Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5313 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא הבנתי אותך.

אתה מוכן לקנות גרסה לא מאובזרת בתנאי שלא תהיה גרסה מאובזרת?

כמו הבדיחה על זה שנכשל בקורס טיס והחליט להתגייס לנ"מ. שאלו אותו "למה נ"מ? יש חובלים וסיירות", אז הוא אמר "אם אני לא טס - אף אחד לא יטוס!".

 

אגב, זו אחת המכוניות הבודדות שאין עליהן שום מונופול, משום ששני יבואנים מתעדים לייבא את אותה מכונית.

 

לא הבנת אותו. כוונתו שאם היבואן יציג 2 גרסאות, שביניהן הבדל תהומי ברמת האיבזור, אז הוא לא יקנה את הגרסא ה"פחותה" על אף מחירה הנמוך, כדי לא להרגיש בבאסה. כדי לפשט, אשתמש בדוגמאות (מוקצנות):

נגיד והיבואן יציג 2 גרסאות: האחד, 300K ש"ח והשניה ב120K ש"ח.

הגרסא היקרה מגיעה עם מושבי ספורט עור, הגה "ספורטיבי", קסנון, ג'אנטים 18", בקרת אקלים, חיישן גשם ואורות, קרוז קונטרול וכד'

ולעומתה, הגרסא הזולה, עם מושבי "כתר" מצופי ברזנט, חלונות מכאניים, גלגלים 15" + טאסות וכן הלאה

 

אז הוא לא יוציא 120K ש"ח (בצדק, לדעתי) רק כדי להרגיש באסה עם עצמו.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
  • תגובות 96
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מצד שני, מערכת ניווט אתה יכול לקנות לבד, ג'אנטים לבד, כיסאות עור לבד, וכו... העיקר שהמנוע אותו דבר...

 

ואגב את מרוויח ככה בגדול בביטוח.

פורסם
לדעתי לא: הם יתאמו מחירים, ואנחנו נצטרך לראות מי ישבר קודם ויוזיל (בין אם בפרסום או ב"צ'מע, אני עושה עסקה אבל רק בשבילך...")

 

תיאום מחירים זהו קרטל והיות ואין אכיפה זה בדיוק מה שיקרה.

פורסם
תיאום מחירים זהו קרטל והיות ואין אכיפה זה בדיוק מה שיקרה.

 

ברור.ברור שזה מה שיקרה.

 

לא הבנת אותו. כוונתו שאם היבואן יציג 2 גרסאות, שביניהן הבדל תהומי ברמת האיבזור, אז הוא לא יקנה את הגרסא ה"פחותה" על אף מחירה הנמוך, כדי לא להרגיש בבאסה. כדי לפשט, אשתמש בדוגמאות (מוקצנות):

נגיד והיבואן יציג 2 גרסאות: האחד, 300K ש"ח והשניה ב120K ש"ח.

הגרסא היקרה מגיעה עם מושבי ספורט עור, הגה "ספורטיבי", קסנון, ג'אנטים 18", בקרת אקלים, חיישן גשם ואורות, קרוז קונטרול וכד'

ולעומתה, הגרסא הזולה, עם מושבי "כתר" מצופי ברזנט, חלונות מכאניים, גלגלים 15" + טאסות וכן הלאה

 

אז הוא לא יוציא 120K ש"ח (בצדק, לדעתי) רק כדי להרגיש באסה עם עצמו.

 

זה כמו לא לצאת עם מישהי חכמה, עם אופי טוב שגם נראת בסדר רק בגלל שהיא פחות יפה מהחברה של חבר שלך.

אם המוצר הוא מה שאתה מחפש, למה שלא תהנה ממנו רק בגלל הידיעה שיש מוצר טוב יותר?

 

כמו כל השאר כאן, אין לי שמץ של מושג באיזו מידת אבזור הרכב יגיע או מה יהיה מחירו (ואם אכן באמת בסוף יגיע), אך ממליץ לכולם לדבוק במה שאנחנו כן יודעים: שער הין הוא הגבוה ביותר מזה תקופה ארוכה, וזה בטוח לא מבטיח מחירים זולים.

פורסם

במקרה עברתי היום בסוכנות טויוטה, אבא שלי רצה לראות RAV4, שאלתי לגבי ה-GT86. למנהל אולם לא היה שמץ של מושג מה יהיה המחיר, אבל צפי ההגעה הוא סוף מחצית שניה 2012.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86


×
×
  • תוכן חדש...