Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5008 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך מכל לימון ניתן להוציא לימונדה.

 

ברוך שובך לארץ , תרצה לחזור גם להתכתש כאן אתה יותר ממוזמן.

 

וסתם עיצה כוון גבוה בכל הקשור לעבודה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ברוך השב גם לארץ וגם לפורום.

 

עם הידע הטכני שצברת והניסיון שלך מול לקוחות שווה לך לשקול משרה של איש מכירות/שיווק בתחום הטכני (לא מוצרי צריכה אלא מוצרים טכניים למערכות בקרה/אוטומציה/מכשור/ציוד תעשייתי וכו').

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

בדיחה על הפנים, היהודים בספרד לא דיברו יידיש ומוישה זה שם של אשכנזים, לספרדי יותר ראוי מוריס או מואיז, ובאותה תקופה אפילו מוסא :/

 

עדיין צחקתי :)

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
בדיחה על הפנים, היהודים בספרד לא דיברו יידיש ומוישה זה שם של אשכנזים, לספרדי יותר ראוי מוריס או מואיז, ובאותה תקופה אפילו מוסא :/

 

עדיין צחקתי :)

 

אם אתה כבר מקנטר,

מוריס ומואיז קראו להם רק אחרי שעברו לדרום דרום צרפת.

אתה מחזיק עדיין ברכב עם מנוע TSI שנגמר לו האחריות? שמע, ביצים של שור.

תברח מהבית, תפיל הכל על אישתך.
פורסם

מוריס ומואיז מאוד נפוצים אצל יהודי אירופה הספרדים.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
מוריס ומואיז מאוד נפוצים אצל יהודי אירופה הספרדים.

כן, אצל אלו שגורשו מספרד, התערו במדינות אליהן גורשו ושבו לספרד עם תרבות (ושמות) צפון אפריקאים.

ליהודי ספרד "המקוריים" (ז"א, אשכרה ספרדים, לא צפון אפריקאים), טרום הגרוש, לא היו שמות מצפון אפריקה.

 

וברוח פותח השרשור, ניתן להגיד כי גם ודים הוא שם של יהודי ספרדי (או לפחות יהודי קטלוני). :lol:

אתה מחזיק עדיין ברכב עם מנוע TSI שנגמר לו האחריות? שמע, ביצים של שור.

תברח מהבית, תפיל הכל על אישתך.
פורסם

אני וסימון ומואיז הקטן

יוסי בנאי

 

ולפעמים כשאני כך לבדי

אני חוזר לסמטאות ילדותי

אל נעורי שנעלמו עם השנים

לחברים שלי ההם הישנים

אני חוזר אל הצבעים והקולות

אל העיניים התמימות והגדולות

אני חוזר אל השכונה אל עץ התות

אל עפיפון אדום אדום קשור לחוט

היינו ילדים וזה היה מזמן

אני וסימון ומואיז הקטן

 

אני זוכר קולנוע רקס ביומיות

ומרחוק פעמונים של כנסיות

ואיך רדפנו על גגות אחרי יונים

לעוף איתן רצינו עד לעננים

ובגן השעשועים על נדנדות

נשבענו אמונים לכל הילדות

שיחקנו סמל וסוס ארוך וראשיות

המלחמות היו אז לא אמיתיות

היינו ילדים וזה היה מזמן

אני וסימון ומואיז הקטן

 

בנעלי שבת עם כובע של בארט

ובעברית יפה עם עין ועם חית

דהרנו על ענן עשוי מכריות

ובאקדח פקקים הטבענו אוניות

הייתי טרזן , וסימון ארול פלין

ומואיז הקטן קפץ כמו גונגה דין

ובלילות החורף הקרים מאוד

היינו מתכסים בכל החלומות

היינו ילדים וזה היה מזמן

אני וסימון ומואיז הקטן

 

עברו שנים מאז עכשיו העיר גדולה

מסימון לא שומעים אפילו לא מילה

ומואיז הקטן לאן הוא נעלם

וגם קולנוע רקס כבר לא קיים

אבל אני כשאני כך לבדי

אני חוזר לסמטאות ילדותי

אל נעורי שנעלמו עם השנים

לחברים שלי ההם הישנים

היינו ילדים וזה היה מזמן

אני וסימון ומואיז הקטן.

פורסם

בשהייתי ילד/נער אהבתי את השיר הזה.

 

אך עכשיו כשאני שומע את השיר הזה ונזכר בקולנוע ????? שנסגר (בתי קולנוע שהיו בעירי ונסגרו).

ואכן העיר גדלה לבלי היכר, היכן הם מגרשי החול העצומים שההינו משחקים בהם ועושים קומזיצים.

והיכן החברים שלא שומעים מהם ועזבו ופרחו מהעיר.

ולאן נעלמו נעורי ומשחקי הילדות והחופש.

 

ואני אוהב את השיר פחות ופחות.

פורסם
בשהייתי ילד/נער אהבתי את השיר הזה.

אך עכשיו כשאני שומע את השיר הזה ונזכר בקולנוע ????? שנסגר (בתי קולנוע שהיו בעירי ונסגרו).

ואכן העיר גדלה לבלי היכר, היכן הם מגרשי החול העצומים שההינו משחקים בהם ועושים קומזיצים.

והיכן החברים שלא שומעים מהם ועזבו ופרחו מהעיר.

ולאן נעלמו נעורי ומשחקי הילדות והחופש.

ואני אוהב את השיר פחות ופחות.

 

מדכא.

לא אתה דריש :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
בדיחה על הפנים, היהודים בספרד לא דיברו יידיש ומוישה זה שם של אשכנזים, לספרדי יותר ראוי מוריס או מואיז, ובאותה תקופה אפילו מוסא :/

 

עדיין צחקתי :)

 

מוריס ומואיז מאוד נפוצים אצל יהודי אירופה הספרדים.

 

ליהודי ספרד של טרם הגירוש היו שמות יהודיים מן המקרא - אברהם, אליהו, משה וכדומה, וכמעט לא היו שמות זרים. אכן ההגיה בע"פ הייתה לפעמים בהתאם לניב המקומי.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
בשהייתי ילד/נער אהבתי את השיר הזה.

 

אך עכשיו כשאני שומע את השיר הזה ונזכר בקולנוע ????? שנסגר (בתי קולנוע שהיו בעירי ונסגרו).

ואכן העיר גדלה לבלי היכר, היכן הם מגרשי החול העצומים שההינו משחקים בהם ועושים קומזיצים.

והיכן החברים שלא שומעים מהם ועזבו ופרחו מהעיר.

ולאן נעלמו נעורי ומשחקי הילדות והחופש.

 

ואני אוהב את השיר פחות ופחות.

 

dep_6655624-Hand-writing-you-are-awesome.jpg

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?


×
×
  • תוכן חדש...