Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8024 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חיכיתי לאפטר פארטי אבל לא הגיע.

בכל מקרה, לאחרונה זה הפך להיות דבר רגיל, כל כמה חודשים רעידה..אני זוכר שפעם כל רעידת אדמה הייתה חתיכת אירוע..

זוכרים את הרעידה לפני 8 שנים? אצלנו התרסק ארון (קומה 7). מה היו הנזקים אצלכם (שקלתי סקר)?

פורסם

וואלה אני הייתי בשירותים בדיוק סיימתי להשתין, זה חס ממני לנער.

 

 

תודה לבורא עולם :lol:

 

 

אלי :wink:

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם
בסך הכל 3 שניות... ממה אתה כל כך מבוהל?

אני מאוד מבוהל.

כל החדר שלי רעד... המחשב, הדיסקים, הארון.

בחיים שלי לא הייתי ככה בלחץ.

פליקס.

פאק, באיזו קומה אתה גר?

 

כנראה המערכת האידראולית שלו הייתה למעלה :lol:

פורסם

עכשיו התעוררתי ודבר ראשון אני נכנס לפורום וקורא שהיתה רעידת אדמה !

 

אז אני לא הרגשתי כלום ! אחרי יומיים של לימודים בלי שינה ומבחן מזויין ... הלכתי לישון , לא הרגשתי ולא הייתי מרגיש אפילו אם היו מפלילים פצצת אטום ליד המיטה :wink:

 

פאדי

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

לא משהו. רעדה קצת הספה שישבתי עליה ואחד ממתקני הדיסקים התנדנד.

חלש. חלש. הרבה יותר כיף לשבת על מכונת הכביסה בסחיטה.

פורסם
לא משהו. רעדה קצת הספה שישבתי עליה ואחד ממתקני הדיסקים התנדנד.

חלש. חלש. הרבה יותר כיף לשבת על מכונת הכביסה בסחיטה.

 

 

ועוד יותר כיף לעשות את זה אם אתה בחורה :mm_tongu:

פורסם
לא משהו. רעדה קצת הספה שישבתי עליה ואחד ממתקני הדיסקים התנדנד.

חלש. חלש. הרבה יותר כיף לשבת על מכונת הכביסה בסחיטה.

 

 

ועוד יותר כיף לעשות את זה אם אתה בחורה :mm_tongu:

 

הכי כיף זה עם בחורה :idea::roll:

פורסם

ברעידת האדמה הגדולה, בתחילת ה-90', הייתי באילת שזה היה המוקד בעצם, בקומה שביעית במלון.

 

בבוקר פתאום ההורים שלי קמים די מוקדם ומתחילים להתרוצץ בחדר כמו משוגעים, מעירים אותי ואת אחי (אני בן 9 אחי בן 7) וירדנו את כל הקומות ברגל (!), יצאנו מחוץ למבנה וראינו איך איזה 7-8 קוביות קטנות התפוררו מהמלון ובזה זה נגמר למזלי.

 

סופשבוע רגוע 8)

פורסם
תפסיקו לדאוג ,לכם אין בבית אק' במשקל כמעט טון בעל פוטנציאל התפרקות והצפת כל הבית... :?

 

יותר מדאיג הדגים המסכנים לא? או שתעשה ערב דגים (אני יביא יין לבן :twisted: )

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E

×
×
  • תוכן חדש...