Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5321 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברי הפורום ושבת שלום

 

אני כרגע מתעניין ברכישת רכב ראשון. אני בן 19 ואני צריך שהרכב ישמש לי לנסיעות לעבודה וללימודים לכן הדרישות העיקריות הן: אמינות ועלות טיפול זולה יחסית.

 

ראיתי כבר עשרות פונטו וקליאו ושניהם לא מרגישים מכונית. המנוע לא מרגיש לי במכוניות הללו טוב ולכן ירדתי מהפרק ועברתי ליפני!

 

אחרי חיפושים רבים אחר שרייד וסוייפט במצב טוב נכשלתי ועברתי למיצובישי סופרלנסר. אחרי שלל חיפושים לאחת במצב טוב (עם התפשרות על סוג הגיר) מצאתי אחת - אוטומט שנת 95', דגם GLI, יד שנייה עברה 175K.

 

הבן אדם טיפל באוטו באמת בצורה טובה. קולר בן חצי שנה, משתמש בנוזלים הייעודים, שמן נבדק מידי שבוע והיא נועלת ארבעה צמיגים חדשים. הבחור דורש 6 כאשר המחירון 7.5~.

 

ולפני שתציינו את צריכת הדלק הבעייתית, אני לא נוסע הרבה בכלל. הרכב בנתיים אמור לשמש את אחותי עד שהיא תקנה רכב ולכן אני ממהר לחפש.

 

עכשיו יש לי מספר שאלות:

 

1. האם הרכב בעל חלקים בשפע ? לא יהיו לי בעיות ?

2. מה הם מחירי החלקים ? בוא נגיד ביחס לרנו.

3. מהי צורת ההרכבה של המנוע ? האם היא מסובכת כמו בכריזמה שכל החלקים קטנים ובנויים אחד על השני ?

 

 

תודה רבה לעוזרים!

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם
שלום חברי הפורום ושבת שלום

 

אני כרגע מתעניין ברכישת רכב ראשון. אני בן 19 ואני צריך שהרכב ישמש לי לנסיעות לעבודה וללימודים לכן הדרישות העיקריות הן: אמינות ועלות טיפול זולה יחסית.

 

ראיתי כבר עשרות פונטו וקליאו ושניהם לא מרגישים מכונית. המנוע לא מרגיש לי במכוניות הללו טוב ולכן ירדתי מהפרק ועברתי ליפני!

 

אחרי חיפושים רבים אחר שרייד וסוייפט במצב טוב נכשלתי ועברתי למיצובישי סופרלנסר. אחרי שלל חיפושים לאחת במצב טוב (עם התפשרות על סוג הגיר) מצאתי אחת - אוטומט שנת 95', דגם GLI, יד שנייה עברה 175K.

 

הבן אדם טיפל באוטו באמת בצורה טובה. קולר בן חצי שנה, משתמש בנוזלים הייעודים, שמן נבדק מידי שבוע והיא נועלת ארבעה צמיגים חדשים. הבחור דורש 6 כאשר המחירון 7.5~.

 

ולפני שתציינו את צריכת הדלק הבעייתית, אני לא נוסע הרבה בכלל. הרכב בנתיים אמור לשמש את אחותי עד שהיא תקנה רכב ולכן אני ממהר לחפש.

 

עכשיו יש לי מספר שאלות:

 

1. האם הרכב בעל חלקים בשפע ? לא יהיו לי בעיות ?

2. מה הם מחירי החלקים ? בוא נגיד ביחס לרנו.

3. מהי צורת ההרכבה של המנוע ? האם היא מסובכת כמו בכריזמה שכל החלקים קטנים ובנויים אחד על השני ?

 

 

תודה רבה לעוזרים!

הרכב מאוד אמין חלקים יש בשפע ולא יקרים בכלל אבל אוכל מלא דלק!! ולדעתי המחיר מעט גבוהה לרכב יד 3 שעשה 170 אלף כי הנתונים סבירים לשנה ולרכב הזה אין שוק בכלל! אז תנסה להוריד לו במחיר

 

מישהו מעבודה שלי מכר מודל 97 יד 1 עם 130 אלף ק"מ ב4000 ש"ח

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם
הרכב מאוד אמין חלקים יש בשפע ולא יקרים בכלל אבל אוכל מלא דלק!! ולדעתי המחיר מעט גבוהה לרכב יד 3 שעשה 170 אלף כי הנתונים סבירים לשנה ולרכב הזה אין שוק בכלל! אז תנסה להוריד לו במחיר

 

מישהו מעבודה שלי מכר מודל 97 יד 1 עם 130 אלף ק"מ ב4000 ש"ח

 

ניסיתי אחי שעות, הוא לא מוכן מפני שהוא השקיע על האוטו.

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם
הרכב מאוד אמין חלקים יש בשפע ולא יקרים בכלל אבל אוכל מלא דלק!! ולדעתי המחיר מעט גבוהה לרכב יד 3 שעשה 170 אלף כי הנתונים סבירים לשנה ולרכב הזה אין שוק בכלל! אז תנסה להוריד לו במחיר

 

מישהו מעבודה שלי מכר מודל 97 יד 1 עם 130 אלף ק"מ ב4000 ש"ח

1. לא אוכל מלא דלק, תלוי באופן נהיגה.

2. יש שוק לרכב הזה.

3. אני מכרתי את שלי (שנת 97 יד 3 - 165 אלף) לפני 10 חודשים במצב באמת מצויין ב- 13000 ש"ח (מחירון היה 12000).

4. הבעיה של האוטו - ערבים מתים עליו !

פורסם
1. לא אוכל מלא דלק, תלוי באופן נהיגה.

2. יש שוק לרכב הזה.

3. אני מכרתי את שלי (שנת 97 יד 3 - 165 אלף) לפני 10 חודשים במצב באמת מצויין ב- 13000 ש"ח (מחירון היה 12000).

4. הבעיה של האוטו - ערבים מתים עליו !

הוא אוכל משהו כמו 1 ל7\1ל8 וזה בכמה מכוניות!

 

כנראה שהיה לך מזל ומצאת אחלה של פרייר! גם אני מכרתי במקרה! (בלי שהתכוונתי למכור בכלל) לפני כמה חודשים הונדה סיוויק שפיץ מודל 90 יד 2 עם 150 אלף במצב מקורי ומושלם! ב12 אלף.

 

ולפתוח השירשור תן למוכר כמה ימים להתייבש עם האוטו ואם הוא יראה שאין קונים הוא ירוד בטוח! וגם אם ימכור לא נורא יש מלא ביד 2! ראיתי יד 1 מודל 95 עם 140000 אלף ק"מ ב5000 ש"ח

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=23&SubModelID=198&FromYear=&UntilYear=&Auto=&fromPrice=500&untilPrice=6000&SubSubModelID=0&Info=

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

A900

 

אצלי בשנתיים וחצי היתה צריכת דלק הבא -

בעיר - 8.7

בין עירוני - 15

 

אני מת על אנשים כמוך. ראית פעם את האוטו שלי ? ישבת בו ? נסעת בו ?

חודשיים לפני שמכרתי אותו אפילו הלפתי בו וישרים. האוטו היה מבריק גם מבפנים וגם מבחוץ. עד היום אני חושב שהייתי צריך להשאיר אותו כרכב שני במשפחה.

מכרתי אותו רק בגלל סיבה אחד - בטיחות ! יש לי שתי תינוקות והייתי חייב אוטו בטיחותי.

×
×
  • תוכן חדש...