Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הורדת הרכב מהמכס - מספר שאלות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4010 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום. אבא שלי מעוניין למכור את הרכב שלו, ברישיון של הרכב רשום שיש צורך להוריד את הרכב מהמכס בשביל העברת הבעלות.

כיצד עושים את זה? והיכן?

 

תודה, JEP.

פורסם

במכס.

 

האם עברה תקופת ההגבלה?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

שולחים פקס עם בקשה לשחרור למכס בראשל"צ.

לאחר מכן מקבלים טלפון שהרכב שוחרר והולכים למשרד הרישוי להוציא רשיון בלי הגבלות

כעיקרון לא צריך, אבל אנשים נרתעים לקנות רכב שיש לו הגבלות ברשיון, לכן עדיף להוציא כפל.

פורסם

אפשר לקבל יותר פרטים לאן לשלוח ומה לכתוב בדיוק במכתב?

יש אפשרות לעשות את התהליך יותר (כמו להגיע למשרד רישוי או משהו בסגנון?).

 

מה היא תקופת ההגבלה?

 

JEP.

פורסם

הפניה היא למשרד האיזורי של המכס תלוי במקום המגורים של בעל הרכב.

 

תלוי על מה נרשמה ההגבלה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הרכב נרכש בעבר עם הנחת עולה חדש, נרכש לפני כעשר שנים.

ממה שאני מבין, אני צריך לנסוע למכס ופשוט לבקש שיורידו את הרכב מהמכס? אם כך, אוכל לעשות זאת עם יפוי כוח?

 

JEP.

פורסם

רק בכתב ורק בפקס. אין קבלת קהל פרונטלית.

רק מכס מרכזי שהיה פעם ביפת 42 ביפו וכיום עבר לרשל"צ מטפלים בזה.

שולחים פקס עם בקשה, צילום רשיון רכב ומספר טלפון והם חוזרים אליך אחרי שזה הוזרם למחשב.

עשיתי את זה כמה פעמים. לא מסובך. פעם לא רצו לשחרר כי רכב היה רשום על שם מישהו שלא גר בפועל בארץ.

בן אדם נתקע עם סופר לנסר 96 שקנה בקומבינה.

הם אשכרא בודקים את זה, כך שזה לא חותמת גומי.

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם

סליחה על ההקפצה, אבל אני גם באותו מצב

ההורים שלי קנו רכב בהנחה של עולה חדש, והיום הם רוצים להעביר בעלות(לבן שלהם לצורך העניין-לי)

חיפשתי באינטרנט וכמה מקומות אומרים שצריך לשלוח פקס(רק לא אומרים לאן ומה בדיוק) וחלק אומרים שצריך להגיע לבית המכס(לא רשום שעות וכלום..)

אפשר בבקשה הסבר מפורט או מקור למי ניתן להתקשר לבירורים מקיפים בעניין?

פורסם (נערך)

בית המכס ברחוב ישראל גלילי 3/א בראשון לציון.

קומת כניסה, דלת משמאל שכתוב עליה 'רכב'.

אם ריק בחוץ ואין אנשים שלפניך, צלצל מיד בפעמון.

שעות קבלת קהל: 08:00-14:00

יש קבלת קהל פרונטלית, הייתי שם בעצמי.

 

15 ש"ח עלות החניון לשעה החל מהדקה הראשונה.

החברה שם מאוד נחמדים.

 

03-9421656

עריכה אחרונה על ידי israelwww
×
×
  • תוכן חדש...