Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אחריות על מצבר VARTA - הונדה CRV 2002


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5322 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרגע חזרתי מהמוסך.

הם כיבו את הנורה ובנתיים לא נדלקה מחדש.

אמרו שזה נובע כנראה מתקלה במחשב הבקרה ולא בסנסור ספציפי.

אם הנורה תידלק שוב ממליצים להחליף את יחידת הבקרה.

לא שאלתי אפילו כמה זה עולה אבל אני מנחש שזה לא משהו זול.

טוב, נחכה ונראה אם ומתי הנורה תידלק שוב.

נהג ותיק

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

האם הצגת בפניהם את המסמך ? האם הם אמרו משהו לגבי המסמך ?

אני לא מאמין שמחשב כריות אוויר פגום, על סמך מה הם אמרו שהמחשב פגום ? בדרך כלל המחשב הוא האחרון שעלול להתקלקל.

אם במוסך הצליחו להתחבר למחשב כריות אוויר ולכבות את מנורת האזהרה אני דיי בטוח שהמחשב תקין.

איזה כייף לי :)

פורסם

אמרו שזה לא קשור לסנסור המוזכר במסמך. אין לי דרך לוודא אם אמרו אמת

או שסתם לא התחשק להם לעבוד קשה ולחפש את מקור הבעייה שגרמה לנורה להידלק.

מן הסתם אם היה סנסור פגום היה מדליק את הנורה מיד שוב, לא ?

נהג ותיק

פורסם

אינני מכיר את מערכת כריות האוויר ברכבך. בהרבה מערכות ממוחשבות ברכב קוד תקלה או מנורת חיווי נדלקת רק לאחר מספר פעמים שמחשב הבקרה זיהה את התקלה או במילים אחרות רק כאשר התקלה חוזרת על עצמה מספר פעמים.

 

נראה מה צופן לנו העתיד.

איזה כייף לי :)

פורסם
הרגע חזרתי מהמוסך.

הם כיבו את הנורה ובנתיים לא נדלקה מחדש.

אמרו שזה נובע כנראה מתקלה במחשב הבקרה ולא בסנסור ספציפי.

אם הנורה תידלק שוב ממליצים להחליף את יחידת הבקרה.

לא שאלתי אפילו כמה זה עולה אבל אני מנחש שזה לא משהו זול.

טוב, נחכה ונראה אם ומתי הנורה תידלק שוב.

כאשר חיברו את הרכב למחשב וכיבו את הנורה היה רשום להם במדויק למה היא נדלקה .

בברכה זיסו יוסי

פורסם
כאשר חיברו את הרכב למחשב וכיבו את הנורה היה רשום להם במדויק למה היא נדלקה .

בברכה זיסו יוסי

 

כנראה יותר משתלם להם להחליף את כל המחשב מאשר סנסור ספציפי.

הרי בארץ הרווח על חלפים הוא מאות אם לא אלפי אחוזים, אז ברור שעדיף מבחינתם

למכור לי חלק שעולה 500$ בחו"ל מאשר כזה שעולה 50$. מתמטיקה פשוטה.

מה שבטוח שאני לא אשקיע ברכב בן 8 שנים עלות של מחשב SRS חדש.

בכל אופן מצאתי רשימת קודים בפורום זר ויש למשל שגיאות כאלה:

 

5-1 Internal failure of SRS unit NOTE: Before troubleshooting DTCs 5-1 through 8-6, check battery/system voltage. If the voltage is low, repair the charging system before troubleshooting the SRS.

9-1 Internal failure of the SRS unit. If intermittent, could mean internal failure of the unit or a faulty indicator circuit. Refer to Troubleshooting Intermittent Failures

9-2 Internal failure of the SRS unit. If intermittent, could mean internal failure of the power supply (VB line). Refer to Troubleshooting Intermittent Failures

 

במקרה של שגיאות אלה אין אבחנה מדוייקת מה גורם לתקלה.

נהג ותיק


×
×
  • תוכן חדש...