Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אחריות על מצבר VARTA - הונדה CRV 2002


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5322 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • ספונסר פורום
פורסם

ניראה לי שנורת SRS היא של כרית אויר

אם תנתק את המצבר הנורה תיכבה מחוסר חשמל לא בגלל שהבעיה תוקנה :wink:

אולי יש קשר בין החיווי של הנורה לזליגת זרם

טלרון מצברים בע"מ, המעיין 7 מודיעין.

טלפון 1-700-700-130

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ניראה לי שנורת SRS היא של כרית אויר

אם תנתק את המצבר הנורה תיכבה מחוסר חשמל לא בגלל שהבעיה תוקנה :wink:

אולי יש קשר בין החיווי של הנורה לזליגת זרם

 

אם הבעייה באמת קשורה לכרית האוויר מן הסתם נורת החיווי תדלק שוב לאחר חיבור המצבר מחדש והנעת הרכב.

יכול להיגרם נזק מניתוק מצבר לכמה דקות?

נהג ותיק

  • ספונסר פורום
פורסם

הרכב שלך ישן יחסית ולא צפויה בעית התנעה לאחר הניתוק

תחנות ברדיו ימחקו ואולי תהיה בעיית איפוס לחלונות ושאר אביזרים (סביר שלא)

מה שיותר סביר (איני איש מקצוע) שהנורה לא תתאפס, זה לא מחשב שיש טעם לאתחל אותו

טלרון מצברים בע"מ, המעיין 7 מודיעין.

טלפון 1-700-700-130

פורסם
הרכב שלך ישן יחסית ולא צפויה בעית התנעה לאחר הניתוק

תחנות ברדיו ימחקו ואולי תהיה בעיית איפוס לחלונות ושאר אביזרים (סביר שלא)

מה שיותר סביר (איני איש מקצוע) שהנורה לא תתאפס, זה לא מחשב שיש טעם לאתחל אותו

 

בעבר כשהמצבר נחלש והרכב כבר לא הניע, אז אחרי הנעה באמצעות כבלים

נורות האיתות הירוקות בלוח הנכוונים התחילו להבהב כל 30 שניות בערך כשהמנוע פעל.

במוסך הדריכו אותי לנתק מצבר לכמה דקות כדי לאפס את החיווי הזה.

לא יודע אם זה דומה לSRS אבל לפחות במקרה ההוא, ניתוק מצבר כן ביטל חיווי בלוח המכוונים.

נהג ותיק

פורסם

אני שוקל לבטל את מערכת האיתור.

נראה לי שחברות הביטוח כבר לא ידרשו אמצעי כזה לרכב בן 8 שנים.

במידה ויאשרו לי לנתק, איפה אני עושה את זה? במוסך הונדה או אצל מתקין אזעקות?

נהג ותיק

פורסם

גם אחרי ניתוק מצבר ל5 דקות הנורה נותרה דולקת.

מחר אסע למוסך שיבדקו.

קראתי בפורומים זרים שהיה RECALL שקשור לכריות האוויר בדגמי CRV 2002.

איך מבררים האם זה רלוונטי לרכב שלי ?

האם המוסך חייב ליידע אותי על RECALL במידה וכן רלוונטי לדגם שלי ?

נהג ותיק

פורסם
תתקשר לאחד ממוסכי ייבואן הרכב בקשר לריקול.

שים לב ! ריקול שיצא בחו"ל לא תמיד תופס בארץ.

 

מחר אני אהיה במוסך היבואן. השאלה אם הם מחוייבים לתקן RECALL שמתייחס

לאותה סידרת יצור שהרכב שלי שייך אליה.

נהג ותיק

פורסם

ריקול שיצא בחו"ל בדרך כלל מתייחס למספרי שילדה החל ממספר X עד Y ובדרך כלל ברשימה זו לא תמצא את מספר השילדה של הרכב שברשותך.

יש לך קישור למסמך מקורי של הייצרן שמתאר את הריקול ? לא דיבורים בפורומים אלא מסמך רשמי.

איזה כייף לי :)

פורסם
ריקול שיצא בחו"ל בדרך כלל מתייחס למספרי שילדה החל ממספר X עד Y ובדרך כלל ברשימה זו לא תמצא את מספר השילדה של הרכב שברשותך.

יש לך קישור למסמך מקורי של הייצרן שמתאר את הריקול ? לא דיבורים בפורומים אלא מסמך רשמי.

 

מצורף קובץ PDF רשמי של הונדה.

A06-009[1].pdf

נהג ותיק

פורסם

1. המסמך שצירפת הינו TSB ולא ריקול.

2. בצד ימין בעמוד ראשון קיימת התייחסות למספרי שילדה שהמסמך מתייחס בדוק אם הרכב שלך ברשימה.

 

From VIN SHHEP3...4U500010 thru



SHHEP3...4U504050

איזה כייף לי :)

פורסם
1. המסמך שצירפת הינו TSB ולא ריקול.

2. בצד ימין בעמוד ראשון קיימת התייחסות למספרי שילדה שהמסמך מתייחס בדוק אם הרכב שלך ברשימה.

 

From VIN SHHEP3...4U500010 thru



SHHEP3...4U504050

 

לגבי השנתון שלי זה מתייחס לכל הדגמים שיוצרו אם אני מבין נכון:

 

2002–03 CR-V: ALL with OPDS

נהג ותיק

פורסם

לגופו של עיניין גם אם זה לא RECALL זה מתאר סימפטום של נורת SRS דלוקה עקב סנסור פגום במושב

אם הבנתי נכון האחריות על הסנסור הזה היא ל10 שנים.

כמובן השאלה אם בארץ מתייחסים לזה.

נהג ותיק

פורסם

רוב הסיכויים שלא התייחסו למסמך שצירפת.

האם טיפלת כול השנים ברכבך במוסכי הונדה מורשים ?

אבל שווה לברר עם המוסך המרכזי של הונדה.

איזה כייף לי :)

פורסם
רוב הסיכויים שלא התייחסו למסמך שצירפת.

האם טיפלת כול השנים ברכבך במוסכי הונדה מורשים ?

אבל שווה לברר עם המוסך המרכזי של הונדה.

 

הרכב טופל אך ורק במוסך מורשה הונדה בהרצליה.

הדפסתי את מסמך הTSB.

אקח איתי למוסך מחר. כמובן שזה תלוי איך יאבחנו את הגורם להדלקת נורת הSRS.

הTSB מתייחס רק ל3 מהגורמים האפשריים. בטוח יש גם גורמים אפשריים נוספים.

האם זה תהליך מסובך לבדוק מה גורם לנורה לא להיכבות?

נהג ותיק


×
×
  • תוכן חדש...