Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5329 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוא נגיד את זה הפוך, אני לא מכיר מערכת שכן קוראת FLAC.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

יסלחו לי כל האודיופילים עם השמיעה האבסולוטית, אבל אני לא רואה שום הגיון בניגון קבצי FLAC או כל לוזלס אחר בסביבת רכב. אני לא מבין למה להתעקש על זה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

מה זה FLAC? v זה בעצם קובץ מקורי "מכווץ", מה שאומר שאתה יכול "לפתוח" את הכיווץ ולשחרר את הקובץ המקורי.

 

או במילים אחרות חפש בגוגל FLAC to wav+winamp תקבל מדריך פשוט וטוב, צרוב את קובץ הwav שחילצת ופתרת את הבעיה.

 

למה יצא הפורמט הזה? הוא מאפשר לך לשמר את הקובץ המקורי בקובץ שתופס פחות מקום, באיכות גבוהה כמעט כמו המקור, ומאפשר לך גם לחלץ את הקובץ המקורי מתי שתירצה.

לדוגמא יש לך הרבה דיסקים מקוריים, אבל אתה פוחד שעם הזמן הם ישרטו והתקלקלו, מצד שני אם תעביר אותם למחשב הם יתפסו הרבה מקום.

אתה יכול להפוך אותם לFLAC, ואז תקבל גם קבצים שתופסים פחות מקום, גם קבצים באיכות גבוהה, וגם קבצים שאתה יכול לחלץ מהם את המקור מתי שתרצה.

 

שוב ממש כמו Winrar וwinzip וכו'

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

אני לא בטוח שרוב המערכות קוראות גם WAV

אני יודע שהרוב כן קוראות WMA וMP3.

אלה שתואמות IPOD וכו', קוראות גם AAC.

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

wav

זה הפורמט הבסיסי ביותר כול דיסק שתקנה בחנות הוא בפורמט הזה, ולכן כול רדיו דיסק קורא wav.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

מערכות בד''כ קוראות MP3 וWMA.

לא להתבלבל WMA זה לא WAV.

כל רדיו דיסק (יותר נכון כל דיסק אודיו) זה לא WMAת זה Compact Disk Audio) CDA).

כעקרון FLAC וCDA בערך באותה איכות. ואפשר לצרוב FLAC ישירות כדיסק אודיו, הבעיה שצריך מלא דיסקים וכל פעם להחליף אותם.

ה-FLAC בנוי באותה צורה כמו MP3 רק הוא חותך הרבה פחות תדרים ומבצע קומפרסיה יותר נמוכה מאשר MP3, לכן הוא יותר טוב.

נכון עכשיו אני מכיר 2 מערכות שתומכות ב-FLAC, ניתן לראות אותם באתר של קבוצת מפתחים של קודק FLAC.

PhatBox

URAL ConceRt CDD

 

דימה.

HU: Eclipse CD7200 MKii  Amp: Audison LRx4.1k Sub: Audison Voce AV-12 Comp: Audison Voce AV-K6 Power: Audison 2G kit with 1F Cap RCA: Monster 402 XTREME Sealing: FatMat - Rattle Trap Pack

פורסם
wav

זה הפורמט הבסיסי ביותר כול דיסק שתקנה בחנות הוא בפורמט הזה, ולכן כול רדיו דיסק קורא wav.

ממש לא, יש הבדל אם אתה צורב קובץ wav בתור דאטה או כדיסק אודיו.

ז"א שמעטים הhu שקוראים wav אם בכלל.

דיסקים בחנות לא מגיעים בפורמט wav.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
מיליון דולר לאדם שיבדיל בין מקורי ל mp3 320 בסביבת רכב , מיליון דולר !!!!

כבר הרווחתי ככה פאקט מאלברו לייט, אני בשמחה מוכן לבצע את הבדיקה אתה תוכל לספק את המיליון דולר?!

 

וקובץ WAV או FLAC ודומיהם הם קובצי מוזיקה שלא עברו קמפרוס והם הקבצים הטובים ביותר ליצירת דיסק CDA

מה שעושה הקמפרוס בקובצי ה-MP3 וכו׳ זה שנעלם כל העומק החום והפירוט של המוזיקה

×
×
  • תוכן חדש...