריש,

אחד הדברים הטובים בפורומים הוא שאף אחד לא שופט אותך, לא מדובר במערכת יחסים אישית עם האשה או חבר קרוב.

רוצה ללכת? לך.

תרצה לחזור, תמיד מוזמן.

תרצה כל פעם להודיע שאתה עוזב הפעם באופן סופי בהחלט ואח"כ תחזור בפעם החמישית? שוב אהלן וסהלן. היו לנו כבר לא מעט ארועים שכאלה.

לא תחזור לעולם? נאחל לך אושר ועושר בכל אשר תלך

 

 

 

ואסיים בשירו הידוע של יענקלה רוטבליט:

 

הוא עוד ישוב, הוא עוד ישוב

זה ג'וק קטן וזה עובר ולא חשוב

הוא עוד ישוב, הוא עוד ישוב

זה ג'וק קטן וזה עובר ולא חשוב

הוא, הוא עוד ישוב.

 

:roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בדיוק כשעמדתי לפרסם את התזה שלי שדריש הוא למעשה בוט מרוקאי בשם דרעיש... damn

 

ואדים, אנחנו לא מכירים הרבה זמן או לעומק, אבל תמיד כשראיתי שכתבת פוסט חדש נכנסתי לקרוא, וזה אומר הרבה מבחינתי.

 

אני חושב שחשוב מאד שפורום ישראלי יהנה מנקודת המבט של אלה שבחרו לעזור לארצות אחרות. הגירה מישראל תמיד תזכה להרבה תגובות מזלזלות (מסיבות שרוב המזלזלים לא מודעים אליהם, בעיקר אינדוקטרינציה).

 

רצונו של אדם כבודו כבר נאמר, ואוסיף גם שלא חוסמים שור בדישו. קח לעצמך חופש ככל שתבחר,אבל אני חושב שאתה לוקח אישית מדי את תגובות הקהל וחלק מההנהלה; אגב, מעולם לא נתקלתי בפוסט שלך ששוה התראה.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

תודה למגיבים, מסע ההלוויה יצא בשעה שתיים מבית המנוח. :-)

בינתיים כנראה שיש צורך בעוד הערת עורך ע"מ שדבריי יובנו כפי שהתכוונתי.

 

בעיניי הקארזפורום הוא לא סתם פורום, אלא ה-פורום, כאן הייתי פעיל יותר מבכל מקום אחר.

בחיים ובעסקים, אני עובד מול אנשים ולא מול כתובות אימייל או יוזרים וירטואליים, לכן היחס בהתאם.

יש הבדל בין לקחת דברים באופן אישי לבין לגלות איכפתיות כלפי מה שאתה עושה, אני שייך לסוג השני.

 

מחשבות על עזיבה (או הפסקה או whatever) היו לא פעם, אבל עד לאחרונה הצלחתי למצוא את הפשרה.

אינני נעלב ממשתמשים ולא מתרגש מהם. עם זאת, האיתותים האחרונים שהגיעו מכיוון ההנהלה הרגישו

כמו צנזורה ולא כמו נסיון להחזיר את הטאקט לדיון. זה בסדר, זאת זכותם, ובמצב שבו צריך למצוא נקודת

עבודה בין מאות אנשים שונים - אני יכול להבין את זה. אני לא יכול להבין מדוע לא ניתן לעשות זאת בצורה

קצת יותר מנומסת, אבל גם זה נתון לפרשנות.

 

יכול להיות שנשוב להתכתב בעוד כמה חודשים או שנים, אלה החיים. כרגע, במצב שבו אני נמצא,עם הכיוון

שאליו הפורום הזה הולך, ועם הדרך שההנהלה הנוכחית מתווה - אין לי מה לחפש פה.

 

פתחתי את השרשור משום שאני מאמין שסתם להכריז "ברוגז" וללכת בלי להגיד כלום זה ילדותי לא מנומס.

יש פה אנשים שמגיעה להם תודה פומבית, ואנשים אחרים שמגיע להם הסבר. כאמור, אני עובד מול אנשים,

לא מול יוזרים וטוקבקיסטים, וזה מה שהפך בעיניי את CF לאיכותי יותר - האנשים שמאחורי ה"משתמשים".

 

אתם מוזמנים לשמור על קשר באמצעים המפורטים בחתימה. תודה על תשומת הלב, ואולי נתראה בעתיד...

 

8)

פורסם

זו לא עזיבה, זו שנת שבתון :)

 

קח את הדברים בקלות , גם אותי "מנהל המערכת" צלב וחסם ומחק וערך לא פעם ולא פעמיים .

 

אני מניח שהרקע היה השרשור בו אתה מעודד ירידה מהארץ, אתה פשוט לא יכול לצפות מישראלים לתמוך ביריקה לבאר הלאומית הלא היא מדינת ישראל.

אני עזבתי את השרשור ההוא בשלב מסויים כי זה כבר נהיה מתיש.

 

כל טוב ובהצלחה, אתה עוד תחזור. זה יותר חזק ממך וממני.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

בתור "רוכב מקלדת" ותיק פה, מה שנשאר לי לאחל לך זה בהצלחה בניכר.

 

asta la vista baby.

 

מנהלים,

 

נא לתייק בתיקו האישי של החייל איום בעריקות.

מה שכן, כ"כ התעצבנתי עליו שהוא לא עונה אז שאלתי אותו אם הוא רוצה למצו# לי אז הוא ענה שהוא נעלב והוא לא מדבר איתי יותר, הזכיר לי את אישתי :lol:
פורסם

חבל, רוסי נתניתי אחד פחות.

מבין את הראש אך חולק על הדרך והגישה.

 

בהצלחה ונשתמע.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

עם כל הכבוד שיש לי אליך ואדים, יצאת יותר מטומטם מגיא- stio

אם העולם הוירטואלי משפיע על חייך האישיים, יתכן וזה מצריך איזה טיפול או הבנה כלשהי.

 

בהצלחה בכל אשר תפנה.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

מצטרף...

לא מבין את "הודעות הפרישה מהפורום" המטומטמות, במחילה מכבודכם.

תקפיד לכתוב הודעות רק באוף טופיק, סגרת את המונה על 1600 יפה ועגול (ודי אירוני- 1.6 GLX משפחתומטית :-D). חבל להרוס.

בעניין התראות המערכת, לפעמים אתה בהחלט מוציא את החשק לקרוא הודעות שלך או להגיב לאחת מהן.

רק בריאות ואושר, ושאלה יהיו צרותינו ב2012

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב


×
×
  • תוכן חדש...