Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום החלפתי מגבר בלם, הבעיה במגבר בלם הקודם שלי הייתה שהוא לא היה שומר את הוואקום וכתוצאה מזה המנוע היה יונק משם אוויר.

 

מה שגם גרם לכך שאין לי ברקס [אמור ליהיות לפחות 3-4 לחיצות] אחרי שהמנוע היה מתכבה [עם וואקום].

 

פירקתי את המגבר בלם שלי והכנסתי את המשופץ, הרכבתי הכל, אחר כך אני מרים את המגבר בלם שהיה לי ואני שם לב שמהחור שנכנס אליו הצינור וואקום יוצא המון שמן,

 

לייתר דיוק יצא משם בערך 3 וחצי כוסות שמן.

 

אם זה היה לחות הייתי אומר שזה בגלל הגומיות שסתומים [שדרך א"גב החלפתי מקודם] שהיו תקולות. וכנראה הגיע מהקו וואקום,

 

האפשרות הראשונה לחשוב מאיפה זה מהמשאבת שמן ברקס, היא לא נוזלת, מפלס השמן לא יורד, אין לי נזילות שמן ברקס כלשהם, אבל כשפירקתי את המשאבה מהמגבר היה לה לחות של שמן ליד המוט של הבוכנה שלה, ככה שיש סיכוי שהיא נוזלת משם אבל לא יורד לי המפלס שמן מהמיכל של המשאבת שמן ברקס. [לא מאבד שמן בכלל]

 

יכל ליהיות שהיה נזילה בעבר והחליפו משאבת ברקס והשמן נשאר בתוך הבוסטר ? או האם בכלל אם כשיש נזילה מהמשאבה זה יכל לחדור לתא הוואקום שנמצא בתוך הבוסטר?

 

פשוט אני לא רוצה שהבוסטר המשופץ יקבל כמות כזאת של שמן אז רציתי לדעת בידיוק מאיפה זה בא.

 

ניסיתי לזהות את השמן אבל הוא בצבע של שמן מנוע [שחור] עם קצת ריח של שמן ברקס, אז אני לא יודע איך להבחין בידיוק של מה הוא.

 

אלי

Only RWD

פורסם
היום החלפתי מגבר בלם, הבעיה במגבר בלם הקודם שלי הייתה שהוא לא היה שומר את הוואקום וכתוצאה מזה המנוע היה יונק משם אוויר.

 

מה שגם גרם לכך שאין לי ברקס [אמור ליהיות לפחות 3-4 לחיצות] אחרי שהמנוע היה מתכבה [עם וואקום].

 

פירקתי את המגבר בלם שלי והכנסתי את המשופץ, הרכבתי הכל, אחר כך אני מרים את המגבר בלם שהיה לי ואני שם לב שמהחור שנכנס אליו הצינור וואקום יוצא המון שמן,

 

לייתר דיוק יצא משם בערך 3 וחצי כוסות שמן.

 

אם זה היה לחות הייתי אומר שזה בגלל הגומיות שסתומים [שדרך א"גב החלפתי מקודם] שהיו תקולות. וכנראה הגיע מהקו וואקום,

 

האפשרות הראשונה לחשוב מאיפה זה מהמשאבת שמן ברקס, היא לא נוזלת, מפלס השמן לא יורד, אין לי נזילות שמן ברקס כלשהם, אבל כשפירקתי את המשאבה מהמגבר היה לה לחות של שמן ליד המוט של הבוכנה שלה, ככה שיש סיכוי שהיא נוזלת משם אבל לא יורד לי המפלס שמן מהמיכל של המשאבת שמן ברקס.

יכל ליהיות שהיה נזילה בעבר והחליפו משאבת ברקס והשמן נשאר בתוך הבוסטר ? או האם בכלל אם כשיש נזילה מהמשאבה זה יכל לחדור לתא הוואקום שנמצא בתוך הבוסטר?

 

פשוט אני לא רוצה שהבוסטר המשופץ יקבל כמות כזאת של שמן אז רציתי לדעת בידיוק מאיפה זה בא.

 

ניסיתי לזהות את השמן אבל הוא בצבע של שמן מנוע [שחור] עם קצת ריח של שמן ברקס, אז אני לא יודע איך להבחין בידיוק של מה הוא.

 

אלי

 

שלום אלי

זה בודאות נוזל בלמים שהצטבר שם במשך השנים מהמשאבה המרכזית

בברכת הנותן מקבל

פורסם

האוטו אצלי כבר שנה, שנה הנוזל בלמים לא יורד לי ושנה לא מילאתי שם נוזל ושנה המפלס לא זז.

 

יש סיכוי שהייתה משאבה עם צילינדר נוזל בעבר שהשאירה אחריה את הבוסטר מלא והחליפו אותה בזו שכרגע על הרכב וזה מסברי את המקרה ?

 

המשאבה נראת ישנה פשוט..

 

תודה

Only RWD

פורסם
האוטו אצלי כבר שנה, שנה הנוזל בלמים לא יורד לי ושנה לא מילאתי שם נוזל ושנה המפלס לא זז.

 

יש סיכוי שהייתה משאבה עם צילינדר נוזל בעבר שהשאירה אחריה את הבוסטר מלא והחליפו אותה בזו שכרגע על הרכב וזה מסברי את המקרה ?

 

המשאבה נראת ישנה פשוט..

 

תודה

בוקר טוב

אם דושת הבלם לא שוקעת ולא חסר נוזל בלמים, אין ספק שזה הצטבר שנים אחורה.

בברכת הנותן מקבל

פורסם
בוקר טוב

אם דושת הבלם לא שוקעת ולא חסר נוזל בלמים, אין ספק שזה הצטבר שנים אחורה.

בברכת הנותן מקבל

 

 

תודה רבה

 

אלי.

Only RWD

×
×
  • תוכן חדש...