Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8024 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלוהים ישמור, אני כולי בלחץ, כל הבית שלי התחיל לזוז, אני כולי בעצמי רועד.

 

רק זה חסר לנו עכשיו, שנמות מרעידת אדמה.

 

פליקס.

ROOONEEYY

פורסם
בסך הכל 3 שניות... ממה אתה כל כך מבוהל?

 

אני מאוד מבוהל.

 

כל החדר שלי רעד... המחשב, הדיסקים, הארון.

 

בחיים שלי לא הייתי ככה בלחץ.

 

 

פליקס.

ROOONEEYY

פורסם

קצת אקשן לא הזיק לאף אחד.

:lol: או עד שיידווחו על נפגעים.

הרעידה הייתה 5.1 בסולם ריכטר. הרעידה הייתה ממש לשתי שניות וניפסקה.

עכשיו אני עדיין מחכה לאפטר שוק. :twisted:

פורסם

גם אני הרגשתי, אבל זה היה ממש קצר...

 

סיפור טוב לעיתונות לנפח... זה יהיה לפחות על 2 עמודים מחר...

הראל.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם

פה נמשך לאורך זמן יחסית, לעומת הפעם שעברה למשל זה היה כמו נצח... הכל רעד, ישבתי עדיין, ממשיך לרעוד, קמתי, רועד עוד יותר חזק וממשיך.. עוד טיפה.. זהו.לא כמו סתם רעידה ונגמר... לא נבהלתי או משהו כרגיל, כבר הייתי ברעידות אדמה חזקות יותר אבל לא היה נעים בכלל במיוחד בגלל שמסך המחשב איים לקפוץ מהשולחן ורק הרבה...

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם

אזורי הדרום המערבי וחלקים נרחבים מאיזור הערבה כמעט ולא מרגישים את רעידות האדמה.

(לא תקף שרעידות האדמה באות מסיני)

 

לא פחדתי מרעידת האדמה, אלא מהמחשבה שדבר כזה בסוף יקרה (בעוצמה חזקה יותר) ויזרע הרס כמו שראינו בתורכיה ואיראן, ולא נדע מה לעשות...

אפילו בעניין של חיים יש בירוקרטיה ו"סחבת" מצד הממשלה :(

 

בפעם הבאה נא להקבר בשקט מתחת להריסות ולהגיד "לא ידענו". תודה.

פורסם
אזורי הדרום המערבי וחלקים נרחבים מאיזור הערבה כמעט ולא מרגישים את רעידות האדמה.

(לא תקף שרעידות האדמה באות מסיני)

 

לא פחדתי מרעידת האדמה, אלא מהמחשבה שדבר כזה בסוף יקרה (בעוצמה חזקה יותר) ויזרע הרס כמו שראינו בתורכיה ואיראן, ולא נדע מה לעשות...

אפילו בעניין של חיים יש בירוקרטיה ו"סחבת" מצד הממשלה :(

 

בפעם הבאה נא להקבר בשקט מתחת להריסות ולהגיד "לא ידענו". תודה.

 

אם כל הכבוד למדינות הנ"ל (טוב אין לאיראן)

אנחנו קצת יותר קרובים למדינה מפותחת (יש כאלו שיגידו שכן...אבל לא)

לכן הבניה כאן יותר איכותית(בהשוואה כמובן) ושירותי החירום טובים יותר.

 

ועכשיו סיפור אמיתי:

מה מורה לגיאוגרפיה אומר כשיש רעידת אדמה? "שקט!!! אני רוצה לשמוע!"

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E

פורסם
בסך הכל 3 שניות... ממה אתה כל כך מבוהל?

אני מאוד מבוהל.

כל החדר שלי רעד... המחשב, הדיסקים, הארון.

בחיים שלי לא הייתי ככה בלחץ.

פליקס.

פאק, באיזו קומה אתה גר?

MCS 2008

פורסם
בסך הכל 3 שניות... ממה אתה כל כך מבוהל?

אני מאוד מבוהל.

כל החדר שלי רעד... המחשב, הדיסקים, הארון.

בחיים שלי לא הייתי ככה בלחץ.

פליקס.

פאק, באיזו קומה אתה גר?

בטח בקומת קרקע :wink:

או שיש לו בעיה עם החיישן אוויר, שמעתי שזה יכול לגרום לרעידות...

אני ממליץ גם לבדוק את התושבת גיר. :wink::shock::lol:

:-)

פורסם

אריאל הרגת אותי :lol::lol::lol:

 

אני גר סה"כ בקומה 4, אבל משום מה הרגשתי טוב מאוד ובצורה חזקה מאוד את הרעידה הזאת.

 

נ.ב פורסמו ציוני הבגרות, קיבלתי:

 

מתמטיקה: 3 יח"ל- 97

2 יח"ל- 78 :\ הולך למועד ב'

 

אנגלית:

מודולה E: 100

מודולה F: 97 הולך למועד ב':\

מודולה G: 88 הולך למועד ב' :\

 

פליקס.

ROOONEEYY

×
×
  • תוכן חדש...